Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo meillä mies katseli, että esikoinen ja tämä tulokas on saaneet alkunsa työpaikkan pikkujoulujen tienoilla. :D

Tsempit täältäkin Sannikselle ja lobdutuksena et meillä suostutaan kuuntelemaan vasta toisella neuvolakerralla viikon 14 jälkeen sydänääniä!

Pidetään peukkuja sulle huomenna!

Tsemppiä Sannikselle! Kaikki on varmasti hyvin! :Heartpink Ja hyvä, että pääset kuitenkin tarkistamaan vaikka tosi inhottavaa, että joutuu stressaamaan.. :sorry:

Täällä ei edes ekalla kerralla kuunnella ääniä kun mitä todennäköisimmin ei kuulu,eli vasta toisella kertaa kuunnellaan ja viikkoja sillon jo n.15.. Voi kuulua mut jos ei kuulukkaan niin äiti voi panikoida aivan turhaan.. Tsemppiä ja toivotaan/uskon että kaikki varmasti hyvin,pikkunen vaan niin kova liikkumaan ettei tädit oo saanu hänt kiinni liikkeiltään ja siks ei kuulu :) <3

Sannikselle tsemppiä tähän päivään!! :Heartred Toivon niin, että kaikki olisi hyvin!

Tulin juuri neuvolalääkäristä. Ei ollut mikään pitkä käynti, mutta tärkein eli ihan hirmuista jumppaa tekevä pieni ihmisenalku siellä näkyi :love7

Mitenhän surkeita neuvoloiden vehkeet on jos kotikäyttöisillä toiset saa äänet jo 8+? 11 viikolla sikiö on todella pieni että voi olla vaikeita löytää sitä ja saada pysymään anturin alla. Eiköhän kaikki oo kunnossa. Meillä eka kuuntelu olis lääkärineuvolassa rv 16-18.

Kaamee aamu. Kylmä hiki valuu, pulssi ties kuinka paljo, mahaan sattuu sikana. Paskattaa ja pierettää. Jalat on ihan levottomat, on nälkä eikä kumminkaan saa syötyä. Astetta enemmän jännittää se ultra. Ja se on vasta puoli kahelta! Saas nähä, pysynkö sinne asti ees vähän järjissäni...

Oon käyny Täälä foorumilla ties kuinka monta kertaa kuikkimassa, josko Sanniksesta kuuluu jotain. Hu-huu Sannis! Saikko aikaa ultraan? Tiiä, että monen monta tyyppiä pitää sulle peukkuja. Oot ajatuksissa<3 Tsemppiä!

Helmi onkos sulla nt-ultra, niin paljon porinaa et hukassa kellä oli ultra milloinkin. :D Täälläkin huomenna, nyt jo jännittää ja tietää et yöllä ei nukuta ja aamulla vatta sekaisin jännityksestä :D

Helmi sää oot ihana!! :D Piereskele nyt kunnolla, niin ei tarvi sit siellä pöydällä töräyttää ;) Tsemppihalejaaaaa <3

Minz ihania uutisia <3

Sannista minäkin olen ajatellut heti herättyäni <3

Mä oottelen edelleen puhelua polilta, ei kuulu soittoa :( Olisin halunnut nyt aamulla tietää ajan, et saisin töissä asiat sumplittua etukäteen tarvittaessa...
Mä ootan kymppiin asti, ja jos ei soittoa kuulu niin soitan sinne ja sanon et MÄ TULEN NYT! :grin

Helmille tsemit, pitkä aamupäivä sullakin odotellessa!! Yritä nyt saada suoli oikenee, niin voit levollisesti pötkötellä ultrassa :wink

Sannis kyllä juuri näin! Sitten vaan hyökkäys sinne päin, enää päivääkään sun ei tarvi joutua kärsimään tosta epätietoisuudesta. Kuinka sun mies on tilanteeseen suhtautunut?

Mies on ärsyttävän tyyni ja rauhallinen. Harmissaan hänkin, mutta totesi vaan, et sillä mennään mitä ikinä onkaan tulossa. o_O
Vähän ärsyttävää purkautua sille asiasta, kun se ei lähde mun hysteriaan mukaan ollenkaan :grin No, ihan järjellä ajateltuna hyvä niin. :)

Uskokaa tai älkää, mut soitto tuli. Ja pääsen ultraan ensi maanantaina! Voi vituranketura!! Ei onnistu tällä viikolla tsekkaus. Että semmosta. :mad:

Sannis muistan silloin kun mulla esikosta alkoi supistukset ja rv23 tuntui et jotain on tulossa ulos, niin mun paniikkihan oli ihan jäätävä. Käytiin päivystyksessä jossa todettiin emätintulehdus ja täyslepo. Mä en uskaltanut sängyssä edes kylkeä kääntää ja mies vaan totesi että mitä sää nyt ressaat. Mies ei kerta kaikkiaan voi ymmärtää sitä lapsen matkaa maailmaan ja äidin huolta. Sanoikin Tossa vähän aika sitten että tajua vasta laitoksella et nyt on tosi kyseessä :)

Takaisin