Tyttö vai poika?

Mulla ja miehellä on ollut aavistus jo ennen raskautta, että meille tulee poika. Ja kuvittelen poikaa nyt odottavani, kuitenkin nyt on tullut ajatuksiin, että voihan se olla tyttökin. Haluaisin kyllä saada tietää rakenneultrassa kumpi se on. Yritin nt-ultassa jo saada jotakin indikaatiota kätilöltä, mutta ei se suostunut antamaan :grin Se olisi pystynyt antamaan arvion jo silloin, muttei halunnut koska voi hyvin mennä pieleen.
 
Tällä hetkellä tyttöfiilis mutta kerkeäähän tuo vielä monta kertaa muuttua. :hilarious:

Sain ajan ultraan 9.7 mutta ollaan just reissussa nii meen vasta 2 viikkoa myöhemmin.. tyttöä veikkaan edelleen. Oireet ollu melko samat mitä esikoisen aikana oli ja hän on tyttö.
 
Mulla ollut alusta asti tyttöfiilis ja niin siellä ultrassa hyvin vahva tyttö oli. Hormonit heittelee (mielialat) samalla tavalla mitä tyttöä odottaessa. Poikia odottaessa oon ollut tosi lungi ja rento ja näiden tyttöjen kanssa ihan takakiree.
 
Mulla on tyttöfiilis. Viikon päästä on ultra, jolloin toivottavasti selviää osuuko aavistus oikeaan. Esikoisen kohdalla oli poikafiilis ja poika tuli.
 
Ehkä tyttöfiilis on hieman vahvempi :nailbiting:
Tuo kiinalainen kalenterikin tyttöä ennustaisi :wacky:
Mutta kumpi vain, kunhan olisi terve :Heartred

Tyttöä veikkasi rakenneultrakin :hello

Nyt vaan jännätään onko vielä synnärilläkin tyttö :biggrin
 
Itsellä ja kaikilla muillakin oli tyttöfiilis tulevasta muksusta. Tänään varmistui että toinen poikahan sieltä on tulossa. Pettymys tietenkin kun nyt jää mahdollisuus höpsähtyneisyydelle että lisää lapsia koska tyttö ns. pakko saada. Ultraaja sanoi ettei voi erehtyä ja itsekin huomasin pojan värkit ennen kuin Ultraaja edes sanoi. Tosiaan rakenneultrasta oli kyse. Eipä tarvi vaatekerrastoja uusia. Ja tärkeintä että terve lapsi :Heartred
 
Rakenneultra takana, ja poika tulossa! :) oli kyllä niin selkeä dickpic, joka mukaan saatiin, ettei kyllä mitään epäilystäkään :laughing025
 
Meillä ei pystynyt ultraaja sanomaan mitään sukupuolesta, kun vauva päätti olla jalat koukussa, napanuorakin kulki jalkojen välistä. :D
 
Meillä ei pystynyt ultraaja sanomaan mitään sukupuolesta, kun vauva päätti olla jalat koukussa, napanuorakin kulki jalkojen välistä. :D

Haha, meillä oli sama homma, sitten päätti potkaista napanuoran liikelle. Jalat oli yhä vähän tiellä, mutta jonkin aikaa alapuolelta kuvattuna saatin hyvin selkeä viesti sukupuolesta :grin
 
Takaisin
Top