Tyttö vai poika?

Kiinalaisen kalenterin mukaan ois tyttö tulossa. Mun nyt jo edesmennyt isoäitini totesi aikanaan, että puolisoni saa poikia. Esikoinen on poika, niin mummon sanojen mukaan sit ois tulossa poika! Että jännityksellä voi odottaa!
 
Kiinalainen syntymäkalenteri jälleen puhuu pojan puolesta 💙

Mies on varma, että on poika, meillä on poika voittoista (esikoinen ja kuopus on) 😌😅💙

Mulla itselläni on jotenkin kummasti pieni tyttöfiilis..? Vaikka oon ollut melkein oireetonkin. Pääasia olis, että olis kaikki hyvin 💓
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö olisi tulossa.🙈 Itsellä ei vielä ole muodutunut minkäänlaista fiilistä tulokkaan sukupuolesta.🤔

Esikoisesta oli alusta lähtien vahva fiilis sukupuolesta, mikä osoittautuikin ihan oikeaksi.♥️
 
Oi, heiluria ois kiva kokeilla! En vaan osaa.
Meillä on kaikille suvun naisille tehty😍 Tämän voi tehdä monella tapaa..helpoin on ottaa oma hius ja tärkeä esim. kihlasormus ja pujottaa hius sen läpi lenksuksi. Heiluria pidetään oman vasemman ranteen päällä n. 2cm ilmassa ihan paikallaan. Heiluri lähtee itsekseen liikkeelle ja näyttää kaikki lapset joita on ja joita tulee saamaan. Näyttää myös hieman pidemmälle päässeet keskenmenot ja keskeytykset. Vastaavasti oman vatsan päältä voi tiedustella tuloillaan olevan babyn sukupuolta🥰


Heilurin liikkeet:
Pyörii ympyrää = tyttö
Liikkuu edestakaisin = poika

Heiluri pysähtyy eri lapsien välissä (ranteen päällä) ja aloittaa uudelleen liikkeen. Jos lasten/liikkeen välissä on useamman sekunnin tauko, niin tulee useampi välivuosi, vastaavasti jos väliä ei tule ollenkaan, voi kyseessä olla kaksoset🤭
 
En kyllä osaa käyttää yhtään tätä uudistunutta vau:ta 😅 viimeks käyttänyt esikoisen aikaan 🤭 No mut kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö oli tulossa! Sellainen fiilis ehkä vähän itselläkin, kun poikkee tällähetkellä ainakin täysin esikoisen odotusajasta. Eli ei pahoinvointia ja oksentelua, vaan siedettävää kuvotusta 😅 saa nähä vaihtuuko fiilis kun viikot etenee.
 
En tiedä, onko se vaan se oma toive siitä pojasta, mutta jotenkin mulla joku pieni tunne olisi, että poika olis tulossa. Perustan lähinnä siihen, että makea ällöttää ja aika kevyillä oireilla on loppumetreillä päästy. Että saa nähdä. Vau.fi antoi poikaa ennusteena, kiinalainen kalenteri tyttöä. 😁
 
Nää ”testit” näyttää että poika. Itsellä kuitenkin tyttöfiilikset :smiling-eyes:
 
Mä näin unta, että saatiin tyttö. Mutta jotenkin vahvat poikafiilikset kuitenkin
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan tyttö olisi tulossa.🙈 Itsellä ei vielä ole muodutunut minkäänlaista fiilistä tulokkaan sukupuolesta.🤔

Esikoisesta oli alusta lähtien vahva fiilis sukupuolesta, mikä osoittautuikin ihan oikeaksi.♥️
Sama meillä. Esikoisen odotusaikana tuli vahva poikaolo. Oli poika, kuopuksen odotusaikana ei mitään tyttö vai poikaolo, ultrassa emme halunnut ottaa selviää kumpi. Vasta synnytyksessä yllätys että poika se tuli. Nyt ei mitään olo, vaikea sanoa kumpi tulossa, en vielä tiedä haluammeko ottaa selviää kumpi tulossa siis ultrassa.. 🤔
 
Ei mitään aavistusta kyllä! Kiinalaisen mukaan tyttö olisi ja toisen testin mukaan poika :D Olisikohan mahdollista jo ennen joulua saada sukupuoli selville, nyt Rv 9 (8+5) menossa eli jouluviikolla alkaisi 15. 🤔
 
Molempien testien perusteella poika. Oon myös nähnyt kaksi kertaa unta, että mulla on poika. En silti yhtään osaa kuvitella, että saisin pojan, fiilis on enemmän tytön puolella!
 
Tyttö olo lisääntynyt pikkuhiljaa mutta ei vielä tietä kumpi tulee tämä kerta..

Saisiko tietää sairaalan niskapoimu ultran yhteydessä tehty verikokeella että kumpi sukupuoli ?
 
Takaisin
Top