Tyttö vai poika?

Nettihöpötesti, kiinalainen kalenteri, oma aavistus (ja toive?) sanovat tyttö. Mutta veikkaan että poika tulee. Miehen suvussa lähinnä poikia. Sukulaisten ja serkkujenkin esikoiset olleet poikia.

Tärkeintä, että ultrassa näkyi terve touhottaja! 💚
 
Eli se normaali NIPT ilman laaja mitä julkisella puolella niin ei saa tietää kumpi? 😕

Normaaleissa seulannoissa ei saa tietää sukupuolta niiden kokeiden perusteella. NT-ultrassa myös sanotaan, että molemmilla sukupuolilla on siinävaiheessa vielä sellainen kyhmy. TOSIN sen kyhmyn kulman perusteella voidaan määritellä jollakin tarkuudella sukupuolta jo raskausviikosta noin 12. Rv16-> se kyhmy häviää ja silloin sukupuoli pystytään jo varmuudella sanomaan jos sitä oikein tutkitaan :smiling-eyes:
Yleensä monet saa tietää sukupuolen rakenneultrassa joka on silloin rv20+ jos vauva on näyttääkseen :red-heart:

MUOKS. Julkisella ei oteta NIPT:iä lainkaan automaattisesti vaan ne sikiöseulonnat (eivät siis ole NIPT) voi jokainen halutessaan valita otettavan ja tutkittavan. :smiling-eyes:
 
Oi, heiluria ois kiva kokeilla! En vaan osaa.
Kokeilin heiluria kun olin 12v tyttö ja silloin jo näytti, eka poika ja toka tyttö ja näin meni.
Vatsalta voit myös tehdä, näyttä vain onko tyttö vai poika vatsassa.
Tärkeä on , että ei mieti yhtään mitään. Koska sormus liikku muuten mihin haluat.
Minulla 3 lasta ja kaikkien lasten kohdalla näyttänyt oikeesti.
 
Muokattu viimeksi:
Testi ja kiinalainen kalenteri sanoo tyttö. Mies kävi myös jollain ennustajalla joskus aikoinaan joka sanoi että hän tulee saamaan kaksi tyttöä elämässään. Kaikki sukulaiset ja kaverit sanoo myös että tyttö. Kai se on sitten vaan pakko uskoa vaikka olin jotenkin nähnyt itseni pojan äitinä:tears:
 
Minulla 3 lasta ja tiesin heti itse, että onko poika vai tyttö. Sisäinen tunne ei pettänyt.
Ensimmäinen poika ja kaksi tyttöä kotona.

Toisen ja kolmannen aikana kaikki kaverit sanoivat, että varmasti ovat poikia ja älä kuvittele itselleni asioita.
Tokan aikana ostin sala tytön vaatteita, kun entinen mies sanoi, että lapsi on poika ja en voi osta.
Tuli sieltä tyttö. (Vasta 34vk gyne sanoi, että voi olla tyttö)
Kolmannen aikana sama juttu, että älä kuvittele itselleni.
Minä tiesin tarkkaan.
 
Mä oon ollut tässä raskaudessa melkovarma tytöstä, mutta omat olot on johtaneet harhaan ja 80% varmuudella meille tulee kolmas ihana poika 💙 Mies siis oikeassa ja kiinalainen myös, kuin myöskin vaun testi 😅😇
 
Mä oon ollut tässä raskaudessa melkovarma tytöstä, mutta omat olot on johtaneet harhaan ja 80% varmuudella meille tulee kolmas ihana poika 💙 Mies siis oikeassa ja kiinalainen myös, kuin myöskin vaun testi 😅😇
Onko vauva ollut ultrassa jossain sellasessa asennossa, että ovat pystyneet antamaan noinkin hyvän arvion sukupuolesta?
 
Onko vauva ollut ultrassa jossain sellasessa asennossa, että ovat pystyneet antamaan noinkin hyvän arvion sukupuolesta?
Kyllä vaan, nub on niin selkeä, että lääkäriä ihan huvitti kun ”tappi” jostain aina tuli esiin. Sanoi kyllä, että molemmilla on vielä tässävaiheessa, mutta on senverran pystyssä, että voimme jo virittää mielemme siihen, että poika on tulossa aika todennäköisesti 😊💙 Saatiin myös komeita kuvia ”tapista” 😅

Muoks. Sukupuolta ei siis tarkoituksella katsottu mitenkään erityisesti kuten NT-ultrassa ei tehdä, mutta vauva oli niin rauhallinen ja usein anturi osui juuri pyllyn kohdille. Kysyin sitten melkopian, että halutaanko sukupuolta tietää myöhemmin 🙂 Olin huomaavinani itsekin tuon tapin aika pian ja nubiksi arvelin.
 
