Tyttö vai poika?

Oho, jännää! Suunta pinterestiin:grin:bookworm: Mul on ihan tyttöolo. Ei meillä kyllä suvussa ole kuin muutama hassu poika, joten ajatukset voi siitäkin johtuen olla kanavoitunu tyttöön.. katotaan :smiley-bounce013
 
Mun ekassa raskaudessa mikä ikävä kyllä meni kesken oli fiilis et tyttö olisi ollut tulossa ja tässä on hyvin vahvana tunne et poika on tulossa.
 
Mulla ei oo oikein ajatuksia olisiko tyttö vai poika. Omissa ajatuksissa on jo vuosia ollut tyttö, mutta sekä testi että kiinalainen kalenteri povaa poikaa :grin
Nähtäväksi jää kumpi tulee
 
Mulla oli esikoisesta myös varma poikafiilis, kromosomitesteissä sitten selvisi että tyttö tulossa. Olin hetken aikaa ihan ihmeissäni asiasta mutta tyytyväinen. Nyt on taas semmoinen olo että tyttö olisi tulossa, mikä varmaan tarkoittaa siis poikaa:hilarious:
Tällä kertaa fiilis osu oikeaan eli toinen tyttö sieltä on tulossa:Heartpink
 
Kuinkas ne sykkeet meni? Meillä nt-ultrassa oli tasainen 157.
 
Mulla ei oo oikein ajatuksia olisiko tyttö vai poika. Omissa ajatuksissa on jo vuosia ollut tyttö, mutta sekä testi että kiinalainen kalenteri povaa poikaa :grin
Nähtäväksi jää kumpi tulee

Mulla ihan samat fiilikset :grin
 
Molempien testien mukaan poika.
Mies kovasti toivoisi tyttöä, mutta on kuitenkin varma että poika tulee, koska hänellä jo yksi poika on edellisestä liitosta.
Itsellä ei oikein mitään aavistusta kumpi olisi tulossa. Tyttö tuntuisi itselle helpommalta, meillä oli kotona vain tyttöjä. Mutta hyvin olen tullut toimeen miehen pojankin kanssa.
 
Mä suhtauduin alkuun sukupuolen arveluun hyvin tieteellisesti: "Suunnilleen 50-50, ei sitä voi tietää", mutta raskauden edetessä poikaolo on koko ajan vahvistunut. Johtuu varmaan lähinnä siitä, ettei pahoinvointia ole ollut lainkaan (omalla äidillä ei kyllä ollut minunkaan kohdalla), mutta nälkä oli ihan jäätävä varsinkin jossain viikoilla 6-10. Myös testin mukaan olisi poika. Mutta ehkä sekin vaikuttaa oloon, että pojalle olisi nimi valmiina (mies ei tosin vielä tiedä sitä) :laughing002

Olin myös ajatellut, etten halua tietää sukupuolta etukäteen (ts ei haittaisi, vaikka se ei rakenneultrassa selviäisikään), mutta nyt olen alkanut miettiä, että olisihan se kiva. Saisi konkreettisemman mielikuvan vauvasta, ja voisi vähän paremmin ostaa vaatteita. Enimmäkseen ajattelin kyllä ostaa molemmille sopivia vaatteita, mutta en kyllä pojalle pukisi mekkoa (tytölle kyllä).
 
Jossain vaiheessa olin varma että poika tämä on ( ehkä koska itsellänikin on vain pikkuveli?)

Ultrassa kävi sitten hyvin selkeästi ilmi, että tyttö on tulossa. Isosisko riemastui uutisesta, kun kaikki serkutkin ovat poikia.
 
Oli aika vahva tyttö olo alkuun, mutta poikahan tämäkin on :Heartblue Esikoinen on tyttö, sitten 4 poikaa ja pojalla jatkuu :happy7
 
Takaisin
Top