Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Masukki!
Meillä on lähipiiri tiennyt alusta asti, työkavereita myöten, johtuen lähtötilanteesta - mutta nyt kun ystävä kysyi ultran jälkeen, et jokos tää on ns. Yleistä tietoo, eli voiko kertoa, jos joku kysyy tjs. Nii ei se tuntunutkaan hyvältä idealta.
Vieläkin tuntuu että voipi olla mutkia matkassa, niin ei haluu julistaa koko maailmalle, vaikka moni nykyään uskaltaa jakaa ultrakuvansa ihan facebookissa.

Olipahan pitkä yö ja aamu, mutta ultrassa on nyt käyty ja kaikki hyvin! Heti löytyi tyyppi ja sydämen syke. 12+6, eli laskettu aika on nyt 4.9. Päivällä aikaistui. Ihana helpotus! Kaikki mahdolliset kauhuskenariot kyllä pyöri päässä ennen. Ja meillähän tietty mä oon ihan flunssainen ja tuleva isoveli kipeä, eli piti vielä säätää hoitokuvioitten kanssa. Tsemppiä vielä ultraa odottaville!

Ihana kuulla näitä hyviä ultrakuulumisia, itsellä vielä tuskallinen kahden viikon odotus, ultra on vasta 13.3. Tänään kävin antaas pakolliset verinäytteet hiv, ym hommeliin, siihen trisomiaseulontaan ei olla osallistuttu kahden edellisenkään lapsen kohdalla, eikä nytkään sitten osallistuta. Toki sen niskapoimun mittaavat joka tapauksessa varmaan taas ultrassa, mut eniten kyl odotan sitä, et näkis sen sydämen sykkeen ja vauvelin liikkeet. <3

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :)

Masukki, juu mä jätin sen pissapurkin illalla jo valmiiksi vessan naulakkoon, olis kyl voinut tulla kiire muuten! :D

Äh ei tätä kuvaa saa rajattuakaan yhtään ku muuten ei näy enää koko vauva. X)

Viikosta 27 vasta tarttee alkaa piikittämään lääkettä.

Mä tein Snuzzle sillee, et otin kuvan vähän kauempaa ja sit rajasin sen ultrakuvan kokoseks.

Snuzzle
Harmi, että joudut pistelee. Jännä, että mä en joutunut viimeksi (poika 1/14).

Nyt varmaan joudun, koska edellisen raskauden jälkeen mun äiti on saanut useita aivoinfarkteja, veli veritulpan pohkeeseen ja toiselta veljeltä puhkesi verisuoni päästä.

Siirin ekan ultrani 11.3. Ja kello 10. Esikon Hoitajalla helpompaa kun ei tartte yrittää nukutella tuota yksilöä ☺️ (kirjeitse sain alunperin ajan 10.3.klo 12.30)

Takaisin