Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikilla siis ilmeisesti laskettu aika piti paikkansa?

Sannis edessä oleva istukka varmaan vaikutti niihin ääniinki, et ei kuulunut? Näin toivon itelläkin.

Mites miehet...menikö roskia silmiin? :)

Synnytyksen käynnistuessä ne supistuksetkin voi tuntua sitten pääasiassa selässä. Kaverilla tuli kummallisia aaltomaisia selkäkipuja ja tajusi sitten muutaman jälkeen, että ne olikin supistuksia. Vatsan puolella ei kuulemma juurikaan tuntunut verrattuna siihen selänpuolen kipuun.

Juu mulla kans taaksepäin kohtu ja tuntu Kyl supistukset pääasiassa selässä ja pepussa. Tuntu kun koko arse olis haljennu :o

Meilläkin mies valitteli, kun sairaalan sisäilman laatu on niin huono et silmiä kirvelee :wink

Mulla olis näiden netin laskurien mukaan la 10.9. ja neuvolassa 28 päivän kierrolla laskettuna 8.9. ja ultra vastasi tuota 8.9. :)

Kyllä Anell, istukka kun on edessä ja kohtu taaksepäin, niin lääkäri sanoi et turha sieltä on dopplerilla kaivella ääniä vielä muutamaan viikkoon. On niin tuurista kiinni, et enemmän saa mielipahaa aikaseksi todennäköisesti dopplerilla...
Pahoitteli mulle kovasti sitä, että neuvolan hoitajat ei osanneet tuoda tuota asiaa esille siinä määrin kun pitäisi.
Eli eiköhän sullakin siellä sama homma. Varaudu et ultraus alakautta, jos tosiaan kohtu takana... :wink

:smiley-bounce013 Eleanora kiitos, ja tsemppiä hurjasti sinulle!! Täällä jännätään nyt seuraavaks sun kuulumisia! Odottavan aika on pitkä, mut sieltä se vaan tunti tunnilta lähenee sullakin!! :happy: Minä myös jännitän vatsalla, aamulla sai veskissä rampata ihan urakalla... :wink

Kiitos Sannis! Mua etukäteen lohduttaa ajatus että sääkin oot ollut melko oireeton. Nyt alkaa nämä pitkät tunnit kun esikoinen on päikkäreillä...

Taitaa käydä niin että me alkuraskauden vähäoireiset saadaan sitte kärsiä helvetillisestä viimesestä kolmannesta...

Nauttikaa vähäoireiset - varsinkin ne, joilla jo aivan todistetusti on elämää.. Mä voisin ottaa kivuttomuuden.

Kyllä tässä on ihan etuoikeutettu olo, et miks kaikista maailman naisista minä oon yks niistä onnekkaista, joilla eka kolmannes on menny näin vähällä oireilulla. Ja haluan kyllä sitä täällä toitottaa, koska niin monella tuo vähäoireisuus on aiheuttanut kammottavaa huolta. Kaikki voi silti olla ihan niin kuin kuuluukin <3
Mut eipähän siinä, lupaan ottaa kaiken kivun ja kärsimyksen vastaan sit jatkossa, kunhan pikku kaveri pysyy vaan kyydissä :) Jos alan valittaa jatkossa kolotuksiani, niin saatte sit ihan hyvällä syyllä napauttaa mulle takas, et tää marisija on ekat 12 viikkoa lähinnä nautiskellu, et turha kitistä :wink Pahin oirehan tässä on ollu stressi siitä, et onks tuolla ees ketää. :P

Ihan huippua kuulla näitä ihania ultrauutisia!!! Ja Eleanoralle tsempit täältäkin! :woot:

Mä en tiiä miten päin tässä olis että malttais odottaa omaa ultraa torstaille... :nailbiting:

Oi että, olipas täällä paljon iloisia kuulumisia! ☺ Onnea kaikille siis niistä! Ja tsemppiä jännittelijöille!
Mä joudun np ultraa odottelemaan maaliskuun 18 päivään asti, että onneksi se neuvolantäti jo kattoi ultralla. Olis ollu muuten kyllä tosi pitkä aika odotella.

Olitte puhuneet aiemmin noista neuvola- ja lääkärikäyntien määrästä, niin täällä niitä on kans säästösyistä vähennetty niiltä joille ei erityistä tarvetta oo. Eli saadaan sit niille jotka tarkempaa seurantaa tarvii niin paremmin aikoja :)

Mulla on muuten kans kohtu tosi kovasti taaksepäin kallistunu, sydänäänet on kuulunu aina vasta yli 10 viikolla ja viimeks synnytyksen jälkeen ei lääkäri sairaalalla kotiinlähtötarkastukses meinannut löytää koko kohtua!:D

Takaisin