Tyttö vai poika?

Mulla oireista ei ole mitään pystynyt päättelemään kun vaihteli kaikissa niin paljon, mutta eka lapsi poika, ja näin ennen rakenneultraa ja sen jälkeen paljon unia poikavauvasta, linea negra myös ilmestyi.
Toka lapsi tyttö ei mitään muuta kuin unissa tyttö, ei linea negraa.
Kolmosesta luvattiin rakenneultrassa tyttöä, mutta näin unia poika vauvasta ja tuli myös linea negra, syntyi poika! Eli mä luotan tällä kertaa tuohon linea negraan tai varaan ylimääräisen ultran sukupuolen tarkistukseen, ennen kuin ostan mitään tyttö/poika väreissä, jos omat olot ei tue kätilön veikkausta:grin

Aika jännä toi linea negra homma! :woot: Mulle ilmestyi silloin kun esikoista odotin (poika), joten sehän voisi olla joku merkki, jos sitä ei tässä raskaudessa ilmestyisikään..
 
Kiinalainen kalenteri veikkaa poikaa mutta kovasti tyttöä toivoisin. Uskon kuitenkin tuohon poikaan enemmän, jos on yhtään sukua katsominen niin miehen puolella ei ole tehty tyttölapsia ollenkaan moneen sukupolveen :D
 
Kiinalainen kuukalenteri ennustaa meille tyttöä. Niin se kyllä teki esikoisenkin kohdalla ja se meni mönkään, kun poikahan sieltä tuli. Samoin Maya-intiaanien mukaan meille olisi tulossa nyt tyttö, mutta samaa se ennusti esikonkin kohdalla. Eli näihin kahteen en oikein usko :rolleyes: Miehen kanssa kyllä toivottaisiin tyttöä, kun poika on jo. Eli siinä mielessä nuo ennustukset on kivoja :Heartpink

Esikoisen kohdalla alussa oli tyttöolo, joka vaihtui sitten myöhemmin poikaoloksi. Näin myös yhden ainoan unen, jossa vauva esiintyi selvästi ja siinä se oli poika. Tällä kertaa odotan kovasti jotain vauvaunta joka paljastaisi sukupuolen ja kuulostelen omaa oloa. Nyt on poikaolo, mutta en tätä vielä usko koska viikkoja on vielä niin vähän. Niin ja soodatesti oli ainoa joka ennusti esikoisen kohdalla sukupuolen oikein, eli sen aion tehdä taas sitten kun viikkoja on enemmän :grin
 
Kolme poikaa jo niin eiköhän se neljäskin poika ole. Viimeksi räjähdin nauruun, kun kätilö sanoi olevan selkeä poika. Tokaisin miehelle: sanoinhan, ettei miusta tule kuin poikia ulos. :hilarious:
 
Poikaa povaa ennustukset. Itsellä ei oikein ole vielä mitään oloja, joten saa nähdä.
 
En ollutkaan ennen kuullut tuosta kiinalaisesta kalenterista. Näköjään piti paikkaansa esikoisen kohdalla. Nytkin ennustaisi tyttöä, mikä tietty olisi käytännön kannalta helpompi. Vaikka olisi kyllä kiva olla pojankin äiti :) tämä taitaa kuitenkin jäädä vikaksi lapseksi..
 
Kiinalainen kalenteri ennustaisi poikaa. Esikoinen siis tulossa. Itse en oikein tiedä kumman haluaisin.. Miehellekkään ei niin väliä, mutta silti aina pojasta puhuu ja haluaisi vanhimman olevan poika.
 
Mulla tyttö, poika, tyttö. Tytölle ois paljon tavaraa valmiiksi, pojalle ei niinkään. Vaikka en oo järin tarkka siitä mitä väriä vauvalle puen. Ei vielä minkäänlaista oloa sukupuolesta. Joka kerta olen ennen rakenneultraa kuitenkin tiennyt, viimeksi kävi niin että alun poikaolo vaihtui vahvaksi tyttöoloksi ennen ku sukupuoli kysyttiin.
 
Tämä raskaus oli täysi yllätys, joten haluan pitää sukupuolenkin yllätyksenä synnytykseen asti. Mies kyllä haluais tietää, mutta eiköhän sekin jaksa odottaa syksyyn asti.
 
Kiinalainen oli oikeassa esikoisessa ja nyt näyttäisi tyttöä, hiukan toivon että pitäisi paikkansa (olis kiva koittaa olla tytönkin äiti, vaikka itse olinkin teininä kamala että se vähän pelottaa ) ❤️

Mutta miehen suvun puolelta on tähän asti tullut vain poikia, joten sen perusteella aavistelen toista poikaa. Monen asian kannalta se olisi kyllä helpompaa :)
 
Mie tein vuonna 2013 esikoista odottaessa sormustestin joka näytti kahta tyttöä ja poikaa. Kaks ekaa siis tyttöjä ja tän raskauden kohdalla todella vahva tunne pojasta ja poikahan sieltä tulee!
 
Kiinalainen kalenteri ennusti meille tyttöä, mutta ultrassa kätilö vahvasti poikaa. Taitaa olla fiksumpi uskoa tässä tapauksessa kätilöä. :)
Kumpikin on toki tervetullut! :Heartblue:Heartred
 
Takaisin
Top