Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia pikkuruusulle <3

Ihanaa lukea kuulumisianne :) Tiistaina on oma aika. Jännittää, mutta kyllä se odotus palkitaan.

Tiistaina taitaa olla useammalla ultra, jos en aivan väärin muista :)

Ja toki samaria jäät tänne! :)

Jotenki iha hassua et toisista näkee jo aikasin sukupuolen ja toisista sitten ei.. Meillä esikoinen oli vielä rakenneultrassa tyttö, mutta siitä kuukausi eteenpäin niin olikin jo selkeä poika :)

Mä jännäilen vielä 5vkoa suunnilleen, että kenties saan tietää sukupuolen :)

Mulla on tiistaina aika äitiyspolille tuon diabeteksen takia. Saa nähdä jos siellä ultrataan Kertooko kumpi on.

Meillä on huonenna (maanantaina) normi lääkärikäynti ja meidän lääkäri ultraa joka kerta joten vähän jänskättää jos näkyis kumpi saadaan :nailbiting: huomenna tulee 15+4 joten ihan sataprosenttisesti ei varmaan voi luottaa ellei ole erittäin selvä :)

Mullakin on nyt vihdoin ja viimein torstaina! Tuntuu että on ikuisuuden joutunut odottaa, ja toisaalta taas aika on mennyt ihan hujaukses :)

Mozarilla on tänään illalla klo 20. :) Itse en voi valitettavasti luvata, että pysyisin hereillä uutisten kuulemiseksi vielä illalla! :grin

Ja myös MiniMamilla! :)

MInulla myös on tänään. Kai se täytyy myöntää, että jännittää. Uni ei oikein maistunut yön aikana ja töihinkin tulin näemmä vahingossa tunnin liian aikaisin... :banghead:

Voi ei vega! Jännitys saa kaikenlaista aikaan.. Mutta ketäpä ei vähän jännittäisi ultra? :)

Takaisin