Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuullostaapa pudolta nämä ultra-aikojen varaamiset. Meillä Oulussa neuvolan täti varas heti eka neuvolakerralla eka ultra-ajan. Huhh, tuntuu varmasti sitkeältä ootella et millon kolahtaa postiluukusta aika :(

Me ei haluttu sitä miehen kans osallistua seulontoihin ollenkaan joten ihan "tavallinen" ultraus siis tulossa. Jaksais vaan odotella tuonne ens viikon tiistaille..

Mä en nyt osaa laittaa kuvaa tänne, mutta eilen oli tosiaan nt-ultra. Kauhee jännitys oli kun olin just lueskellu kaikista kkm:stä ja tuulimunista tiistaina (en suosittele) ja yö meni painajaisien seurassa. Isäntä oli varma että kaikki on kunnossa, mutta mulla oli ihan hirvee jännitys päällä.
Lääkäri oli aika niukkasananen eikä ylimääräsiä jutellu, mutta eipä se kauheesti haitannut, pääasia kun oli että kaikki olisi kunnossa.
Syke katottiin ensimmäiseksi ja se oli 166, niskaturvotus 1,1, kaverilla kaikki hyvin ja vastasi (taas) tarkalleen viikkojaan. Kovasti se siellä heilui menemään. :love7
Oli kyllä aika paljon paremmat laitteet siellä yksityisellä kun käytiin 9+0! Siellä itsekin näin heti sen sydämen liikkeet, mutta täällä se näytti vaan jotenkin paljon paljon sumuisemmalta. Myös ne kuvat mitä saatiin oli aika epäselviä verrattuna niihin aiempiin. Kyllä niillä vaan paljon eroja on! :grin

Tsemppiä bebe, koita saaha aika kulumaan! Ihania ultrakuulumisia, onnittelut kaikille jotka jo käyneet <3 on kyllä syyskuiset nyt ruuhkaamassa nuita ultravastaanottoja ;)

Onnia jälleen hyvistä ultrista ja tsemppiä jännittäjille. Justiinsa aamulla miehelle puhuin et kun tuo aika lähenee nii mielessä pyörii kaikki negatiivinen. Kävin kurkkii verikoetuloksiaki mut kaamee lista oli vaan tullu mitä otettu, mut ei tuloksia vielä... No viimeksi ei ollu edes listaa ja verikokeesta siis viikko ja kaks päivee. Otettiin 10+1 ja nyt odotusta tonne 12+6 et pääsee ultraan.
Nuista aikojen varailuista et kunnissa eroa. Esikon kans ku olin vielä eri kunnassa, tehtii nt sairaalan puolella ja sieltä tuli aika. Nyt nt on kunnan oma niin terkka varas ajan suoraan sinne eka käynnillä. Rakenneultra on tässäki kunnassa sit jälleen sairaalan puolella ja kun ny neuvolalääkäri on, muistaakseni rv 15 (?) nii siellä tehdään lähete. Ei siis mene kunnan omana tuo.

Laittakaahan ultrassa käyneet kuvia ihailtavaks :) Tänään oli ainaki Snuzzlella ja oliko jollain muullaki ultra. Tsemppiä matkaan, täälä ollaan peukut ja varpaat pystyssä!

Edit. Kirjotin edeltävän, kunnes huomasin, että tekstiä oliki puoltoista sivua lisää... Hyvä minä!

Tsemppiä Bebe ja heppunen ja olikos muita tämän viikon tulevia ultraajia, Snuzzle?
Onnea Meiri, Cinderella, sv, fudge ja Kirpula!!

Ultrassa käyty ja vaavalla kaikki hyvin! :) Niskaturvotus 1.0 mm. Vaavan koko 52.1 mm joka vastaa kuulemma viikkoja 11 + 6 mut LA ei muutu kun ero alle 5 päivää. Verikoe otettiin ultran perään ja lopullisia seulontatuloksia joudutaan ootteleen vielä viikon verran..

Nyt ootan vielä lääkärille pääsyä täälä odotushuoneessa kun se kattoo täytyykö mun heti aloittaa se lääkkeen pistäminen tän mun APC-resistenssin takia...

Verestä muuten katotaan nyt vain trisomiat. En ymmärrä millon ne meinaa ne veriryhmät jne vasta kattoa... No pitää koittaa tentata lekurilta kohta...

Kiitos!! :) Ja kuvia en saa tänne suoraan kännystä, liian iso tiedosto.

Takaisin