Kyllä vaan, nub on niin selkeä, että lääkäriä ihan huvitti kun ”tappi” jostain aina tuli esiin. Sanoi kyllä, että molemmilla on vielä tässävaiheessa, mutta on senverran pystyssä, että voimme jo virittää mielemme siihen, että poika on tulossa aika todennäköisesti 😊💙 Saatiin myös komeita kuvia ”tapista” 😅

Muoks. Sukupuolta ei siis tarkoituksella katsottu mitenkään erityisesti kuten NT-ultrassa ei tehdä, mutta vauva oli niin rauhallinen ja usein anturi osui juuri pyllyn kohdille. Kysyin sitten melkopian, että halutaanko sukupuolta tietää myöhemmin 🙂 Olin huomaavinani itsekin tuon tapin aika pian ja nubiksi arvelin.
Okei, mielenkiintoista! :)
 
Kiinalainen syntymäkalenteri jälleen puhuu pojan puolesta 💙

Mies on varma, että on poika, meillä on poika voittoista (esikoinen ja kuopus on) 😌😅💙

Mulla itselläni on jotenkin kummasti pieni tyttöfiilis..? Vaikka oon ollut melkein oireetonkin. Pääasia olis, että olis kaikki hyvin 💓

Sama juttu mulla 🙈 on vähän tyttöfiilis vaikka on oireeton.. tärkein on kaikki hyvin ☺️
 
Mä oon koko ajan ajatellut, että poika tulossa, mummoni sanat yhä mielessä. Mutta oon huomannut pohtivani, että entäs jos onkin tyttö! Silti salaa vähän toivoisin poikaa, ku yhden jo kasvattanut, niin vähän osaa jo jotain. Että entäs jos onkin tyttö, joka on samanlainen jästipää ku minä? 🙈
 
Asiasta sivupitkospuille.

Onko teillä puolisoilla tai sukulaisilla aavistuksia tai preferenssejä tulokkaasta?

Oma äiteeni käskee minun luottaa omaan aavistukseeni. Ja puoliso totesi että ei halua edes ajatella että kumman haluaisi, tulokas on tervetullut itsenään. Haluaisi minunkin käyttävän neutraalia kieltä ennen rakenneultraa. Arvostan :)
(Meillä siis eri äidinkielet, miehen kielessä sanoilla on suvut.)
 
Ei ole preferenssejä. Tosiaan nykyään edesmennyt mummoni sanoi, että puolisoni saa poikia (monikossa) ja hän oli sellainen ennaltanäkijä, että kovin siksi tuntuu, että poikaa odottaisin. Näen kuitenkin unia, että saamme tytön. Se nyt ei vielä mitään, sillä niin näin aluksi esikoisestakin ja hän on poika 😄
 
Meillä kutsutaan masuasukkia tietyllä sukupuolineutraalilla "nimellä". Meillä on toiveena saada terve lapsi, muusta ei niin väliä. Mutta molempien äidit ovat hyvinkin omaa mieltä sukupuolesta. Puolisoni äiti on jooa käynyt ennustajalla ja siellä kerrottu sukupuoli.

Suoraan sanottuna olen aivan super ärsyyntynyt heidän toimintansa. Koska tuntuu, että tyypistä, joka ei vielä ole edes täällä niin veikataan jo vaikka mitä (sukupuolta, persoonallisuutta, ulkonäköä ym). Ihan niinkuin hän ei saisi olla juuri sellainen kuin on. Ehkä tämä menee itsellä tunteisiin, mutta en pidä siitä, että häntä jo laitetaan tietynlaiseen laatikkoon. Vaikka emme voi olla varmoja sujuuko kaikki hyvin ja saisimme terveen lapsen syliimme.
 
Itsellä on sellainen tuntuma että poika sieltä on tulossa. Olen nähnyt myös asiata unta, mikä vahvisti tätä tunnetta :D Lisäksi miehen suvussa poikalapsia on enemmän ja kiinalainen kalenteri tarjoaa poikaa. Mies puolestaan veikkaa tyttöä.
 
Mulla jostain syystä vahvistuu tyttöolo kaiken aikaa. Jännää! Silti huomaan miettiväni vain poikien nimiä. No jospa parin viikon päästä sais tietää 😊
 
Viikko rakenneultraan! Täällä on edelleen itsellä tietynlainen olo. Mutta onneksi mintunvihreä pukee joka sukupuolta :D
 
Asiasta sivupitkospuille.

Onko teillä puolisoilla tai sukulaisilla aavistuksia tai preferenssejä tulokkaasta?

Oma äiteeni käskee minun luottaa omaan aavistukseeni. Ja puoliso totesi että ei halua edes ajatella että kumman haluaisi, tulokas on tervetullut itsenään. Haluaisi minunkin käyttävän neutraalia kieltä ennen rakenneultraa. Arvostan :)
(Meillä siis eri äidinkielet, miehen kielessä sanoilla on suvut.)
Mun sisko sanoi heti, että toivottavasti se on tyttö :D mä luulen, että poika vois tuntua vähän vieraammalta perheessä, koska ollaan kuitenkin oltu aina minä, sisko ja äiti, isä ei oo liiemmin ollut kuvioissa. Mutta ihan varmasti myös poika tulee saamaan rakkautta tädiltä, hänellä on vaan tapana sanoa ajatuksensa ääneen :Grinning Face: Mulla tai puolisolla ei oo mitään preferenssiä sukupuolesta.
 
Takaisin
Top