A Aakkoset Asioista perillä oleva Kesäkuiset 2023 Heinäkuiset 2023 Elokuiset 2025 12 tammi 2023 #41 Mun täytyy sanoa, että alkuraskaudessa mulla ajatuksena oli, että olis poika. Mutta enään ei ole ollut mitään "fiilistä", jotenkin ajattelen vaan meidän hellyttely nimellä
Mun täytyy sanoa, että alkuraskaudessa mulla ajatuksena oli, että olis poika. Mutta enään ei ole ollut mitään "fiilistä", jotenkin ajattelen vaan meidän hellyttely nimellä
J Jumijumi Piirimestaruustason postaaja Kesäkuiset 2023 Toukokuiset 2025 22 tammi 2023 #42 Mulla kokoajan tyttö-fiilis... Katsotaan n.3 viikon päästä osuuko oikeaan..
ErakkoRusakko Sanaisen arkkunsa ammentaja Kesäkuiset 2023 2 helmi 2023 #43 Kaikki Universumin vinkit ja aavistukset pitivät meidän kohdalla paikkansa! Ja aika moni vanhain akkainkin taru pätee. Eipä vaan ole vielä äitinsä kauneutta varastanut. (Toisaalta, eipä olisi mitään varastettavaakaan! XD)
Kaikki Universumin vinkit ja aavistukset pitivät meidän kohdalla paikkansa! Ja aika moni vanhain akkainkin taru pätee. Eipä vaan ole vielä äitinsä kauneutta varastanut. (Toisaalta, eipä olisi mitään varastettavaakaan! XD)
J Jumijumi Piirimestaruustason postaaja Kesäkuiset 2023 Toukokuiset 2025 4 helmi 2023 #44 Rakenneultraan enää 10päivää!
J Jumijumi Piirimestaruustason postaaja Kesäkuiset 2023 Toukokuiset 2025 21 helmi 2023 #45 Meille luvattiin tyttövauvan rakenneultrassa On kiva saada tytön kahden pojan jälkeen