Ulkoiset muutokset ja masukuvat

Onpa ihania masuja! Nyt on sellainen olo, että me ollaan jo aika pitkällä tällä matkalla :)
 
Joo kauheeta oikeesti tätä ajan kulua 2 kk sisään meillä kaikilla suurinpiirtein on pikkuset ulkoistuneet :Heartred:Heartred
 
Meillä näemmä Suvitus menee niin samankaltaisesti raskaus kun pituus ja paino ennen raskautta sama ja pitkäselkäisenä en minäkään selkäkivuista kärsi. Myöskin taaksepäinkallistunut kohtu. Näinköhän ollaan synnyttämässäkin samana päivänä :D
 
Tänään otettuja masukuvia :) ilman paitaa näyttää isommalta :D :Heartred
6bd361134aef6d73ff2ace432d197936

8f03ee5fe9dd5588081788e399d90729
 
Eilen illalla ensimmäistä kertaa vauvan liikkeet tuntui minulle tukalilta. Kiristi ja puristi jokakohdasta ja tuntui, että nyt siellä mahassa ei ole enää tilaa, vaikka viimeisimpien tietojen mukaan keskikäyrällä kasvetaan. :D parina päivänä vaivannut tuskaiset menkkamaiset kivut. Kaveri ilmeisesti laskeutumassa.. :)
 
Ei nyt liity mitenkään asiaan, mutta nyt kun selasin foorumia koneella ja näen noi ihmisten allekirjoitukset vai miksi niitä kutsutaan, niin Jonsku88, mekin ollaan menty naimisiin 11.11.11 :)Samiksii ollaan :happy:
 
Maarina täällä kans saunan jälkee oli semmosia menkkakipuja x 10 liekkö sit laskeutumisesta vai supisteliko kun lepäämällä meni ohi :Heartred no pahempaa on varmasti tiedossa mutta palkinto onkin sitten kyllä kaiken arvoinen :Heartred
 
Asian vierestä kans :Hellis jee samiksii ollaan :Heartred me mentiin Jämsän kirkossa ihan kahestaan ilman sukua todistajina oli suntio ja kanttori :Heartred meille sopi tommonen tosi hyvin kyllähän suku marisi ku salaa mentiin mutta hyvinhän nuo ovat selvinneet :) meillä meni myös äitini ja toukan tulevat kummit samassa paikassa ja samana päivänä naimisiin :) kummeista kaikki tiesi mutta meistä ja mun äidistä ei kellään ollu tietoa :) ihme kyllä ei törmätty toisiimme muutaku kummien kans parkkipaikalla sekin selitettiin sillä että oltiin tultu paikalle onnittelemaan :D
Ikävä kyllä Äitini liitto ei kestänyt kun vuoden mutta me muut olemme onnellisia meille tulee nyt esikoinen ja kummeille sitten kesäkuussa pikkukakkonen että kyllä näitä serkuksia piisaa :Heartred
 
Jonsku: mekin meinattiin mennä eka ihan salaa naimisiin, mutta sitten mies meni mun äitille möläyttään, että on jo naimapäivä päätetty eikä sitten oikein voinut enää perääntyä, kun äiti oli niin innoissaan :pMaistraatissa mentiin naimisiin (vieläpä kello 11 :woot:), mutta paikalla oli vaan mun äiti ja isä sekä veljet ja yksi mun ystävä, eli pienellä porukalla. Seuraavana päivänä sitten vähän juhlistettiin kavereitten kanssa. Ihana toi, että kaikki menitte samana päivänä naimisiin, mutta saitte kuitenkin pidettyä tuon homman salassa, vaikka törmäsitte parkkipaikalla kummien kanssa :grin
 
Takaisin
Top