Tyttö vai poika?

Keskustelun 'Maaliskuisten leikkinurkka' aloitti Bella Swan, 7 kesä 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
  2. Carnation Peruskäyttäjä Maaliskuiset 2022

Mulle tulee varmana poika
  3. Syksynlapsi Aloittelija Maaliskuiset 2022

Veikkaan tyttöä koska raskaus oireet ollut samat mitä erikoisesta
  4. huomio Rakastunut foorumiin Maaliskuiset 2022 Helmikuun äidit 2019

Ei selvää fiilistä kumpi vaan tasaiseen vaihtelee fiilis. Ensin oli tunne tytöstä, sitten pojasta ja nyt en tiedä, ehkä tunne kallellaan enemmän poikaan :grin Vähän sen mukaan miten raskausoireet tästä kehittyy voisi lähteä arvailemaan sukupuolta kahden erilaisen tyttö- ja poikaraskauden perusteella :p
  5. Rospuutto Aloittelija

Vaikuttaa samanlaiselta oireisto kuin esikoisesta, eli poika. Mutta salaa toivoisin tyttöä :p
  6. Aurinkoinenilta Peruskäyttäjä

Viimeksi olin varma että on poika ja näin siitä untakin. Nyt tuntuu tytöltä. Jostain luin että naaman kukkiminen vois olla merkki tytöstä ja sitä on nyt ollut. (Tosin tää hellekin varmaan vaikuttaa)
  7. Ellem Tuttu foorumilla Maaliskuiset 2022

Kiinalainen näyttäis poikaa. Mulla on kuitenkin 4 tyttöö ja miehellä kaks tyttöö, ni poika kuulostaisi aika oudolta tässä sakissa.. Mut joo, miksei, olihan poika kiva saada. Niinku kyl tyttökin :happy:
  8. move88 Naimisissa foorumin kanssa Helmimammat 2018

Tyttöä ennustaa noi molemmat ennusteet. Oloja on enemmän kuin esikoisesta jo nyt, eli siltä pohjalta vois ollakin. Mut en kyllä luota näihin yhtään, ehkä rakenneultra sit kertoo :hilarious:
  9. Candice Tuttu foorumilla Huhtikuun äidit 2019 Maaliskuiset 2022

Tuli etiäinen kahdesta tytöstä (esikoinen on siis tyttö), joten tyttöä itse veikkaan. Kiinalainen kalenteri oli sitä mieltä, että poika, mut niin se tais ennustaa viimeksikin :grin
  10. Nuppu22 Tuttu foorumilla Toukokuun äidit 2019 Maaliskuiset 2022

Poikaa veikkaan kuten kiinalainenkin
  11. Caroline Tuttu foorumilla Maaliskuiset 2022 Lokamammat 2018

Tällä hetkellä poikafiilis.
  12. Lindukka Aloittelija Maaliskuiset 2022

Ei ole mitään mielipidettä tai tunnetta itsellä, että kumpi tulee. Veikkaan poikaa.
  13. Jemilia Rakastunut foorumiin Toukoäidit 2020 Maaliskuiset 2022 Marrasmammat 2018

Kiinalainen ennustaa tyttöä. Kunhan raskaus etenee on mielenkiintoista vertailla oireita aiempiin raskauksiin sekä muiden raskauksiin ja arvailla sitten kumpi vois olla. Nyt ei ole mitään hajua
  14. Sudensylin Ihastunut foorumiin Maaliskuiset 2022

Mulla ei vielä ole mitään oireita. Viimeksi oli vahva tunne pojasta, nyt ehkä tytöstä? Testi sanoo poikaa ja kiinalainen tyttöä. Tulkoon kumpi vaan tai vaikka molemmat, kunhan tulee. :smiley-angelic001
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu