Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Ei oo vielä fiilistä, mutta mä tiedän että mulla on suhteettoman kova toive että tulis tyttö, ja oon aiemmin puhunut kans siitä miten se hävettää kuinka voimakas preferenssi itellä on kun koen että kuuluis vain toivoa että tulis terve lapsi ilman preferenssejä 😔
 
Ei oo vielä fiilistä, mutta mä tiedän että mulla on suhteettoman kova toive että tulis tyttö, ja oon aiemmin puhunut kans siitä miten se hävettää kuinka voimakas preferenssi itellä on kun koen että kuuluis vain toivoa että tulis terve lapsi ilman preferenssejä 😔
Meinaatteko selvittää sukupuolen odotusaikana?
 
@Mrs Willow joo oon tullut siihen tulokseen että se mahdollinen pettymys on hyvä käsitellä etukäteen, joten kyllä. Ideaalitilanteessa ajattelin että jos tekisi kävisi teettämässä NIPTin, mutta se on sen verta hintava että en oo vielä pystynyt perustelemaan sitä ittelleni, vaikka siitä saisi 100% varmuuden kun taas ultrassa todetussa sukupuolessa on mahdollisuus että oli väärässä.
 
@Metu, onhan se varmaan niin, että jos on vahva toive jommankumman sukupuolen suhteen niin asia olisi hyvä käsitellä jo odotusaikana. Olisi inhottavaa, jos syntymän hetkellä iso fiilis olisi jonkinlainen pettymys 🤔
 
Samaa mieltä @Mrs Willow kans, jos mahdollista niin olisi varmasti hyvä jos asian saisi käsiteltyä raskausaikana🙏

Salaa itsekin toivon tyttöä, kun noita poikia nyt on suvussa tullut monta peräkkäin😅 Kiinalainen kalenteri ainakin sellaista lupailee🤭 Mutta oireet kyllä viittaa poikaan, jos edellisiä raskauksia vertailee.
 
Edellinen raskaus oli tosi helppo ja mukava ja toivottiin tosipaljon poikaa jonka saimmekin! tässä raskaudessa sama toive ❤️ niin kovasti toivon toista poikaa ja oireet tällä hetkellä viittaa poikaa 😊
 
Yks poika löytyy, nyt ois sellanen olo että tää ois tyttö! Saa nähdä 😄
 
Meillä on ihan valtavasti tyttöjä suvussa, eli toivoisin ihan varovasti ehkä poikaa.

Mutta meidän ensimmäinen enkelivauva oli tyttö, eli olisi ihana saada myös pieni ihan oikea tyttövauva. Ja mieheni toivoo tyttöä.

Eli kunhan on vauva 🥰
 
Mulla on vahvistunut ihan hirveästi poikaolo tämän vähäoireisuuden takia, ja "työnimeksi" tuli pojan nimi niin jotenkin on ihan varma että poika hän on 😅
 
Esikoispojan jälkeen ehkä salaa toivon hieman tyttöä 😊 tai enpä tiedä, työnimi on kyllä poikaan viittaava jostain syystä 😂
 
Siis vähäoireisuus viittaa poikaan. Ja jotenkin salaa toivon poikaa. Epäilen myös, että exä toivoisi poikaa, kun samaistuu siihen enemmän. Lisäks exän siskolla on vain tyttöjä, joten poika olisi ainakin heidän puolella perhettä super iloinen ylläri. Mut tuli mitä tuli, niin pääasia et on terve❣️❣️❣️ Kaikki muu on todellakin toissijaista.

(Uusille palstalaisille: tää mun teinimeininki exä-tarina on luettavissa esittely- ja miten vauva sai alkunsa -ketjuissa🙈)
 
Tietyn sukupuolen toivominen tuntuu olevan kauhea tabu ja vääryys kun monet loukkaantuu jos kehtaa toivoa tiettyä ka sanoo että ei sillä saa olla väliä ja kunhan on terve lapsi. Tästä on siis elämän aikana ollut paljon keskustelua eri paikoissa. Nämä kaksi asiaahan ei tarvitse olla mikään toisia poissulkeva asia vaikka toivookin tiettyä sukupuolta niin silti samalla toivoo tervettä lasta ja hyväksyy vaikka tulisikin toinen sukupuoli. Se että on pettynyt niin ei vähennä rakkautta sitä toista sukupuolista lasta kohtaan yhtään. Kunhann käsittelee pettymyksensä niin ettei kohtele lasta sitten pettymyksenä.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ei ole minkäänlaista ennakkofiilistä eikä kyllä toivettakaan kumpaankaan sukupuoleen erityisesti. Meinaan teettää NIPTin, joten siinä sukupuoli sitten kyllä selviää 🤔
 
Mä toivon tyttöä, koska esikoinen on poika. Esikoisesta mä jotenkin tiesin että on poika, ei kiinnostanut katsella vaaleanpunaisia röyhelö vaatteita tms, niin aavistus oli hyvin selkeä 😄 mun käsittääkseni hedelmöityshoidoissa suurempi mahdollisuus saada poika, mutta on tyttöjäkin tullut eli ei voi tietää.

Mua ärsyttää eniten, että miks pitää olla tyttöjen ja poikien vaatteita/tavaroita? Se rajoittaa kuitenkin niin paljon hankintoja tässä alkuajasta. Ja jos näät jonkun kivan vaatteen, niin ostamatta jää kun en lähtis poikaa pukemaan röyhelöön 😄 tää ehkä pinnallista ajattelua, mutta ite tykkään tehdä hankintoja hyvissä ajoin ja ostaa semmosta mistä tykkää.
 
Mulla ei ole minkäänlaista ennakkofiilistä eikä kyllä toivettakaan kumpaankaan sukupuoleen erityisesti. Meinaan teettää NIPTin, joten siinä sukupuoli sitten kyllä selviää 🤔
Missä oot teettämässä NIPTin? Mä tosi mielelläni teettäisin sen kans, mutta tähän menneessä en oo kovin monesta paikasta löytänyt hintoja ja niistä mistä oon löytänyt hinta on ollut

660€ (dextra)
664€ (preggo)

Ja näiden perusteella oletan että se on meidän budjetin ulkopuolella, tuskin kovin paljon halvemmalla mistään löytyy 🥲
 
Missä oot teettämässä NIPTin? Mä tosi mielelläni teettäisin sen kans, mutta tähän menneessä en oo kovin monesta paikasta löytänyt hintoja ja niistä mistä oon löytänyt hinta on ollut

660€ (dextra)
664€ (preggo)

Ja näiden perusteella oletan että se on meidän budjetin ulkopuolella, tuskin kovin paljon halvemmalla mistään löytyy 🥲
Ja sit on vielä se laaja Nipt, maksaa Dextrassa jonku vajaan 1000e 👀 Tosin en oo viel selvittäny, että kuinka luotettavia ne laajan Niptin tulokset on, jossa testataan ihan hitokseen kaikkea.
 
@Metu Noita laajoja versioita oon katsonut Aavassa, Terveystalossa ja Dextrassa, kaikissa joku karvan alle tonni hintaa 😬 en oo vielä varannut. Eli en ehkä osta jäljelle jääneillä kolmella eurollani yhdistelmävaunuja vaan pöllin ostoskärryt jostain kaupasta ja laitan äitiyspakkauksen pahvilaatikon sisään kopaksi… 🙈😂😝
 
Takaisin
Top