Mulla onkin onneks töissä tänään rauhallinen päivä. Ei tartte yhtään asiakasta ottaa kasvotusten, jos ei tähän nyt joku paukkase. Puheluja pitää hoitaa vähän myöhemmin. :) Viime viikolla tein onneks suurimman ryppään paperitöitäkin, et tämmöstä päivystysluontosta tänään, niin ehdin teidän kans höpötellä hyvin
Samoin tein kun lääkäri laitto ultrauslaitteen vatsalle, sieltä hän bongasi (täynnä olevan rakon lisäksi) sykkeen ja pienet viuhuvat jalat. Tässä vaiheessa en ite nähny kun sen valtavan täyden rakon

Istukka tosiaan edessä, että varjoja kovasti on kuvissa siitä johtuen ja tarkempaa syynäystä varten sit otettiinkin alakautta paremmat näkymät niskapoimun mittausta varten, joka siis 1.3mm...
Aika rauhallisesti hän siellä köllötteli, ei juurikaan heilunut muuta kuin pieni peppu ja jalat. Syke erottui selvästi kyllä <3 Ja kohtu kun on oletettavasti kallellaan taakse päin, niin eipä se siitä päältä painelemallakaan juuri virkistynyt. Pikkuruiset kädetkin jossain kulmassa saatiin kuvaan. Ja hyvänä merkkinä lääkäri piti sitä, että nenäluu erottui viikkoja vastaten hienosti sivuprofiilissa. 5,2 cm päästä peppuun täyttä rakkautta sieltä siis löytyy. Isi ja äiti on ihan onnesta soikeina.
Lääkäri oli nuorehko aivan ihana nainen, joka kuunteli mun kysymyksiä ja vastasi niin, että sain turvallisen olon ja hyvät vastaukset kaikkeen mitä muistin kysyä. Samoin kätilö, jonka kanssa juteltiin ennen ja jälkeen toimenpiteen, oli ihana vanhempi rouva ja niin hyväntahtoinen että ihan meinasin halin antaa lähtiessä.

Niin erimaata neuvolan hoitajien kanssa!
Mitäs muuta, eipä kai mitään erikoista. Ton lääkärin mukaan kannattais mennä tyhjällä rakolla ultraan. Änkytin sit sille, et olin jo kahdesti siinä puolen tunnin sisään käynyt pissalla

Laitan kuvan teille jossain vaiheessa syynättäväksi :)