@Jumijumi Sen laajan NIPTin kanssa varmaan sai, jos oikein muistan.
Eli se normaali NIPT ilman laaja mitä julkisella puolella niin ei saa tietää kumpi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Jumijumi Sen laajan NIPTin kanssa varmaan sai, jos oikein muistan.
Eli se normaali NIPT ilman laaja mitä julkisella puolella niin ei saa tietää kumpi?
Kokeilin heiluria kun olin 12v tyttö ja silloin jo näytti, eka poika ja toka tyttö ja näin meni.Oi, heiluria ois kiva kokeilla! En vaan osaa.
Onko vauva ollut ultrassa jossain sellasessa asennossa, että ovat pystyneet antamaan noinkin hyvän arvion sukupuolesta?Mä oon ollut tässä raskaudessa melkovarma tytöstä, mutta omat olot on johtaneet harhaan ja 80% varmuudella meille tulee kolmas ihana poika Mies siis oikeassa ja kiinalainen myös, kuin myöskin vaun testi
Kyllä vaan, nub on niin selkeä, että lääkäriä ihan huvitti kun ”tappi” jostain aina tuli esiin. Sanoi kyllä, että molemmilla on vielä tässävaiheessa, mutta on senverran pystyssä, että voimme jo virittää mielemme siihen, että poika on tulossa aika todennäköisesti Saatiin myös komeita kuvia ”tapista”Onko vauva ollut ultrassa jossain sellasessa asennossa, että ovat pystyneet antamaan noinkin hyvän arvion sukupuolesta?
Okei, mielenkiintoista! :)Kyllä vaan, nub on niin selkeä, että lääkäriä ihan huvitti kun ”tappi” jostain aina tuli esiin. Sanoi kyllä, että molemmilla on vielä tässävaiheessa, mutta on senverran pystyssä, että voimme jo virittää mielemme siihen, että poika on tulossa aika todennäköisesti Saatiin myös komeita kuvia ”tapista”
Muoks. Sukupuolta ei siis tarkoituksella katsottu mitenkään erityisesti kuten NT-ultrassa ei tehdä, mutta vauva oli niin rauhallinen ja usein anturi osui juuri pyllyn kohdille. Kysyin sitten melkopian, että halutaanko sukupuolta tietää myöhemmin Olin huomaavinani itsekin tuon tapin aika pian ja nubiksi arvelin.
Kiinalainen syntymäkalenteri jälleen puhuu pojan puolesta
Mies on varma, että on poika, meillä on poika voittoista (esikoinen ja kuopus on)
Mulla itselläni on jotenkin kummasti pieni tyttöfiilis..? Vaikka oon ollut melkein oireetonkin. Pääasia olis, että olis kaikki hyvin
Mun sisko sanoi heti, että toivottavasti se on tyttö :D mä luulen, että poika vois tuntua vähän vieraammalta perheessä, koska ollaan kuitenkin oltu aina minä, sisko ja äiti, isä ei oo liiemmin ollut kuvioissa. Mutta ihan varmasti myös poika tulee saamaan rakkautta tädiltä, hänellä on vaan tapana sanoa ajatuksensa ääneen Mulla tai puolisolla ei oo mitään preferenssiä sukupuolesta.Asiasta sivupitkospuille.
Onko teillä puolisoilla tai sukulaisilla aavistuksia tai preferenssejä tulokkaasta?
Oma äiteeni käskee minun luottaa omaan aavistukseeni. Ja puoliso totesi että ei halua edes ajatella että kumman haluaisi, tulokas on tervetullut itsenään. Haluaisi minunkin käyttävän neutraalia kieltä ennen rakenneultraa. Arvostan :)
(Meillä siis eri äidinkielet, miehen kielessä sanoilla on suvut.)