Tyttö vai poika?

Keskustelun 'Huhtikuisten leikkinurkka' aloitti Vargynja, 19 heinä 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Kappi Tuttu foorumilla Huhtiäidit 2020

Oho, jännää! Suunta pinterestiin:grin:bookworm: Mul on ihan tyttöolo. Ei meillä kyllä suvussa ole kuin muutama hassu poika, joten ajatukset voi siitäkin johtuen olla kanavoitunu tyttöön.. katotaan :smiley-bounce013
  2. Tanjushka Uusi käyttäjä

Mun ekassa raskaudessa mikä ikävä kyllä meni kesken oli fiilis et tyttö olisi ollut tulossa ja tässä on hyvin vahvana tunne et poika on tulossa.
  3. Kathrine Peruskäyttäjä Huhtiäidit 2020

Mulla ei oo oikein ajatuksia olisiko tyttö vai poika. Omissa ajatuksissa on jo vuosia ollut tyttö, mutta sekä testi että kiinalainen kalenteri povaa poikaa :grin
    Nähtäväksi jää kumpi tulee
  4. Sehri Tuttu foorumilla Huhtiäidit 2020 Elomammat 2017

Tällä kertaa fiilis osu oikeaan eli toinen tyttö sieltä on tulossa:Heartpink
  5. Mappe Tuttu foorumilla Huhtiäidit 2020 Kesämammat 2017

Kuinkas ne sykkeet meni? Meillä nt-ultrassa oli tasainen 157.
  6. Puusti Peruskäyttäjä Huhtiäidit 2020

Mulla ihan samat fiilikset :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Hentuska Peruskäyttäjä Huhtiäidit 2020

Molempien testien mukaan poika.
    Mies kovasti toivoisi tyttöä, mutta on kuitenkin varma että poika tulee, koska hänellä jo yksi poika on edellisestä liitosta.
    Itsellä ei oikein mitään aavistusta kumpi olisi tulossa. Tyttö tuntuisi itselle helpommalta, meillä oli kotona vain tyttöjä. Mutta hyvin olen tullut toimeen miehen pojankin kanssa.
  8. Vkmk Peruskäyttäjä Huhtiäidit 2020

Mä suhtauduin alkuun sukupuolen arveluun hyvin tieteellisesti: "Suunnilleen 50-50, ei sitä voi tietää", mutta raskauden edetessä poikaolo on koko ajan vahvistunut. Johtuu varmaan lähinnä siitä, ettei pahoinvointia ole ollut lainkaan (omalla äidillä ei kyllä ollut minunkaan kohdalla), mutta nälkä oli ihan jäätävä varsinkin jossain viikoilla 6-10. Myös testin mukaan olisi poika. Mutta ehkä sekin vaikuttaa oloon, että pojalle olisi nimi valmiina (mies ei tosin vielä tiedä sitä) :laughing002

Olin myös ajatellut, etten halua tietää sukupuolta etukäteen (ts ei haittaisi, vaikka se ei rakenneultrassa selviäisikään), mutta nyt olen alkanut miettiä, että olisihan se kiva. Saisi konkreettisemman mielikuvan vauvasta, ja voisi vähän paremmin ostaa vaatteita. Enimmäkseen ajattelin kyllä ostaa molemmille sopivia vaatteita, mutta en kyllä pojalle pukisi mekkoa (tytölle kyllä).
  9. Lya M. Tuttu foorumilla

Jossain vaiheessa olin varma että poika tämä on ( ehkä koska itsellänikin on vain pikkuveli?)

Ultrassa kävi sitten hyvin selkeästi ilmi, että tyttö on tulossa. Isosisko riemastui uutisesta, kun kaikki serkutkin ovat poikia.
  10. Jane_85 Aloittelija Huhtiäidit 2020

Oli aika vahva tyttö olo alkuun, mutta poikahan tämäkin on :Heartblue Esikoinen on tyttö, sitten 4 poikaa ja pojalla jatkuu :happy7
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu