Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Sannis, tsemppiä! Toivotaan, että pian saat ajan ultraan epävarmuus on kamalaa.

Sannis voi kylläpä sua nyt pidetään jännityksessä :/ No huomenna sitten viimeistään ultrassa näkyy. Ei täälläkään oo kuulunu nyt sydänäänet pitkään aikaan, pakko yrittää vaan uskoa et kaikki hyvin. Haleja <3

Eihän missään dopplerissa edes sanota että kuuluisi ennen 12 viikkoa. Mikä superlaite niillä sit on jos pitäisi kuulua tossa vaiheessa? Voihan se olla et oot vaikka viikon jäljessä. Niin huonoa tuuria ettei ollu ketään ultraamassa :(

Mä mietin sua Anell äsken neuvolasta pois ajellessa, et säkin just kirjoitit tänne ettei sykettä oo kuulunut vähään aikaan. Et miks mulla oikein kahden hoitajan voimin pahoitellaan ja synkistellään? Miten ihmeessä tässä nyt jaksaa odotella TAAS huomiseen. Ja auta armias, jos ne ei huomiseksi järjestä sitä ultraa... Voi ihme sentään.
JOS täällä lapsi on tulossa kohdussa, niin sen nimeksi tulee kyllä Harmi Huoli . Oli sit tyttö tai poika.

Ja niin, hope, tosiaan tuotakin mietin, et viikot 11+ ei vielä oo mun mielestä paljon. Tuskin se aatamin aikunen vehje siellä sen paremmin antaa kun uudemmatkaan...

Voi ei Sannis! Toivottavasti huomenna selviäis ja kaikki hyvin. Aika ihme, että ammattilaiset lietsovat toiseen paniikkia ihmettelyllään. Mä odotan doppleria saapuvan postissa, ni pääsen kokeileen. Tosin itellä tulee perjantaina vasta vko 9 täyteen, et voihan se hyvin olla, ettei mitään vielä kuulu.

Jos huomenna ultrassa löytyykin eloa, niin aion kyllä sanoa sille mun neuvolan tädille, että oiskohan viisaampaa jatkossa jättää heidän kuuntelematta kokonaan.
Ihan oikeesti, kurjaa lukea täältä et 14+ ei anneta vielä lupausta äänistä, ja mulle lietsotaan 11+ pelkoa.

Toisaalta, ilman tätä foorumia mä olisin kyllä jo haudannut viimeisetkin toivon rippeet, eli suuret kiitokset taas teille toverit :Heartred Taas todettiin, että täällä notkumisesta voi olla ihan hyötyäkin :wink

Minis kiva et saat kotiin sen dopplerin pian. Mä uskon et suurin osa sen käyttäjistä on ihan varmasti tyytyväisiä kun ovat sen hankkineet kotiinkin. Mutta, jos et saa niitä ääniä heti kuuluville, niin lupaa mulle, ettet huolestu ainakaan heti alkuunsa :grin :wink

Toi on kyllä käsittämätöntä, että alan ihmiset noin pelottelevat, vaikka varmasti tietävät, että on täysin yksilöllistä tuokin! Se nyt vaan on ihan faktaa, ettei kaikilla kuulu vielä tuossa vaiheessa. Ymmärrän, että voidaan kertoa vaihtoehdoista, mutta en tajua tuollaista asennetta, että ilman mitään varmuutta mistään oletetaan heti pahinta.

Voi että Sannis, olipa ikävää pelon lietsontaa! Toivottavasti huomena pääset jo pian ultraan ja kaikki hyvin ja pääset sanoon tädeille vähän ohjeita vastaisen varalle! Meillä just sano et mielummin edes yritetään vasta 11+ ku ei silloinkaan läheskään aina löydy ja sit vaan pelästytään turhaan ja meillä ei ees pääsis uudelleen kuunteluttamaan ekstrakäynnille. Niin eri lähestymistapa!

No, ääneen ei kukaan onneks laukonut vielä mitään lopullista. Mut olihan se tunnelma aika synkeä...

Arvostan kyllä, että hoitavat nyt asian niin pikaisesti kun pystyy. Huomenna sit ollaan kai viisaampia :)
Mulla vaan olis ens viikolle kuulemma nt ultra, ja verikokeet pitäis käydä nyt hetimiten, että hoppua luvassa jos elämää vielä löytyykin. Työtkin pitäis tässä sivussa hoitaa ja valehdella työkavereille taas enemmän ja vähemmän et missä mä oikein huitelen pitkin päiviä...

Voi Sannis <3 toivotaan nyt oikein kovasti että pieni olisi vaan hyvässä piilossa, ja kuten moneen kertaan todettua, mullekin sanottiin että ennen 12+ viikkoja ei neuvolan laitteilla edes kuunnella... tsemppijaksuja huomiseen asti! :)

Sannis joo mä sain silloin 9+5 kuuluviin pitkän opiskelun ja kokeilun jälkeen. Nyt en oo ees kunnolla pystyny kokeileen, kun se anturin painaminen tekee ikävän tunteen alavatsaan ja sit jomottelee sen jälkeen. Mut siis jollaimn tapaa yrittäny oon enkä oo sen koommin kuullut. Epäilen et istukka on etuseinämässä, kun suhinat ja kohinat kuuluu tosi voimakkaana. Toki huolettaakin, mut sit yritän ajatella sain joka tapauksessa aika aikasin kuuluun et normaalisti olis ekan kerran neuvolassa kuunneltu vasta 14+. Et kuinka todennäköstä se nyt on, että elämä olis lakannut tuon 9+5 jälkeen... Turhaa vouhotusta minusta neuvolan henkilökunnalta! Pelkästään tuon perusteella ei pitäisi hätäillä. Eri asias jos olisi muita huolestuttavia merkkejä kuten vuotoa ym... Nyt joudut vaan turhaan huolestuun vielä enemmän ja elään epätietoisuudessa :/

Sannis tsemppiä! Ikävää tuollainen. Edellisessä raskaudessani löydettiin sydänäänien vasta viikolla 16, neuvolatäti ei edes suostunut kuuntelemaan juuri sen takia että niillä aataminaikaisilla välineillä ei välttämättä kuule mitään ja molemmat osapuolet hermostuu.

Tsemppiä Sannis! Kamalaa tommonen "pelottelu" minusta.. :eek: Mäkin neuvolassa pyysin että voisiko kuunnella, mutta kuulemma vasta myöhemmin kun heillä niin huonot laitteet, ettei kuulu. Että tuskinpa ne oikein muuallakaan sen kummemmat on (julkisella puolella), että pitäis jo hirveästi huolestua jos rv 11 ei saada vielä kuuluviin...

Meidän neuvolassa eivät suostu edes yrittämään kuuntelua vielä pitkiin aikoihin siksi että ne niiden vanhat laitteet on niin huonot mitään löytämään.

Tsemppiä Sannis! Ihan typerää tuommonen pelottelu! Minua ei edes ennen ultraa oteta kuuntelemaan, koska välttämättä ei tosiaan mitään löytyisi. Joten kuulostaa hassulta tuommonen o_O toivotaan, että huomenna pääset ultraan ja pikkuinen sieltä löytyy sykkeineen <3

Täälläkin kuunnellaan vasta ekan kerran sitten lääkärineuvolassa ja se on joskus 14+

Kiitos kaikki! Te luotte vähän uskoa vielä tähän hommaan :Heartbigred
Onneks on tää foorumi, kun ei tosiaan olla kellekään kerrottu vielä, niin ei pääse tuntojaan purkamaan kellekään kasvotusten...

Takaisin