Tyttö- vai poikaolo?

Tyttöolo, varmasti vaikuttaa kun se kun salaa vähän toivon tyttöä. Mutta kumpi vaan on tietysti tervetullut, jotenkin vaan tuntuu että tytön kanssa olis "helpompaa". Mutta aika näyttää :)
Näin unta että se oliki poika ja nyt hämmennyin :eek: en osaa enää yhtään sanoa kumpi ois..
 
Itellä ollut jo jonkun aikaa neutraali olo. Tais hävitä samalla kun suurin osa muistakin oloista
 
Minulla ei ole ollut oikein mitään oloa. En ole tainnut vielä edes ruveta miettimään asiaa niin pitkälle, joten sekin varmasti vaikuttaa tähän "olottomuuteen". Kumpikin on yhtä tervetullut. Toinen prinsessa olisi kiva, kuten myös ensimmäinen prinssikin:) En oikeastaan edes halua ruveta miettimään asiaa liikaa, ettei jompi kumpi olo pääse liiaksi vallalle ja sen mukaan sitten kelkka rupea kallistumaan liikaa jomman kumman toivomiseen, jos sitten lopputuloksena kuitenkin syntyy päinvastainen. No, rakenneultrassa se toivottavasti viimeistään selviää ja ehdottomasti haluan kyllä siinä vaiheessa sitten jo tietää asian.
 
Krisunita: mullakin on hartioille tullu näppyjä ja kyl on rassaavaa.
ootko varma ettei olis kuitenkin tyttö? :wink jos tuo pahoinvointi on noin runsasta :wink
 
Esikoiseni on tyttö ja häntä odottaessani minulla ei ollut lainkaan pahoivointia ja ihokin voi paremmin kuin koskaan. Eli jos jossain on sanottu, että pahoinvointi viittaisi tyttöön, niin ei kyllä pitänyt paikkaansa ainakaan minun kohdalla.
 
Pahoinvointi ei pitänyt paikkaansa täälläkään. Pojasta voin tosi huonosti ja oksensi 24/7 ja tytöstä vaan pari kertaa päivässä :wink

Se sanonta on pitänyt täällä paikkaansa että tyttö vie kauneuden. Pojasta oon ollut tosi hyvinvoivan näköine , mutta tytöstä nopeeasti rasvoittuva tukka, näpyt yms :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Aiemmin kirjoitinkin jo, että tyttö vei ihon kauneuden ja monta viikkoa söin kirjaimellisesti pelkkää puuroa ja hedelmiä kun yrjö lensi kaaressa kaiken päivää jos silmäluomeakaan raotti. Nyt taas ollu pahaakin kuvotusta, mut kertaakaan en oo laatannu vaikka monesti ihan tuntunu et olis lähellä. Iho on taas huonona. Että muuten sama mut eri tyyppinen pahoinvointi. Toisaalta isät on eri, että voihan sekin vaikuttaa miten elimistö kohtelee eri vieraita proteiineja. Viimeks jotenki tiesin jo tässä vaiheessa että on tyttö, työnimikin oli tytön. Nyt en osaa aavistaa yhtään.
 
Ekaa tyttöö odottaes oli kaamee närästys, iho huono (naama, selkä, rinta), pahoinvointi aamusin sillo 14-16viikoille saakka. Toista tyttöö oottaessa vain pahaolo ja hehkuin suorastaan. Iho ja hiukset voi tosi hyvin. Nyt kolmatta ootetaan ja poikatoive, muuten samat oireet kun ekas raskaudes paitsi että paha olo tulee vasta lähempänä iltapäivää ja kestää koko illan. Aamulla mä pystyn vaikka mihin :). niin ja hiukset tippuu ihan täysin... Tulispa se poika, tytöt toivoo pikkuveljee(vaikkeivat vielä ees tiijä et vauva tulossa...näin vain kertoivat yx päivä :wink). Jos tulee kolmas tyttö niin ainakin tietää just mitä saa :)
(Tätä väsymystä en kyl muista et olis ollu näin kokonaisvaltainen. En pysty oikein mihinkään sen aamun jälkeen..kokoajan haluu vaa nukkumaan (viikot 10+2). )
 
Krisunita: mullakin on hartioille tullu näppyjä ja kyl on rassaavaa.
ootko varma ettei olis kuitenkin tyttö? :wink jos tuo pahoinvointi on noin runsasta :wink

niiii no ei tässä oikee oo enää yhtää varma että kumpi sieltä olis tulossa kun oireet viittaavat välillä vähä molempiin :D Alussa ei ollu pahoinvointia ollenkaan ja nyt siitä saa sitten kärsiä koko päivän :)
 
Poikaa veikkaisin, sillä aivan erilaiset tuntemukset on, kuin tytön aikaan. Pahoinvointia ei ole nimeksikään ja naama ei ole kukkinut kuin tytön aikaan. Myös maha kasvaa selkeämmin, eikä perse leviä, kuten esikoista odottaessa :grin
Viimeöinen uni myös viittasi poikaan. :) Sen näkee sitten. Eipä sillä väliä ole. :)
 
Täällä ihan tyttö olo :) 2 poikaa jo ennalta joten naisenergia-lisä tänne on tervetullutta! Kaikki testit, kuten kiinalainen näyttää tyttöä(näytti pojatkin), neula/sormus-testi näytti poika-poika-tyttö, ja oireet niin erituntuiset kuin aiemmissa joten vahva fiilis tästä! Selvänäkijä-tuttukin sanoi että tyttö(ennusti aiemmatkin oikein). Pojistakin aika nopeasti aavistin että poikia, tästä jos ei tule tyttöä niin ihmettelen kovin :D

niin ja aiemmissa raskauksissa paino alkoi alusta asti nousta, nyt vain laskenut.
 
