Tyttö- vai poikaolo?

Minä oon ihan 100% varma, että poika tulee :D ainakin sellanen olo vaan tuli yhtäkkiä pari päivää sitten :) poikaa minä enemmän toivoisinkin, mutta kunhan on lapsi terve ja pysyy matkassa niin ihan kumpi vaan käy :Heartred mulle tuli jo heti kiinnittymisen jälkeen tummia karvoja navan alle ja tuntuu että oon tähän mennessä päässy niin helpolla et poika sen on pakko olla :) lisäksi himoitsen suolaista purtavaa, en niinkään makeaa kun normaalisti oon hirmunen namirohmu :rolleyes:
 
Täällä ei mitään oloja ole ollut että kumpi olisi tulossa eikä ollut viimeksikään.
Viime raskaus meni tosi hyvin, ei pahoinvointia enkä muuttunut hirveäksi yms. eikä muitakaan "selkeitä" tyttö oloja ja tyttö sieltä silti tuli.
Toivon tervettä pientä vauvaa :Heartred, ei mitään väliä onko tyttö vai poika.
 
3 aikaisempaa odotusta meni niin hyvin ei mitään oireita. Ei väsymystä ei pahoinvointia . Hiukset kasvoi yllättävän paljon. Olin huippu kunnossa. Poikia siis. No tää 4 onkin ihan sieltä toisesta laidasta. Oon väsynyt ja voinut pahoin. Nyt ymmärrän muita jotka todellakin kokevat odotuksen huonoja puolia. kaverit ennustaa tyttöä mut mulla on kuitenkin fiilis että poika tulis.
Sen vanhan kiinalaisen testin mukaan tulis tyttö.
 
Odotan esikoista ja koko ajan ollut poikaolo, vaikken tiedä johtuuko se enemmän toiveesta saada poika.. joka taas juontuu uteliaisuudesta kun ei ole veljiä. Mutta vanhan kansan raskausoireiden mukaan asia voi ollakin näin sillä pahoinvointia ei ole lainkaan, himoitsen suolaista, miehistä ruokaa kuten olutta ja pitsaa (olutta on onneksi alkoholitontakin) ja mies sanoi minun hehkuvan.

Mutta kuten moni muukin on täällä jo todennut, ei mitään väliä kunhan pieni on terve.
 
Minen kyllä hehku :grin turvotus, näpyt, jatkuvasti rasvaset hiukset plus että tukkaa lähtee täälläkin kiitettävästi..karsee väsymys ja kuvotusta pitkin päivää. Voipi olla tyttö kun syön: puuroja, marjoja ja äkkimakeita ja sipsiä pahimpaan oloon. Mielitekoja hapankaaliin ja puolukkaan ja kananmuniin!! Onneksi illasta saa syötyä kunnon ruoankin yleensä ahmin ihan järkyn satsin silloin :p 3 poikaa jo joten tyttö olis kiva mutta oikeastaan sama kunhan Terve ja reipas tulisi.
 
Joku aika sitten mietin et ihan varmasti on tyttö. Sit satuin näkemään muutamana yönä unta että ois poika ja siitä asti ollut vahva poikaolo :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla ei ole ollut tuntemuksia sukupuolesta. Esikoinen on poika ja toisaalta pikkuveli voisi olla kiva, mutta haluaisin kyllä joskus saada tytön. Mies tietää jo että mun pinkkien vaatteiden ostelu karkaa ihan lapasesta jos on tyttö tulossa. :D
 
Mulla on ihan poika fiilis vaikka tytön tylleröä toivoisin jo tähän mies valtaiseen perheeseen :wink eli kolme villi viikari poikaa meillä entuudestaan ja kaikki olleet kyllä niin eri oireisia raskauksia että niiden perään en enää laske yhtään :D viimeisimmästä oksensin 28 viikolle asti joka ikinen päivä ja aiemmista ei ollut oikeastaan mitään.keskimmäisestä oli tyttö maha ja muista poika masut :D eli tyttöä toivon mutta ei ole väliä kuitenkaan vaikka pojat uuden pikku-veljen saisi :) oon myös miettiny et osaisinko mää hoitaa edes tyttö vauvaa ja huutelisinko silti aina ovelta että;pooojaaat syyöömään :D :D kaiken näköstä sitä päässä pyörii :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tyttö.Tosin voi olla kun molemmat tyttöä toivotaan niin fiilikset sen mukaiset :rolleyes:
Eikös sitä sanota että tyttö vie äitinsä kauneuden niin sekin kyllä puoltais tyttöä jo näin aikasin.Nimim.hiukset lähtee,naama kukkii,selkä kukkii,rintamus kukkii,turvotuksen takia näytän lähinnä mursulta jne :grin:grin

siinä tapuksessa varmaan tännekkin tulossa tyttö! Naama tosiaan kukkii, hiukset rasvottuu ja selkä kukkii ja turvotusta. Tyttöä kyllä toivoisin kovasti mutta miehellä ei niin väliä kuulemma, kumpikin käy.

