Tyttö vai poika?

En osaa sanoa kyllä yhtään, ei oo tullut vahvaa fiilistä että kumpi vois olla.
 
naama kukkii ja jos siitä pitäisi päätellä niin tyttö olisi tulossa :Heartpink muuten ei vielä ole tunnetta että kumpi tulossa
 
Ei kyllä tunnetta, mutta kaksi edellistä on poikia, niin vahva veikkaus, että tämäkin on poika :grin Miehen suvussa on paljon miehiä, niin taidetaan olla samalla linjalla
 
Ei kyllä vahvaa tunnetta oo, mut pieni fiilis että vois olla tyttö - näemmä tyttö ois tuon kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan :)
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan ois tyttö. Itellä ei vahvoja fiiliksiä oo tullut, mutta unissa on vauva ollut nyt tyttö :p
 
Vahva tyttöfiilis. Tuntuu hassulta, jos osoittautuukin pojaksi :grin
 
Meillä selvisi jo näin varhaisessa vaiheessa sukupuoli. Iän vuoksi halusin osallistua seuloihin ja tekivät nipt-tutkimuksen. Onneksi kaikki seuloissa Ok, mutta nipt yhteydessä voivat kromosomimäärittelyllä katsoa 99,99% varmuudella sukupuolen. Ja olihan tuo melkoinen pommi, että tyttö sieltä on tulossa. :wideyed: Mä olin ihan varma, että on kolmas poika:hilarious:
 
Veikkaisin tyttöä, käytiin ekassa ultrassa vasta 13+jotain ja siellä ultraaja kuvasi myös haaroväliä ja siinä ei mitään ylimääräistä nähtävillä. Hiukan ehkä sivusta erottui vielä se 'nub theory' (mikä tälle oisi suomenkielinen vastine) tikku/väkänen ja se minun mielestä suora eli puoltaisi sekin tyttöä. Jää nähtäväksi veikkaanko metsään Beaming Face With Smiling Eyes
 
Vahva tyttöfiilis. Tuntuu hassulta, jos osoittautuukin pojaksi :grin
Pojaksi hän sit osoittautui. Ei jääny epäselväksi.Beaming Face With Smiling Eyes
 
Veikkasin oikein, tytön tyllerö saapumassa! Jos ei yllätystä tule Beaming Face With Smiling Eyes
 
Elokuussa tuli veikattua naaman kukkimisen perusteella tyttöä ja tyttö sieltä onkin tulossa
 
Takaisin
Top