Olihan se ihanaa ja sanoinkin gynelle, että tällä tiedolla mä jaksan ja paranen pahoinvoinnista. Ja jaksan odottaa ensi viikon ultraa rauhallisesti - ainakin melkein rauhallisesti.
Minis voihan sitä kokeilla, saattaa jo kuuluakin! Mutta älä huolestu, jos ei kuulukaan. Sellainen asenne vaan, että testaat doppleria, ja ei ole väliä, mikä lopputulos on :)
Minä oon tänään 9+0 ja oon nyt muutamana päivänä yrittäny kuunnella että ois jotain mieltärauhoittavaa vielä ennen maanantaista ultraa jos kuuluis. Tänään mielestäni sain istukan äänet kuulumaan, mutta en vielä sykettä. Mutta tiedostan kyllä tosiaan, että on aikaista kuunnellakin, etten oo paniikissa asiasta, mutta ois vaan tosi kiva ne sydänäänet jo kuulla :)
Se kotidoppler kyllä vaatii kärsivällisyyttä. Itellä meni eilen noin tunti ennen kun pieni jumputus löyty, istukan äänet todella voimakkaat joten liekö sitten edessä, nyt siis 11+3. :) nyt jaksaa rauhallisin mielin odotella keskiviikon ultraan:)
Onnea hirmusesti ihanista ultrakuulumisista! Piristää päivää aina hyvät uutiset:)
Mä löysin jumputuksen samantien, tosin painoin syvälle mahaan. Löytyi vasemmalta puolelta. Pitää miehen kaa kokeilla vkonloppuna, kun tulee kotiin. Se jos joku erottaa mun sykkeen sikiön sykkeestä.
Kyllä noin korkeat sykkeet varmasti on vauvan. Ihana kun löysit! Minä en oo jaksanu ainakaan tuntia ettiä, pitäisköhän vielä nyt illalla, eri aikaan kuin aiemmin... :)