Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Tyttöolo on. Ehkä se johtuu siitä, että salaa mielessäni toivon tyttöä ;D Mutta kumpi tahansa on erittäin tervetullut ❤
 
Mulla oli täysin selittämättömästä syystä poika olo ekasta raskaudesta. Mulla oli myös kaikki vanhan kansan poikaoireet ja myöhemmin ns poikavatsa. Lääkäri neuvolassa huonolla ultra laitteella totesi että varma tyttö - varmistui toki pari päivää myöhemmin vielä rakenne ultrassa. Meni kauan sulatella, kun oli visioinut pojaksi, vaikkei sukupuolella väliä ollutkaan.

Tästä huhtikuisesta ei oo mitään fiilistä vielä. Ja jos sellanen tulee niin ihan varmana on sit just se päinvastainen oikeesti :rolleyes: tää alkuraskaus on ollu oireisempi, et tuumin et voisko se nyt olla se poika kun eroaa tytön odotuksesta jo nyt..
 
Mulla oli esikoisesta myös varma poikafiilis, kromosomitesteissä sitten selvisi että tyttö tulossa. Olin hetken aikaa ihan ihmeissäni asiasta mutta tyytyväinen. Nyt on taas semmoinen olo että tyttö olisi tulossa, mikä varmaan tarkoittaa siis poikaa:hilarious:
 
Mulla ei ollut esikoisesta mitään varmaa fiilistä kumpi tulee. Poika tuli! Nyt on kyllä jotenkin sellanen näkymä/tunne että musta tulee kahden koirapojan ja kahden pojan äiti. Saapa nähdä! :)
 
Mulla on tyttö olo. Mies veikkaa poikaa. Kiinalainen testi veikkaa tyttöä ja se on yleensä ihme kyllä osunut oikeaan.
Toisaalta näen myös kaksos juttuja jokapuolella että voishan sieltä tulla vaikka molemmat
 
Mulla on tyttö olo. Mies veikkaa poikaa. Kiinalainen testi veikkaa tyttöä ja se on yleensä ihme kyllä osunut oikeaan.
Toisaalta näen myös kaksos juttuja jokapuolella että voishan sieltä tulla vaikka molemmat
Siis mä niin haluaisin kaksoset!:dummy::dummy1:
 
Sit toivotaan että saat kaksoset. Onko teillä suvussa kaksosia?
Meillä on äidin puolen suvussa ollut pitkään joka sukupolvessa vähintään yhdet kaksoset, niin mahiksia pitäisi olla. Ja kaikki on aina olleet tyttö ja poika. Olis kyllä kiva mutta olen tyytyväinen myös yhteen :grin
 
Taipumus erimunaisiin kulkee geeneissä, joten Sehrillä hyvät mahkut!:wink Itse olen myös erimunainen kaksonen ja kaksosena on kyllä ihana kasvaa!:Heartblue Esikoisen kohdalla toivoin kaksosraskautta, mutta en enää nyt :smiley-ashamed004
 
Mä toivoin jo esikoisen kohdalla ja toivon taas! Olishan se myös kätevää ettei tarvitsis olla enää raskaana kolmatta kertaa kun tulis kaksi kerralla :grin
 
Kauhea sanoa että haluaisin toisen tytön tietenkin mikä vaan kelpaa!! Mut näin alussa kun voi vielä toivoa kun ei ole mahdollisuutta selvittää niin saa kai sitä
 
Ei oo kyllä mitään oloa kumpi voisi olla. Esikoinen on poika, niin jospa nyt olisi tytön vuoro :)
 
Meillä on äidin puolen suvussa ollut pitkään joka sukupolvessa vähintään yhdet kaksoset, niin mahiksia pitäisi olla. Ja kaikki on aina olleet tyttö ja poika. Olis kyllä kiva mutta olen tyytyväinen myös yhteen :grin

Oho, tosi jännä, meillä on vaan yks tyttö ja poika pari, kaikki muut on olleet samaa sukupuolta :) Kulkeekohan tuokin taipumus suvussa? Mun isoäidin äidillä oli kahdet kaksoset ja toinen pari oli tyttö ja poika, myös yhdellä mummin sisaruksista oli muuten tyttö ja poika, eli onkin kahdet, mun mummi on toinen kaksosista ja useammalla hänen lapsella on kaksoset ja kaikki samaa sukupuolta, myös mun kaksoset on samaa sukupuolta. (Tosin mun 6 vanhinta on samaa sukupuolta ja seitsemäs sit eri ). Mä olen lapsenlapsista ainut joka on saanut kaksoset :D
Sit oon kuullut et miehet periyttää identtisyyttä ja naiset erimunaisia kaksosia :) ja se onkin järkeenkäypää,
 
Joo jostain syystä ovat meillä olleet aina tyttö ja poika. Ehkä sattumaa ehkä ei mutta kätevää olis kyllä jos sattuis omalle kohdalle:happy:
 
Kolmas tyttö olisi ihana, mutta toisaalta myös poika kahden tytön jälkeen. :joyful: Siis molempi parempi! Tai sitten ne tuplat, sekä poika että tyttö, sit olisi kyllä meidän perhe kasassa. :grin
 
Ihan tyttö-olo vaikka se on ollut jo kahdessa vikassakin raskaudessa ja pojat tuli :D
 
Toistaiseksi ei vielä mitään oloja, koska en uskalla oikein edes ajatella, että olen raskaana saatika sitten sitä, että raskauden lopuksi oikeasti saisin vauvan syliin asti. Pitkän toivomisen jälkeen sukupuolella ei ole minulle mitään väliä!
 
Tyttö tääkin todennäköisesti on. Kun katsoo kuun vaihetta koska saanut ehkäpä alkunsa, sormustesti ja kiinalainen testi sama juttu. Ja farkut puristaa vasemmalta puolen. Tää ois sitten jo kolmas tyttö. Kaksi poikaa, yksi tyttö ja yksi tyttö siivet selässä :angel1 jo ennestään.
 
Takaisin
Top