Tyttö vai poika?

Mulla on poikafiilis. Ja noiden "testien" mukaankin poika olisi tulossa. Tää on mun ensimmäinen (ja ainoa), ja mulle on aivan sama kumpa tulee, kunhan tulee ja on terve :Heartblue

Heh, mulla kans vahva poikafiilis, eka on ja ainoaksi jää. Ja samahan se, kumpi tulis, hauskaa on arvuutella ja katsoa osuuko sitten fiilikset oikeaan
 
Siis what, joko sen näkee?

Kävin siis istukkabiopsiassa, jossa sen saa halutessaan tietää. Yhdistelmäseulonnasta saatiin huonot riskiluvut ja siksi mentiin. Tulokset kuitenkin hyvät onneksi. Toki mielummin olisin saanut hyvät yhdistelmäseulonnan tulokset ja odottanut sukupuolen selviämistä myöhempään.
 
Meille ennestään kolme tyttöä ja luulenpa että samalla sarjalla jatketaan :wink
 
Mulla on ollut koko ajan tyttöfiilis. Sitä on puoltanut myös pahoinvointi ja kasa finnejä, ja sit tein pari testiä jotka ennustivat tyttöä :) Meillä kyllä sukujen puolelta todennäköisyydet on pojassa koska niitä on huomattavasti enemmän, mut eihän sitä koskaan tiedä jos tämä yllättää... :wink
 
Mun tyttöfiilikset on muuttuneet "neutraaleiksi", nyt en yhtään osaa sanoa kumpi olis tulossa. :D
 
Mul oli aiemmin iha neutraali fiilis ja en osannu yhtää sanoa, et kumpi. Nyt kuitenki ku tietää et siel joku on, niin poikafiilis. Ei tosin väliä kumpi, kumpikin yhtä toivottuja. Kunhan vain matkassa pysyisi. :Heartred
 
Mulla on jostain syystä poikafiilis. Pahoinvointi on kyllä ollut infernaalista ja hehkeys mennyt siinä mukana. Tytöstä ei ollut läheskään näin kamala alkuraskaus joten en tiedä mitä vanha kansa tästä nyt sitten ennustaisi. :wacky:
 
Mulla ollut aika tyttöfiilis ja nyt ekassa ultrassa kätilö suostui vähän katsomaan ja sanoi ettei siellä ainakaan mitään ylimääräistä nyt just näy jalkojen välissä. Katsotaan sitten seuraavassa ultrassa. Mulla on edelleen niin onnellinen olo että ultrassa oli kaikki hyvin. ❤️
 
Mä haluaisin kovasti tytön esikoispojan kaveriksi. Mutta todennäköisesti tuun saamaan pelkkiä poikia kun miehelläkin vaan monta veljeä. Toki poikakin on ihan yhtä rakastettu ja toivottu :Heartblue Toivottavasti tällä kertaa rakenneultrassa näkyy sukupuoli kun esikoisen kohdalla oli sen verran jalat ristissä ettei näkynyt mitään ja tuli sitten yllärinä
 
Poikafiilis vaa vahvistunut. Saapa nähä selviääkö heinäkuun alussa sitten kumpi siellä on. :)
 
Mulla on ollut koko ajan tyttöfiilis. Sitä on puoltanut myös pahoinvointi ja kasa finnejä, ja sit tein pari testiä jotka ennustivat tyttöä :) Meillä kyllä sukujen puolelta todennäköisyydet on pojassa koska niitä on huomattavasti enemmän, mut eihän sitä koskaan tiedä jos tämä yllättää... :wink

Fiilis piti paikkansa ja tyttöhän meille tulee :)
 
Mulla ei ole mitään hajua. Mies väittää että se on poika, mutta veikkaan että se vain kiusaa mua koska tiedän millainen hirviö hän oli lapsena :laughing002

Testeistä tai wanhan kansan neuvoista ei tunnu olevan mitään apua, kun niistä saa molempia vaihtoehtoja tasaista tahtia. Huonoa oloa ei ole joten poikaan viittaisi. Toisaalta finnejä on enemmän kuin pahimpina teinivuosina, joten tyttö on tulossa. Jossain sanottiin että jos vasen tissi on isompi ni se on poika. Vauvan sydän hakkaa nopeaan joten tyttö. Makeaa ja suolaista tulee himoittua vuoropäivin, joten siitäkään ei ole apua, samaten nämä kiinalaiset/mayojen/ym. kalenterit antaa mitä sattuu ja stressin olen lukenut vaikuttavan molempiin suuntiin..

Toisaalta ei sillä mitään väliä ole. Mä olen onnellinen molemmista :Heartred
 
Luulen, että tulisi tytär :dummy1: Mies näki aikoinaan unen asiasta ja vain tyttöjä syntynyt äidilleni ja isoäidilleni.
Mutta poika olisi yhtä ihana ja toivottu vaihtoehto:Heartblue
Selviää varmaan kesäkuussa! Eikös sen pystyisi jo viikolla 17 näkemään?

Voi ihana näitä hymiöitä :smiley-chores004 tulee ihan vanhan ajan Messenger mieleen :dance011
 
Selviää varmaan kesäkuussa! Eikös sen pystyisi jo viikolla 17 näkemään?

Voi ihana näitä hymiöitä :smiley-chores004 tulee ihan vanhan ajan Messenger mieleen :dance011


Mulla näytti preggers-sovellus että viikolla 15 ois jo ulkoiset sukupuolielimet täysin kehittyneet ja voi näkyä hyvällä tuurilla ultrassa jos sopivaan asentoon sattuu..

Nää hymiöt on kyllä nii nostalgisia :laughing002
 
Mä olin ihan musertunut kun tajusin että kiinalaiset kalenterit netissä antaakin eri tuloksia, mihin nyt sitten voi luottaa. :hilarious: Ollaan kaverin kanssa vitsailtu että noi on aina oikeassa, koska on osunut aiemmin hänen ja mun lasten ennusteet oikeaan.

Mulla on jostain syystä edelleen poikafiilis, mut voi olla että se mielikuva on vain jäänyt päälle. Oli poika tai tyttö jännintä mulle olisi tosi vilkas ja hurjapäinen lapsi, koska itse olen aika varovainen, rauhallinen ja mietiskelevä. Esikoinen on melko samanlainen temperamentiltaan.
 
"Minun raskaus on edennyt samalla lailla kuin tyttöä odottaessa, ei pahoinvointia eikä oikein muutakaan kuin väsymys, mielialavaihtelut, vatsan nippailut, hiukset rasvoittuu, naama kukkii ja tissit kipeenä. Tosi oireeton raskaus oli viimeksi, myöhemmin tuli sitten muita juttuja mutta näin alkuraskaudessa ei oikein mtn erikoista. Vähän jotkut hajut käy nenään. Mutta siis tyttöä veikkaan taas =)"
Escadat, 18 maalis 2019 ...ja niin siis tyttö meille on tulossakin :Heartred
 
Takaisin
Top