Tyttö vai poika?

Keskustelun 'Lokakuisten leikkinurkka' aloitti Bella Swan, 13 tammi 2021.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Admin Staff Member Administrator Maalisäidit 2020

Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
  2. Daiya Päivystävä dosentti Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Mulla on ihan poikafiilis... En tiiä miksi ja miten muka voi jo näin aikaisin olla, mutta onpa silti :hilarious:
  3. Vaapukka Piirimestaruustason postaaja Lokakuiset 2021

Musta tuntuu että tyttö tulossa. Huonosta olosta päättelen. Aion kyllä kysyä heti kun pääsee ultraan. :grin
  4. ronsu Näppärä viestien naputtelija Syysmammat 2018

Viimeksi kuvotti koko ajan ja tuli tyttö. Nyt on ollit ihan hyvä olo niin jos olis poika
  5. Daiya Päivystävä dosentti Lokakuiset 2021 Toukokuun äidit 2019

Kurkkasin uteliaisuudesta niin mulla toi kiinalainen kalenteri on kyllä ollut oikeassa aiemmin. Ja nyt ennustaisi poikaa, mikä olo siis itelläkin vahvasti... :rolleyes:
  6. Wizzie Hyväntuulinen höpöttäjä

Kiinalainen povaa meille tyttöä :Heartpink
    Tulevalta isoveljeltä on jo kysytty, tuleeko sisko vai veli (siis eihän hän raukka pieni edes ymmärrä vielä mitä nää termit tarkoittaa), ja aina vastaa sisko...

Sovittiin aikoinaan puolison kanssa, että ekalla kerralla kysytään sukupuolesta, mutta jos onni potkaisee toistamiseen niin ei selvitetä sukupuolta etukäteen. Parisuhteeseen kuuluu kompromissit juu juu, mut miten mä kestän odottaa :arghh:
  7. Rinttastiina Sukkela juttelija

Mies sanoo että on tehnyt tytön:smug:
    Esikoinen on poika joten olushan tyttö ihan kiva. Kiinalainen kalenteri oli viimeksi väärässä:grin
  8. Maria2021 Näppärä viestien naputtelija Lokakuiset 2021

Meillä on poika ja tyttö ja nyt on itsellä sellanen olo että tämä olis poika..Kiinalainen kalenteri Näyttäis myös näin toisaalta olis jännää tällä kertaa olla tietämätön sukupuolesta mutta en tiedä maltanko olla kysymättä sitten rakenneultrassa..
  9. Ellem Puuhakas puhuja

Mä toivoisin poikaa ja tätä näyttäisi kiinalainenkin.. Mut koska mul on edelliset 5 tyttöjä, en usko, et poikkeusta tulis :playful:
    • Tykkään Tykkään x 1
    • Hauska Hauska x 1
  10. Vaapukka Piirimestaruustason postaaja Lokakuiset 2021

Oi mite ihanaa!! Minä ihan pikkasen salaa toivon että tulis toinen tyttö.
    • Tykkään Tykkään x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  11. Lumikukka21 Jostain jotain jo tietävä

Kiinalaisen mukaan poika. Molemmista aikaisemmin on pitänyt tämä paikkaansa. Molemmat multa jo löytyy niin ei oikeastaan ole väliä kumpi tulee. Mies sanoi tyttö.
  12. Siru1 Oman äänensä löytänyt

Kiinalaisen mukaan tulee tyttö, aiemmissa pitänyt paikkansa. Kahta edellistä aavistelin vahvaa tyttöä ja poikia oli molemmat eli en luota omaan aavistuksen sitten yhtään. :laughing002
  13. Kaiq Sukkela juttelija Lokakuiset 2021

Edellisessä raskaudessa sain selkeän etiäisen, että tyttö. Nyt jotenkin tuntuu siltä, että voisi olla poika vaikka ei mitään niin selkeää fiilistä tällä kertaa olekaan :woot:
  14. Grin Sanaisen arkkunsa ammentaja Lokakuiset 2021

15. Ninni22 Melkein taruolento Lokakuiset 2021 Maaliskuunmammat 2016

Mä en luota mun vaistoon ollenkaan näissä asioissa :grin
    • Tykkään Tykkään x 1
    • Hauska Hauska x 1
  16. musicbox Näppärä viestien naputtelija

En mäkään!
    Kun poikaa odotin olin varma että tulee tyttö.
    Ja kun tyttöä odotin niin olin varma että tulee poika! :joyful:

En siis viitsi edes arvailla kumpi nyt olisi tulossa :p

Kiinalaisen mukaan tyttö.
  17. Tessa2020 Puuhakas puhuja Lokakuiset 2021

Miiiiiiikä kiinalainen kalenteri? Auttakee onnetonta :) Ja jos pitää hiharavistuksella mennä ni Tyttö.
  18. Wizzie Hyväntuulinen höpöttäjä

• Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  19. Tessa2020 Puuhakas puhuja Lokakuiset 2021

• Tykkään Tykkään x 1
  20. Rotokastinen Sanaisen arkkunsa ammentaja Helmikuiset 2022 Heinämammat 2018

Kiinalaisen mukaan poikaa pukkais!