Ulkoiset muutokset ja masukuvat

Mä olen kans naureskellut kun sälli työntää takapuolta ihan samalla tavalla kuin LMK:lla :D Lisäksi useasti on hikka, joka vaikeuttaa omaa juomistakin välillä. Yleensä hikka tulee just nukkumaan mennessä tai jos yöllä herää. En mä ainakaan saa siinä ryminässä nukuttua.

Kiran: no mäkin oon vaan 158cm, voiskohan sillä olla tekemistä rakettivatsan kanssa :joyful:

LMK: mulla kans työntää kans samallalailla oikealle tota peppuaan :p Ihanan selkeesti näkyy sulla toi nojailu!

593eef9462dd83381f098dca117bbdb4

Rv35+0 <3 Ei ole enää pitkä aika kun näkee oman pienen rakkaan <3

Ps. Ihmeelliseksi muuttui tuo paidan kuvio kun laitoin mustavalkoseksi :D

Kiitoksia kaikille :) Jännä nähdä miten erilaisia palloja jokaisella on :) Itselläni on ns.poikamaha, joka kasvaa eteenpäin, mutta ei juurikaan sivuilta, saatika näy takanta. Tyttöä ovat silti povanneet monet kerrat, mutta mistäs sitä tietää jospa vaikka poika tulee. Pääasia että on terve! :) Jokaisella ihmisellä on kuitenkin niin erilainen rakenne yms.

Rv 31+2 ♡
Vaatteet päällä masu näyttää musta aina pienemmältä kuin oikeasti onkaan :D Tuokin farkkumekko(haalari mikälie..) toisessa kuvassa peittää hyvin masun muotoja. Oli muuten älyttömän ihanan tuntuinen päällä, kun tukee hyvin mahaa :)

Liitteet

• 1427655289351.jpg
    1427655289351.jpg
    47.3 KB · Katsottu: 123
  • 1427655307371.jpg
    1427655307371.jpg
    51.8 KB · Katsottu: 126
Kiitos, on kyllä mukava päällä ja tosta mekon sivusta saa napeilla vielä isonnettua (tai pienennettyä) sitä jos tarvitsee :) Kaveri antoi sen kun ei enää itse tarvinnut :)

Vitsit on kyllä erilaisia vatsoja! Oon niin onnellinen pitkän selän ja taaksepäin kallistuneen kohdun yhdistelmästä, keskikäyrän yläpuolella oleva vatsa näyttää ainakin omiin silmiin aika paljon pienemmältä kuin monella muulla! Selälle vähän helpompaa :) Voisi silti vähän laskeutua pois keuhkoja ahdistelemasta..

Takaisin