Ultra- ja neuvolakuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa Hemsku ja Abu!!!!!! Voi kuinka mahtava kuulla hyviä uutisia, vaikka niitähän tiedettiinkin jo olevan :)

Onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista.. täällä jännäiltiin varsinkin sanniksen kuulumisia ja ihan mahtavaa että kaikki on hyvin <3

Onnea kaikille vielä myös tämän ketjun kautta. Vielä saadaan iltapäivällä jännittää lisää. Mut hyviä uutisia sieltäki tulee. Oon Sanniksen kaa samaa mieltä, et uskomattoman tärkeitä voi virtuaaliystävistä tulla. Tippa linssissä täälä oltu monta kertaa teidän uutisia lukiessa.

Paljon onnea kaikille hyvistä kuulumisista!!:) mahtavaa ja sannis todellakin neuvolan tädille sanomista, kun on pelotellut turhaan!!

Toivotaan, että hyvät uutiset jatkuu koko viikon!!:)

Aamulla kans tippa linssissä mietin et kuinka tärkee poppoo tää on ja jos joutuis luopumaan niin mitäs sitten.

Sannis, helpompi nyt on keskittyä töihin kun on hymy korvissa kun jos ois saatu huonoja uutisia :D

Sannis ihanaa, mahtavaa, huippua!!!! Sanat ei riitä kertomaan, kuinka onnellinen olen sun puolesta :)

Tuutte varmaan illemmalla sit kertoon lisää käynneistä! Ai miten niin utelias :D

Mulla on itku nyt herkässä, onneks saa tehdä koneella tylsiä paperitöitä ennen asiakaskäyntiä ja itkee rauhassa onnesta omansa ja muiden puolesta

Täällä ei edelleenkään dopplerilla äänet kuulu, mut niillä mennään huomenna et jos kaks viikkoa sit viimeks on todistetusti elämää ollut, niin saa luvan olla huomennakin!

Jee lisätietoa janoaa hän :) Mää lähden tänään pyöriin kaupoille, niin jos päivä menis sit nopsaa!

Takaisin