Tyttö vai poika?

Kiinalainen kalenteri näyttäs tyttöä mutta niin näytti esikoisenkin kohdalla joka on kyllä poika. Sormustesti esikoisesta povas poikaa ja mulla olikin poika olo alusta asti.
Nyt tyttöolo ja sormustesti näytti poikaa :hilarious: ei tulkitsenko että yksinkertaisesti vaan toivon tyttöä? :p
 
Noiden testien mukaan tulisi poika, mutta oma veikkaus olon perusteella on tyttö. Molempia on ennestään, joista poika helpompi, mutta taitaa olla enempi luonteenpiirteistä johtuvaa.
 
Meille näyttää kiinalainen kalenteri poikaa. Molemmat kyllä ihan yhtä toivottuja, sormustestejä en oo tehnyt :wink
 
Ekan kohdalla toivoin jostain syystä kovasti poikaa, mutta tyttö tuli ja aivan ihana tyttö onkin. Ensimmäinen lapsi on hieno todiste siitä, ettei sukupuolella ole mitään merkitystä, maailman rakkain on silti! ❤️ Huomaa hyvin, että tämän toisen kohdalla on paljon maltillisempi myöskin sukupuolen suhteen. Jopa mietitään, että jättäisi jännityksen synnytykseen asti
 
Mä toivoin esikoisesta niiin kovasti tyttöä, olin ihan shokissa kun tuli poikalupaus. Nyt se naurattaa, eihän sukupuolella ole mitään tekemistä sen kanssa, millainen lapsesta tulee (saati niinkuin Tea sanoi, kuinka rakas lapsi on)!!
Meillä kävi hauska sattuma ja meidän poika on todella sieväpiirteinen ja häntä 99% ajasta luullaan tytöksi :hilarious:
Hän on myös kovin herkkä tapaus. On aivan ehdoton moottoriajoneuvo-fani, mutta tykkää myös vaatteista, napeista, kukista ja perhosista. Täydellinen pieni paketti :)

Mutta itselle on silti tärkeä saada tietää sukupuoli heti kun se vain on mahdollista, se auttaa luomaan jotenkin tunnesidettä ja luomaan mielikuvia ja kuvittelemaan millainen vauva meille mahtaisi olla tulossa tällä kertaa. Se on tosi tärkeää varhaisen siteen luomiseen.
 
Esikoisesta ei itsellä ollut mitään aavistusta, salaa toivoin tyttöä, mutta potra poika sieltä tuli. :) toisen kanssa kävin ultrassa joskus rv 18 ja lääkäri möläytti kysymättä että poika olisi taas tulossa. Jotenkin jäin epäilemään, oma aavistus oli jotenkin ristiin ultran kanssa. Ru-ssa sitten kätilö kertoi että hänen mielestään tyttö on tulossa ja tyttö lopulta syntyi. :) nyt olen jotenkin vain ajatellut tyttöjen nimiä ja olen nähnyt viime kesänä unen jossa olen kesällä raskaana ja tyttö olisi tulossa. Saa nähdä kumpi sieltä tulee. :)
 
Meillä siis esikoisesta ei edes kysytty, haluttiin yllätys. Ei olisi toisestakaan kysytty mutta se möläytys jäi jotenkin niin painamaan mieltä. Tyttölupauksen jälkeen meillä olisi ollut mahdollisuus kahteenkin kertaan saada varmistus, mutta lopullinen varmistus tuli sitten vasta synnytys salissa. Voi sitä onnen määrää :)
 
Joko teistä joku tietää kumpi masussa on. Me käytiin Nipt-tutkimuksessa ja poika masussa köllii. Hassua tietää näin aikaisin. Ekan kohdalla tiedettiin vasta rakenneultrassa.
Raskaus on ollut aivan erilainen kuin ensimmäinen, mutt sukupuoli on sama. Eli ei ole aina raskausoireilla sukupuolen kanssa mitään tekemistä.
 
Ei oo raskausoireilla mitään tekemistä sukupuolen kanssa, mulla neljä tyttöä ja nyt odotan poikaa. Kaikki raskaudet ollut täysin erilaisia. Jos jotain eroa pitää keksiä niin nyt pojasta naama kukkii, tytöistä ei ollut ongelmia. Toki nyt myös ikää 18 vuotta enemmän joten sekin voi vaikuttaa. :hilarious:
 
Mulla erilaisia raskauksia takana, mutta pojista ollut samanlainen kuvotus ym kuin nyt. Ihmeissäni olen, jos tää olis tyttö.
 
Joko teistä joku tietää kumpi masussa on. Me käytiin Nipt-tutkimuksessa ja poika masussa köllii. Hassua tietää näin aikaisin. Ekan kohdalla tiedettiin vasta rakenneultrassa.
Raskaus on ollut aivan erilainen kuin ensimmäinen, mutt sukupuoli on sama. Eli ei ole aina raskausoireilla sukupuolen kanssa mitään tekemistä.

Sama homma, Nipt-tutkimuksessa käyty...toinen poika tulossa! Ensimmäinen raskaus oireeton ja tässä raskaudessa on ollut oireita.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä nipt:n vastaus saadaan joskus loppuviikosta. Sitten tietää kumpi tulossa. Mitään omia veikkauksia ei oo.
 
Aavistelin poikaa, koska raskaus ollut erilainen.
Väärin aavistelin, toinen tyttö aika varmasti on tulossa :love7
 
Meille on tulossa poika :Heartblue Tästä kun oli juttua, niin moni sanoi kuulleensa poikauutisia ja ettei tiedä tyttöjä olevan tulossa juuri kellekään. Ei oo helppoa näillä pojilla, jos niin käy :D
 
Kakkien testejen, äidin vaiston ja nubin perusteella jo tytöksi veikattiin ja tyttö meille on tulossa. Olen niin onnellinen pikku prinsessasta. :Heartpink
 
Aika selvä poika, mutta uskon vasta kun sylissäni näen Toki esikoisen "tiesin" tytöksi jo varhaisilla viikoilla, samoin tämän pojaksi, vaikka raskaudet olleet tosi samanlaiset keskenään. Mutta katsotaan, miten lopulta käy ☺️
 
Tyttö olisi tulossa, vaikka oltiin miehen kanssa varmoja että poika tulee. Niin sitä menee veikkaukset pieleen! Ihanaa kyllä, että pieni neitokainen on haikaran kyydissä. :)
 
Takaisin
Top