Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No itsellä on lapsettomuustausta, melkein 6 vuotta yritettiin vauvaa edellisen miehen kanssa ilman tulosta. Siksi että nyt ylipäätänsä tulin raskaaksi esikoisesta ja vielä toisenkin kerran on ihme ,enkä ikinä itse voisi kuvitella olevani pettynyt jos lapsi on eri sukupuolta kuin mitä haluaisin ja toivoisin. Itselle pääasia on että lapsi on terve ja se riittää. Toki kaikilla saa olla omat tunteet ja mielipiteet mutta se ei tarkoita sitä että mun tarvitsisi ymmärtää niitä tunteita. Ja etenkin jos tässä asiassa suhtautuminen vauvaan jotenkin muuttuu sen takia että se on "väärää" sukupuolta.
Eiköhän tähän liity niiiiin monenlaista tunnetta ja myllerrystä, että harva varmaan on ajatuksiensa kanssa mikään pyhimys. Minä en ainakaan ole, kyllä on käynyt mielessä monta monituista kertaa vaikka ja mitä - eikä se tarkoita ettenkö haluaisi ja rakastaisi tätä lasta. Samalla on kamala pelko että jotain pahaa vielä tapahtuu, kun hetki sitten mietti että mihin mä oon oikein lähtenyt... :D Että mun mielestä kaikki kommentit on tervetulleita, ns. "puolesta ja vastaan", mielipiteitäkin on varmasti yhtä paljon kuin ihmisiäkin.