Ultra- ja neuvolakuulumiset

Kuinka kauan teillä on menny aikaa ekassa neuvolakäynnissä? Minulla ois pe-aamuna aika..

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla tais mennä ensikäynnillä neuvolassa joku puolisentoista tuntia (?).
 
Hui, ny alko jänskättään! Perjantaina olis ilmeisesti se nt-ultra jos nyt oikein ymmärrän nää lyhenteet... eli oli se joku seulonta jutska, ääk oon nii pihalla :oops: ja nyt mää sen hoksasin että jos siellä ny vaan elämää on ni pe se näkyy!! Apuaaaa :eek: niin jännittää... pelottaa kyllä ihan älyttömästi kaikki, et jos ei siellä ookkaan kaikki kunnossa. Täältä lukenu niin paljon huonoja uutisia että ajatukset väkisinki masentaa. Ja jos se ei ookkaa oikeessa paikassa :sad001 mut sillonhan se ilmeisesti kipuilis, vai? Ja vaikka kui harvinaista olis nii kaikenmaailman molatki pelottaa! Apua iiiiik!

kaikista näistä kamalista ajatuksista huolimatta, OON KYLLÄ VIELÄ ONNESTA SOIKEE :spamani
 
Hellu83 kui pitkällä raskaus on? :) jos olis munanjohtimessa esim ni kipuilis ja paljon! Toivotaan että siellä pikkusen sydän sykkii vahvasti :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Neuvolatädin mukaan huomenna olis 10+6, mut luotan omiin laskuihin ku ei tosiaan niin lyhyt kierto oo... Eli tänää 10+3 :) ja välillä on kyllä ollu maha kipeeki mut ei enää sellasta nii pahaa ku aluksi oli... Joo toivotaan! Tarvin kyllä kaikki mahdolliset peukut mitä löytyy, ku aina tuntuu nii huono onni kaikessa olevan
 
Kuitenki jo nui hyvät viikot :) omasta kokemuksesta voi ainaki sanoo kohdun ulkosesta että viikot 5+ riittää semmosiin kipuihin että viikkoon ei tarttenu nukkua eikä olka muussa asennossa ku istualtaan toiven polvi täysin koukussa.. eli olis varmasti jo tuntemukset ollu jos olis ulkopuolinen :) jospa ne on vaa jotai kiinnike kipuja :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Tänään eka neuvolakäynti, viikkoja 6+5. Mitattiin paino, hemoglobiini ja verenpaine. Sain vinonpinon esitteitä ja oman neuvolakortin, hihihihi :) ohjeistukseksi sain riittävästi lepoa ja liikuntaa sekä terveellistä ruokaa! Kuullostaa helpolta :wink eka ultra viikolla 8+5, kuullostaa kovin aikaiselta? Alakautta kuulemma ultrataan o_O NT-ultra viikolla 12 ja n.viikolla 20 rakenneuä. Samoihin aikoihin sokerirasitus kun olen yli 25v.
Semmosia kuuluu tänne. Hirmu jännää :p
 
image.jpg Mulla oli ensimmäinen ultra tiistaina. Laskettuaika on nyt 5.2., vaikka kierron mukaan olisi pitänyt olla 31.1. Tässä sen taas näkee, että ovulaatio ei aina tapahdu samaan aikaan joka kierrossa :)

Pieni sydän sykki ja kaikki tuntui olevan kunnossa. Saimme uuden ultra-ajan kahden viikon päähän, niin sitten näkee taas vähän enemmän, kun sikiö on isompi.

Kuvassa näkyy takaraivo ja selkä, viikkoja kasassa silloin 9+5.
 
Muokattu viimeksi:
Nii nähtävästi :) endorfiinitähtönenki siis kokkolan suunnilta? :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top