Tyttö vai poika?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :dummy1::dummy:
 
Mulla on ihan poikafiilis... En tiiä miksi ja miten muka voi jo näin aikaisin olla, mutta onpa silti :hilarious:
 
Musta tuntuu että tyttö tulossa. Huonosta olosta päättelen. Aion kyllä kysyä heti kun pääsee ultraan. :grin
 
Viimeksi kuvotti koko ajan ja tuli tyttö. Nyt on ollit ihan hyvä olo niin jos olis poika
 
Kurkkasin uteliaisuudesta niin mulla toi kiinalainen kalenteri on kyllä ollut oikeassa aiemmin. Ja nyt ennustaisi poikaa, mikä olo siis itelläkin vahvasti... :rolleyes:
 
Kiinalainen povaa meille tyttöä :Heartpink
Tulevalta isoveljeltä on jo kysytty, tuleeko sisko vai veli (siis eihän hän raukka pieni edes ymmärrä vielä mitä nää termit tarkoittaa), ja aina vastaa sisko...

Sovittiin aikoinaan puolison kanssa, että ekalla kerralla kysytään sukupuolesta, mutta jos onni potkaisee toistamiseen niin ei selvitetä sukupuolta etukäteen. Parisuhteeseen kuuluu kompromissit juu juu, mut miten mä kestän odottaa :arghh:
 
Mies sanoo että on tehnyt tytön:smug:
Esikoinen on poika joten olushan tyttö ihan kiva. Kiinalainen kalenteri oli viimeksi väärässä:grin
 
Meillä on poika ja tyttö ja nyt on itsellä sellanen olo että tämä olis poika..Kiinalainen kalenteri Näyttäis myös näin toisaalta olis jännää tällä kertaa olla tietämätön sukupuolesta mutta en tiedä maltanko olla kysymättä sitten rakenneultrassa..
 
Mä toivoisin poikaa ja tätä näyttäisi kiinalainenkin.. Mut koska mul on edelliset 5 tyttöjä, en usko, et poikkeusta tulis :playful:
 
Mä toivoisin poikaa ja tätä näyttäisi kiinalainenkin.. Mut koska mul on edelliset 5 tyttöjä, en usko, et poikkeusta tulis :playful:

Oi mite ihanaa!! Minä ihan pikkasen salaa toivon että tulis toinen tyttö.
 
Kiinalaisen mukaan poika. Molemmista aikaisemmin on pitänyt tämä paikkaansa. Molemmat multa jo löytyy niin ei oikeastaan ole väliä kumpi tulee. Mies sanoi tyttö.
 
Kiinalaisen mukaan tulee tyttö, aiemmissa pitänyt paikkansa. Kahta edellistä aavistelin vahvaa tyttöä ja poikia oli molemmat eli en luota omaan aavistuksen sitten yhtään. :laughing002
 
Edellisessä raskaudessa sain selkeän etiäisen, että tyttö. Nyt jotenkin tuntuu siltä, että voisi olla poika vaikka ei mitään niin selkeää fiilistä tällä kertaa olekaan :woot:
 
Mä en luota mun vaistoon ollenkaan näissä asioissa :grin

En mäkään!
Kun poikaa odotin olin varma että tulee tyttö.
Ja kun tyttöä odotin niin olin varma että tulee poika! :joyful:

En siis viitsi edes arvailla kumpi nyt olisi tulossa :p

Kiinalaisen mukaan tyttö.
 
Miiiiiiikä kiinalainen kalenteri? Auttakee onnetonta :) Ja jos pitää hiharavistuksella mennä ni Tyttö.
 
Takaisin
Top