Tyttö vai poika?

Kiinalainen on ollut kahdesti jo oikeassa ja nyt se povais tyttöä. Saas nähdä. :grin
 
Kiinalaisen mukaan poika. Mutta itellä ei viel mitää fiiliksiä ole. Esikoisesta olin varma että on tyttö, mutta poika tuli. Nyt ei mitää hajua!
 
Kiinalaisen mukaan poika (olispa ihanaa!), mutta edellisessä oli näemmä kiinalainen väärässä, kun olisi pitänyt tulla poika, mutta tulikin tyttö. Saas siis nähdä :)
 
No nyt on kyllä kinkkinen... Esikoinen, joten ei osaa verrata omaa oloa aiempiin. Mies veikkaa poikaa. Hedelmöityskin tapahtunut joko tammikuun vika tai helmikuun eka päivä, joten kiinalaisen kalenterin mukaan omalla kohdalla voi olla kumpi vaan... Ei auta ku odottaa, mutta katsotaan meneekö miehen veikkaus oikein :hilarious:
 
Veikkaan poikaa!:dummy:
Tyttö olisi kyllä kans niin ihana, pahoinvointia ainakin on ollut niin että jos vanhoja uskomuksia kuulee niin tyttö sen puolesta olisi, tosin eka raskaus, joten ei oo vertailukohtaa.
Jostain syystä poikafiilis vaan vahva!
Ja pojalle meillä ois nimi. Tytölle paljon vaikeampi löytää nimeä :)
 
Mulla ei ole mitään tunnetta asiasta tällä kertaa, (kiinalaisten mukaan mennyt edellisetkin pieleen).
Edellisistä oli alusta asti molemmista vahva sisäinen tunne siitä kumpi on tulossa, ja ne piti paikkaansa. :bored: Nyt sitten... :confused005
 
En osaa sanoa, kumpi olisi tulossa. Sekä testi että kiinalainen kalenteri veikkaavat poikaa. Olen onnellinen kummasta vaan :Heartred.
 
Kiinalainen veikkaa poikaa. Näköjään ennustus on pitänyt paikkansa kahdella ensimmäisellä kerralla. Molemmilla kerroilla veikkasin itsekin oikein. Nyt ei vielä oikein mitään aavistusta, kumpi olisi tulossa. Eikä sen väliäkään, kunhan vaan kaikki menisi hyvin ja lapsi olisi terve. :)
 
Kiinalaisen mukaan poika ja poikaa kyllä toivon, mutta ei tosiaan mitään hajua. Tyttö jo on ja toisaalta tytön kaa ehkä "osais" paremmin :bored:
 
Ei kyllä mitään hajua kumpi tulisi. Muistaakseni kohtuu samanlaiset raskausoireet kuin ekassakin ja silloin tuli poika. Olin silloin salaa toivonut tyttöä, onneksi tuli poika silloin, ihana on hän. Nyt on rauhallisempi olo tulee kumpi vain
 
Ei ole tuntemuksia tai oloja kumpi on tulossa :dontknow
Kiinalaisen mukaan olisi poika, mutta esikoisen kohdalla kiinalainen oli väärässä. Ihan kuin ei auttaisi, kun odottaa :whacky011 no kunhan tulisi edes jompi kumpi tällä kertaa :Heartred:Heartblue
 
Kiinalaisen mukaan poika. Itsellä ei mitään tuntemuksia puoleen tai toiseen - voiko näin alussa ja esikoisen kohdalla oikein mitään ollakaan.
 
Itsellä ollut alusta lähtien tunne, että poika tulee. Mies myös samaa mieltä. Kiinalaisen kalenterin mukaan poika tulee. :)
 
Tämän mukaan poika näyttäisi olevan tulossa ja sellainen on ehkä vähän fiiliskin. Oon yrittänyt olla ajattelematta koko asiaa, koska asialla ei ole mulle niin väliä. Mun ystävä huudahti heti tästä raskaudesta kuullessaan, että poika se on. Lapset täällä myös odottaa kovasti poikaa, joten voi olla että mulle sit heiltä tarttunut tämä poikafiilis :grin
 
Mulla itelläni ei oo mitää ajatusta silleen et kumpi ois tulossa, jotku (äiti ja muutama läheinen ystävä) kovasti sanoo että poika se ois.:laughing002 Mies haaveilee pojasta mutta on kuulemma onnellinen sukupuolesta riippumatta:p
 
Takaisin
Top