Tyttö vai poika?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Ei selvää fiilistä kumpi vaan tasaiseen vaihtelee fiilis. Ensin oli tunne tytöstä, sitten pojasta ja nyt en tiedä, ehkä tunne kallellaan enemmän poikaan :grin Vähän sen mukaan miten raskausoireet tästä kehittyy voisi lähteä arvailemaan sukupuolta kahden erilaisen tyttö- ja poikaraskauden perusteella :p
 
Vaikuttaa samanlaiselta oireisto kuin esikoisesta, eli poika. Mutta salaa toivoisin tyttöä :p
 
Viimeksi olin varma että on poika ja näin siitä untakin. Nyt tuntuu tytöltä. Jostain luin että naaman kukkiminen vois olla merkki tytöstä ja sitä on nyt ollut. (Tosin tää hellekin varmaan vaikuttaa)
 
Kiinalainen näyttäis poikaa. Mulla on kuitenkin 4 tyttöö ja miehellä kaks tyttöö, ni poika kuulostaisi aika oudolta tässä sakissa.. Mut joo, miksei, olihan poika kiva saada. Niinku kyl tyttökin :happy:
 
Tyttöä ennustaa noi molemmat ennusteet. Oloja on enemmän kuin esikoisesta jo nyt, eli siltä pohjalta vois ollakin. Mut en kyllä luota näihin yhtään, ehkä rakenneultra sit kertoo :hilarious:
 
Tuli etiäinen kahdesta tytöstä (esikoinen on siis tyttö), joten tyttöä itse veikkaan. Kiinalainen kalenteri oli sitä mieltä, että poika, mut niin se tais ennustaa viimeksikin :grin
 
Kiinalainen ennustaa tyttöä. Kunhan raskaus etenee on mielenkiintoista vertailla oireita aiempiin raskauksiin sekä muiden raskauksiin ja arvailla sitten kumpi vois olla. Nyt ei ole mitään hajua [emoji2372]
 
Mulla ei vielä ole mitään oireita. Viimeksi oli vahva tunne pojasta, nyt ehkä tytöstä? Testi sanoo poikaa ja kiinalainen tyttöä. Tulkoon kumpi vaan tai vaikka molemmat, kunhan tulee. :smiley-angelic001
 
Minä veikkaan poikaa. Oireista en pysty sanomaan yhtään mitään, koska niin samanlaisia oireita on ollut molempia odottaessa. Tyttö ei tosin selvinnyt tänne asti kun niin sairas oli. Luonnollista ajatella poikaa kun poika katras on :Heartblue:Heartblue:Heartblue
 
Todennäköisesti tyttö. Viimeks oli poika ja herrajestas olot oli viel pahemmat ku nyt. Eli siihen nähden nyt lievemmäy olot ja äidin kauneuden viimeisetki rippeet hävinny silmäpussien ja finnien taakse.


Edit. Molemmat ylläolevista jutuistaki näyttäisivät tyttöä.
 
Mulla ei vielä ole mitään oireita. Viimeksi oli vahva tunne pojasta, nyt ehkä tytöstä? Testi sanoo poikaa ja kiinalainen tyttöä. Tulkoon kumpi vaan tai vaikka molemmat, kunhan tulee. :smiley-angelic001

Fiilis alkanut kääntyä poikaan... Pojasta näin untakin viime yönä. :)
 
Tyttö kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan. Ei ole vahvaa tunnetta suuntaan tai toiseen.
 
Mä en oikein yhtään tiedä. Olo sanoo että tyttö. Mieli sanoo että poika. On niin rajuoireinen raskaus het alkuunsa aiempiin verrattuna, että ei tunnu yhtään tutulta nämä olot. Poikia ennestään vaan löytyy ja heidän raskaudet oli ihan lasten leikkiä tähän verrattuna.
 
Takaisin
Top