Aiotteko selvittää sukupuolen kun on sen aika? Itse en ajatellut. Tulee sitten yllätyksenä kun syntyy vaikka hankaloittaakin nuttujen ostoa.
 
Mä taas en malttais odottaa että saa tietää kumpi on :grin Joten joo,ehdottomasti selvitetään :laughing002
 
Jos oireiden perusteella arviois niin tyttö ois tulossa. Sen verran iho kukkii ja hiukset rasvottuu.
Otetaan selvää sukupuolesta jos vaan näkee. Aateltiin se kertoa myös kaikille, kun aiemmissa ollaan pidetty yllärinä syntymään saakka :)
Mä olisin ehkä halunnut pitää sukupuolen yllärinä synnytykseen saakka, mutta tiedän että uteliaisuus voittaa :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Tyttöolo, varmasti vaikuttaa kun se kun salaa vähän toivon tyttöä. Mutta kumpi vaan on tietysti tervetullut, jotenkin vaan tuntuu että tytön kanssa olis "helpompaa". Mutta aika näyttää :)
 
Mulla ei oikeestaan ole mitään oloa, mutta toivon salaa tyttöä. Ja jotenki pelkään, että petyn jos se on poika. Mies sitte tottakai haluaa pojan. Ja kyllä me nyt pojasta puhutaan sen tulevalla nimellä =) Mä yritän jotenki nyt asennoitua siihen, että se olis poika ja kattelen poikien vaatteitakin sillä silmällä. Ja kun kaikki saa poikia ni oletan että kyllä minäki sitte. Mutta aika näyttää. Eilen tuli puheeksi np-ultra ku mies ei tienny mitä se tarkottaa. Eikä sitte tienny mikä Down syndroomakaan on ja mä kun sitä aikani selitin niin mies totes että "olis vaan terve, ihan sama kumpi se on..." Vaikka kyllä se varmasti silti toivoo tervettä poikaa =)
 
Mulla naama kyl näppylöillä mut ei finneillä, hiukset rasvottuu mut voi johtua kelistäkin. Turvotus on iltasin älytöntä.. mitään oloo ei o suuntaan eikä toiseen..

Ja Hikarina, meillä sama! Halutaan tietää sukupuoli vasta synnytyksessä, se on jotenkin ihana kun saa odottaa mun mielestä. On jotain "isoo" mitä ventata. On lapsikin tarpeeksi iso asia mutta sukupuoli määrittää kuitenkin niiiiin paljon :)
 
Vielä ei ole minkäänlaista oloa kumpi olisi tulossa, ennestään tyttö ja poika ja molemmista oli vahvat tunteet jotka piti paikkaansa. Tämä raskaus on paljon erilaisempi ku aikasemmat, pahaa oloa on aamusta iltaan ja turvotusta. Rakenneultraa odotellessa :)
 
Niin mäki aattelin ensin että en halua tietää ja sitte mies olikin ihan ihmeissään kun se oli olettanut, että otetaan selville. No sitte mäki aloin jo vähän lämmetä sille ajatukselle, että voidaan ottaa selville. Katsotaan nyt, että kuinka mieli vielä muuttuu =)
 
taitaa olla tyttö.
raju pahoinvointi pitkin päivää, naama kukkii ja tukka lähtee ja joka ilta näköjään pitää pestä... normaalisti ei. piilareita en voi käyttää ku eivät pysy ees silmissä vaikka käyttöä takana moooonta vuotta ilman ongelmia. juur mikää ruoka ei mee alas...
 
Täällä on vahva poikatunne :) Alunperin haaveilin tytöstä mutta tunteiden jälkeen poikakin alkoi kuullostaa ihanalta.
Mutta enään en ole oikeen yhtä varma että kumpi sieltä tulee :D

Nimittäin täällä on kans yks kukkiva naama.. Ennen raskautta katselin naamaani ja olin ylpeä kun kaikki epäpuhtaudet oli vihdoin saatu pois kokonaan. Toista se on nyt. Naamani on ihan täynnä pieniä näppylöitä ja hiukset rasvoittuu todella nopeasti :eek: Hartioillekkin on tullut pieniä näppylöitä..

pahoinvointi kestää melkein koko päivän ja mikää ei meinaa mennä kurkusta alas..paitsi hedelmät ja marjat..
 
Takaisin
Top