Ultraäänitutkimukset

Tänään oli varhaisultra ja näimme pienen pienen sydämen sykkeen! :Heartred Ja vauva vastasi viikkoja, eli suht koht luottavaisin mielin tässä uskaltaa elellä.
Se oli tähänastisen elämän upein hetki, kun se pieni syke näkyi ruudulla, pelkäsin niin paljon että mitään ei näkyisi. Ultraaja oli lisäksi meidän omalääkäri, jonka kanssa tässä ollaan jo vuosi vauvahaaveita puitu ja itketty. Varhaisultran saimme suoraan kunnalliselta kun edellinen alkuraskauden keskenmeno jätti pahat pelot jälkeensä.
 
Tänään oli varhaisultra ja näimme pienen pienen sydämen sykkeen! :Heartred Ja vauva vastasi viikkoja, eli suht koht luottavaisin mielin tässä uskaltaa elellä.
Se oli tähänastisen elämän upein hetki, kun se pieni syke näkyi ruudulla, pelkäsin niin paljon että mitään ei näkyisi. Ultraaja oli lisäksi meidän omalääkäri, jonka kanssa tässä ollaan jo vuosi vauvahaaveita puitu ja itketty. Varhaisultran saimme suoraan kunnalliselta kun edellinen alkuraskauden keskenmeno jätti pahat pelot jälkeensä.

Onnittelut ❤️ Millä viikolla kävitte ultrassa? Tässä mietin mihin se kannattaisi varata, että varmasti jotain näkyy jos on näkyäkseen.
 
Meillä on huomenna varhaisultra... Jännittää todella paljon! Loppujen lopuksi odottelu on mennyt nopeammin kuin pelkäsin. Osaksi varmaan siksi, että on ollut kaikkea mukavaa tekemistä tässä välissä.
 
Näkyykö 6+5-6+6 jo teillä muilla hyvin asioita? Mulla on sen verran vuosia edellisestä varhaisultrasta, ettei enää muista. Omien laskujen mukaan sen verran pitäisi olla yksityisessä kasassa.
 
Näkyykö 6+5-6+6 jo teillä muilla hyvin asioita? Mulla on sen verran vuosia edellisestä varhaisultrasta, ettei enää muista. Omien laskujen mukaan sen verran pitäisi olla yksityisessä kasassa.

Mulla näky 6+6 syke ja mitan pysty ottamaan, mut itse näin ruudulla pelkkää mustaa no okei sen sydämen vipatuksen näki, sit kun ultraaja kertoi että tuo on syke
 
Meillä oli eilen varhaisultra. Itse olin arvioinut, että viikkoja olisi ollut 7+0, ultrassa pieni vastasi kooltaan 6+6 tai 6+5 (riippuen kuvakulmasta) eli aika hyvin mun veikkaukset piti paikkansa. Yksi tyyppi siellä köllötteli ja syke näkyi kyllä superselvästi! :Heartred
 
Ihania uutisia kaikilla :happy: Mun pitäis jaksaa vielä 1,5 vkoa omaa ultraa :nailbiting:
 
Nyt pitäisi olla rv 7+4, ultrassa rv 6+4 vastaava alkio, syke näkyi hyvin. Viikon päästä kontrolliin. Toivottasti pieni pysyy matkassa ❤️
 
Nyt oli täälläkin varhaisultra. Mulla ei ollu ihan varmuutta viikoista, arvioin, että ois ollut 7+0 mut olikin 6+5.
8mm pikkuinen siellä köllötteli ja hienosti näkyi (ja kuului) syke :Heartred
Turun seudulla asuville; kävin siellä Savonlahden Jussilla ja se näytti jo jotain 3D kuvaakin. Eihän siitä möykystä sen ihmempää selvää saanut, mut hauska silti :grin
 
Nyt oli täälläkin varhaisultra. Mulla ei ollu ihan varmuutta viikoista, arvioin, että ois ollut 7+0 mut olikin 6+5.
8mm pikkuinen siellä köllötteli ja hienosti näkyi (ja kuului) syke :Heartred
Turun seudulla asuville; kävin siellä Savonlahden Jussilla ja se näytti jo jotain 3D kuvaakin. Eihän siitä möykystä sen ihmempää selvää saanut, mut hauska silti :grin

Kiva kuulla kokemuksia! Oon ite menossa hänelle 3.9. Mikäli heppu sinne asti pysyy kyydissä :)
 
Takaisin
Top