Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Jokaisessa raskaudessani aavistus tyttö ollut varma jota en osaa selittää mitenkään. Nyt luulisin odottavani viidettä tytärtä!
 
Mulla oli viimeksi aavistus tytöstä, joka unohtui kun ultrassa kätilön mukaan näkyi poika. Seuraavassa ultrassa arveli että tyttö ja päivää ennen synnytystä että poika tulee. :D Mutta tyttö tuli ja aavistus olikin sittenkin oikea.

Nyt on jostain syystä poika-aavistus. Chinece gender calendar ennustaa myös poikaa. :D En kyllä oikeasti usko tuollaisiin, mutta on se jo neljä vauvaa ennustanut oikein (mun ja kaverini lapset) joten pakko oli huvikseen taas katsoa. :D
 
Meillä kovasti toivotaan tyttöä. Ja kyllä sellainen tyttö-olo itselläkin on. Johtuu ehkä myös siitä, että laskujeni mukaan touhuilun ja ovulaation välillä oli 3-4 päivää jolloin tyttösiittiöitä olisi ehkä paremmin jäljellä kuin poikia. Toivossa on hyvä elää.
 
Minun raskaus on edennyt samalla lailla kuin tyttöä odottaessa, ei pahoinvointia eikä oikein muutakaan kuin väsymys, mielialavaihtelut, vatsan nippailut, hiukset rasvoittuu, naama kukkii ja tissit kipeenä. Tosi oireeton raskaus oli viimeksi, myöhemmin tuli sitten muita juttuja mutta näin alkuraskaudessa ei oikein mtn erikoista. Vähän jotkut hajut käy nenään. Mutta siis tyttöä veikkaan taas =)
 
Mulle tuli tänään varhaisultrassa jotenkin tosi vahva poikafiilis :D Tosin edellisessä raskaudessa oli tyttöfiilis, joka meni kyllä väärin :D
 
Tällä hetkellä tyttöfiilis mutta kerkeäähän tuo vielä monta kertaa muuttua. :hilarious:
 
Mulla on poika fiilis. Oon myöskin aina halunnut kaksi tai kolme lasta joilla olisi isoveli suojana :dummy: Kylläkin tyttöä varmaan molemmat yhdessä toivotaan miehen kanssa. Eli tuli kumpi vaan on hän niin toivottu :oops:
 
Jostain syystä tyttöfiilis... eihän näitä osaa perustella mitenkään mistä tää johtuu. :joyful: Esikoisesta oli poikafiilis ja osui oikeaan.
 
Jotenkin tyttö fiilis ku pahoinvointi on niin pahana :D pojasta ei ollut ollenkaan pahoinvointia mutta tytöstä oli :)
 
Mä oon 100 varma että on poika :p
Tyttö mulla on aikasemmin jo, ei tässä vaiheessa vielä oireista tms voi oikein mitään päätellä, kun ei niitä juuri ole, mutta joku vahva fiilis on!
 
Mulla on poikafiilis. Ja noiden "testien" mukaankin poika olisi tulossa. Tää on mun ensimmäinen (ja ainoa), ja mulle on aivan sama kumpa tulee, kunhan tulee ja on terve :Heartblue
 
Ehkä tyttöfiilis on hieman vahvempi :nailbiting:
Tuo kiinalainen kalenterikin tyttöä ennustaisi :wacky:
Mutta kumpi vain, kunhan olisi terve :Heartred
 
Ehkä tyttöfiilis on hieman vahvempi :nailbiting:
Tuo kiinalainen kalenterikin tyttöä ennustaisi :wacky:
Mutta kumpi vain, kunhan olisi terve :Heartred

Tasan sama täällä. Tyttöfiilis voi johtua siitäkin et toivotaan enempi tyttöä mut tosiaan terveys tärkeintä :)
 
Mä jotenkin miellän tämän pojaksi, en tiedä miksi. Mutta tärkeintä on terveys ja että tulee syliin asti ja pysyy siinä!
 
Mulla on kokoajan ollu semmonen poika fiilis mutta ei mitään mistään voi sitä päätellä. Kumpi vaan on täydellinen...
 
Poikaolo mulla on, vaikka en koskaan oo nähnyt itseäni pojan äitinä. Pääasia, että saan vauvan turvallisesti syliin oli kumpi vain :happy:
 
Täällä tyttöfiilis! Esikoinen on poika ja oli vahva poikafiilis siinä. Pikkuisen tyttöä toivoisinkin kun molempien siskojenikin kaikki lapset ovat poikia niin olisi kiva nähdä millainen tyttö meidän sukuun tulisi :rolleyes: Siskoni varmaan myös kilahtaisivat onnesta jos pääsisivät vihdoin rimpsumekkoja shoppailemaan :grin Toisaalta pojat on ihania ja olen kyllä onnellinen pojan äitiydestä että kyllä toinen poikakin olisi kiva :)
 
Jotenkin ensin ajattelin, et tää ois poika. Mutta on ollut ihan samat oireet kun viime tyttöraskaudessa, joten ehkä sittenkin tyttö?
 
Ei mitään fiilistä, mutta olen aina kuvitellut itseni tytön äidiksi. Kumpikin on kuitenkin yhtä tervetullut :Heartred
 
Takaisin
Top