Tähän mennessä mulla on mennyt raskaus samalla tavalla kun siskolla tyttöä odottaessa, joten ehkäpä meidänkin esikoinen on tyttö. Olisi se ihana päästä ostelemaan pikkuruisia mekkoja ja pitsipöksyjä.
 
Siitä lähtien kun sain tietää raskaudesta olen ollut aivan varma, että odotan tyttöä. Raskauden alkamisesta ei ole varmuutta, mutta jotenkin mielessäni ajoitan sen siihen malliin, että olisi suuremmalla todennäköisyydellä tulossa tyttö. En tiedä miksi, mutta minulle ei ole tullut missään vaiheessa edes mieleen, että poika olisi tulossa. Tämä sinänsä hassua, koska lapsen sukupuolella ei ole minulle mitään merkitystä. Tuli kumpi vaan niin olen onnesta soikeana :love7
 
Saapi nähdä, Butterfly: sitä sanotaan että äidin vaisto ja tunne on useimmiten oikeassa :wink
Täällä myös toivon loppupeleissä vain tervettä lasta, mutta se on jännä kuinka silti tuntuu että tyttöä odotellaan. Toisaalta yritän psyykata itseäni myös poika vaihtoehtoon etten "pettyisi", vaikka tiedän että molempi parempi. Kahdesta pojastakin vaan oli niin vahva poikafiilis että saapi tosiaan nähdä...
1,5kk niin tämäkin yllätys selviää :rolleyes: minä kun en malta odottaa synnytyssaliin asti
 
Heh, mulla oli Butterfly viime kerralla ihan samat tuntemukset! Ei olis ollu väliä kumpi, mutta heti vaan tytönnimellä alettiin kutsua. Just ennen ultraa kun selvis sukupuoli, käväisi edes mielessä että niin, voihan se ihan yhtä hyvin poikakin olla. Vaan eipä ollu! Nyt ei kyllä ole harmainta hajua, päivästä riippuen vaihtelee arvaus. Milloin millaistakin unta näen yms.
 
Edellisestä näin unta et oli poika ja niinhän se olikin. Nyt ei ole vielä tullut enneunia eikä oikein vahvoja fiiliksiäkään...saa nähdä selviääkö vasta rakenneultrassa vai tiedetäänkään jo aiemmin:)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
AadaEveliina, tein myös vau:n testin ja senkin mukaan tyttö olisi tulossa eli saa nähdä mikä on totuus. Olishan se kiva, jos te saisitte tytön kahden pojan jälkeen, mutta tosiaan enitenhän sitä toivoo tervettä lasta. Minäkin kyllä kysyn lapsen sukupuolta heti kun sen voi kysyä, osaa sitten paremmin varautua vaatteiden kanssa.

BabyBlues, aika jännä juttu, ehkä sitä sitten vain tietää jotenkin hassulla tavalla. Ehkä sinä odotat nyt poikaa, kun ei ole varmaa tunnetta :wink Meilläkin tuo nimien läpikäyminen jotenkin ihmeellisesti on keskittynyt tyttöjen nimiin, vaikka ollaan yritetty katsoa myös poikien nimiä. Lapselle on jo kaksi nimeä mietinnässä, jos siis tyttö tulossa :p

Summersun, sullakin siis ollut enneaavistuksia, jännä juttu. Ehkä sinä saat nyt vuorostasi tytön, kun ei ole tullut enneaavistuksia :wink

Aika näyttää, sitä odotellessa
 
Mulle näytti vau:ntesti että poika olisi tulossa mut itse kyl luulen että tyttö tulossa, mun mieheni kyl melko varma et poika :D
Kaiketi rakenneultrassa se sukupuoli viimeistään näkyy. Aion kyllä etukäteen sukupuolen kysyä kun sitten saa kaikki vaatteitä etukäteen ostettu ja onha se ihan kiva etukäteen tiedä :)
 
Oon nähny nyt kahtena yönä unta että pojan Oon saanu, tiiä sitte onko toiveajattelua vai enneunia :wink
 
Mulle ilmesty yhtä äkkiä ihan hirveen pitkät kasivarsi karvat.. ja luulempa että poika tulossa. Tai jos siel on tyttö tulossa niin se todellakin vie kaiken kauneuden ja saan olla ihan peikon näkönen tässä odotus aikana...
 
Takaisin
Top