Sannis hoi, täälä saa omanapailla ihan huoletta. Paukuta tulemaan vaan, kun siltä tuntuu. Hienoa, että sulla on asenne kohillaan ja peukut aille hoitajalle, joka sulle vielä aikaa tarjos. Kyllä se maanantai sieltä koittaa.
En malta olla avautumatta "hieman" lisää tuosta ultrakäynnistä... Elikkäs mullahan ei ollu tarkkaa muistikuvaa edellisten menkkojen ajankohdasta. Viikkoja olikin nyt 12+5 ja lasketuksi ajaksi tuli 28.8. Kaksi päivää ennen esikoisen kymppisynttäreitä! Mieluiten notkuisin täällä syyskuisissa kumminkin, kun tänne olen "kotiutunut". Lisäks mulla on muut menny yli, joten todennäköisesti syyskuulle tämänkin syntymä menee... (puolustuspuhe syyskuisiin kuulumisen puolesta...)
Kun raskaus onkin oletettua pidemmällä, en enää voinut osallistua seulontaverikokeisiin. Niskapoimuturvotus oli kuitenkin reilusti hyvien arvojen sisäpuolella, joten täytyy yrittää olla luottavainen ja yrittää olla panikoimatta tämän iän kanssa...
Tyyppi oli sangen kuvauksellinen ja esitteli kovasti kasvojaan. Välillä teki huimia hyppyjä ja näytti ihan astronautilta, joka painottomassa tilassa pomppii. Kädet ja jalat oli oikeilla paikoillaan ja saattoi erottaa pienet sormet ja varpaatkin. Virtsarakkokin oli täynnä.( en siis ollut ainut) Kääntymään kaveri ei oikein suostunut, jotta sitä niskapoimua olisi päässyt mittaileen. Tämä kaveri päätti ruveta nukkumaan, veti kädet silmilleen ja varmaan tuumaili, että nyt on unien aika. Kauan sai mahaa painella eri puolelta, ennen kuin toivottuun asentoon suostui menemään. Kuvia tuli mukaan monen monituista. Tosin ei mun mielestä ihan niin hyviä, mitä ruudulla parhaimmillaan näkyi.
Omaa olotilaa on vaikea kuvailla. Jotenkin vieläkin on vaikea käsittää, että siellä se on elämässä ja kasvamassa. Kädet tärisi vielä tunti ultran jälkeen, enkä kyennyt tännekkään kirjottamaan tärinältä.
Kiitos kaikista tsempeistä ja onnitteluista! Olen niin onnellinen, kun vielä kerran saan tämän kokea. Kun saa jotain, mitä ei enää kuvitellut voivansa ikinä saada tai kokea. Elämä on ihmeitä täynnä! Avaan uuden nessupaketin...