Tyttö vai poika?

Kiinalainen testi sanoo poika! :dummy::happy: itellä ei mitään hajua. Tytölle ois montakin nimeä jo mielessä, toisin kuin pojalle. Tosin kun on ennestään tyttö ja poika ni joku mielen syövereissä sanoo et 2 poikaa ja 1 tyttö ois helpompi kuin 2 tyttöä ja 1 poika. :grin
 
Kiinalainen testi sanoo poika! :dummy::happy: itellä ei mitään hajua. Tytölle ois montakin nimeä jo mielessä, toisin kuin pojalle. Tosin kun on ennestään tyttö ja poika ni joku mielen syövereissä sanoo et 2 poikaa ja 1 tyttö ois helpompi kuin 2 tyttöä ja 1 poika. :grin

Mie ihan alkujaan oon miettinyt, että haluaisin 2 poikaa ja 1 tytön. Koska olin aina nuorena hirmu katkera niille, joilla oli isoveli. Noh, esikoinen on tyttö, joten ei väliä tuleeko nyt pikkusisko vai -veli. Mutta esikoista odottaessa mies totesi, että toivottavasti saadaan vaan tyttöjä kun tytöt on niin paljon helpompia :hilarious::hilarious:
Itsekin miellän, että pojat olisivat jotenkin helpompia näin keskimäärin.
 
Mulla ei oo kyllä mitään hajua. Tyttö kovasti toiveissa, mutta kumpi vaan tuleekaan niin on oikein tervetullut. Piti oikein kaivaa tuo kiinalainen testi ja tyttöä se povaa :biggrin
 
Mulla kiinalainen näyttää tällä kertaa poikaa ja sitä toivoisinkin. Mutta kiinalainen on valehdellut mulle kyllä joka kerta... se sormustesti on näyttäny joka kerta oikein.
 
Ei o tuntemuksia, esikoisesta oli niin vahva poikaolo heti alusta... nyt ei mitään tuntua... ehkä viel niin yllättynyt koko raskaudesta että ei ole tuntoja. Ja ihan kumpi vaan on tervetullut, mies tietty on sitä mieltä että tyttö on.
 
Mulla näytti kiinalainen tyttöä, edellisestä näytti poikaa ja oikein oli. Nyt on kyllä ollut enemmän huonoa oloakin kuin viimeksi, mutta tiedä sitten merkkaako se mitään :joyful: Tyttöä toivoisin, olen jotenkin aina kuvitellut itselleni pienen tytön :oops:
 
Ekassa raskaudessa mielitekoina oli kaikki raikas ja "terveellinen". Alusta asti tyttöfiilis. Sormustesti näytti tyttöä, samoin kiinalainen testi. Tyttö tuli.
Kuopuksesta himoitsin kaikkea rasvasta ja suolasta. Alusta asti poikafiilis (vai toive?:wink). Sormustesti ja kiinalainen testi näytti poikaa. Poika tuli.

Tässä raskaudessa vahva tyttöfiilis. Näin ennen positiivista testiä unta, jossa olin vaaleanpunainen sairaalamekko päällä sylittelemässä tyttövauvaa. :dummy1:
 
Jostain syystä tuli poikafiilis, kun nähtiin papu eilen ensimmäistä kertaa ultrassa ja huvikseen tein ton sormus- ja kiinalaisen testin ja nekin poikaa povais. Saa nähdä kyllä, hirveesti ei oo väliä kumpi siellä on kypsymässä :)
 
Tää alkuraskaus on ollut niin erilainen kuin esikoisesta.. pojasta oli vain vähän etovaa oloa pari viikkoa, iho kukki ja jouduin käyttää finnivoidetta, teki mieli rasvaisia ja epäterveellisiä herkkuja koko raskausaika.
Nyt alkoi pahoinvointi jo rv 3 !!? :wtf:
Hyperemeesiä jo povailivat, mutta nyt ollut pari päivää viikon 24-7 pahoinvointiputken jälkeen vähän helpompia. Iho on tästä syömättömyydestä, juomattomuudesta, peseytymättömyydestä (:rolleyes:) ja ulkona käymättömyydestä huolimatta kuulas.
Mieliteot on pääsääntöisesti about terveellisiä.
Kovasti veikkaan siis itse tyttöä, vaikka tällä kertaa jopa ennemmin haaveilen toisesta pojasta :angelic:
Ai ja viimeksi kiinalainen kalenteri sanoi poika ja tällä kertaa tyttö.
Kuitenkin sukupuolella ei ole meille niin mitään väliä, toivomus olis vain saada tämä toinen, viimeinen lapsukainen hengissä, terveenä ja hyvinvoivana syliin :happy:
 
Voin sanoa rehellisesti ettei tuntemuksia kumpaankaan suuntaan. Esikoisen kanssa olin alussa varma että olisi poika mutta tyttöhän sieltä tuli. Joten tällä kertaa en ajatellut edes arvailla.

Esikoinen piti meidät muuten jännityksessä loppuun asti kun peitteli osiaan erittäin taitavasti
 
Täällä oireet povaavat tyttöä, mutta sitten se selviää viimeistään synnytyksen jälkeen, molemmat ovat tervetulleita.
 
Heh, mies oli jutellut raskaana olevan työkaverinsa kanssa (molemmat sairaanhoitajia), että ultrassa nähdyt korkeat sykkeet viittais enemmän tyttöön... Että saa sitten nähdä kuka siellä asuu :)
 
Itse oon aina ajatellut, että mun eka lapsi ois tyttö. Mies toivoo myös tyttöä. Tytölle on ollut nimikin mietittynä jo pari vuotta, pojan nimestä emme ole päässeet yhteisymmärrykseen Loppujen lopuksi ei sillä ole niin väliä, kunhan olisi terve lapsi.

Näin yks yö sellasta unta ennen varhaisultraa, että hoitaja totesi ultralaitteella katsellessaan: "Kyllä siellä vauva on! Onneksi olkoon, teille tulee mies!"
 
Veikkaan tyttöä tulevaksi. Raskaudet olleet ihan samanlaisia kaikki, oli sit vauva tyttö tai poika. Nyt vähän vähemmän pahoinvointia kuin aiemmin. Ei väliä kumpi tulee, molemmille sukupuolille olisi nimi valmiina.
 
Alkuun ei ollut minkäänlaista ajatusta että kumpi voisi olla. Kiinalainen sanoo että tyttö, mutta jostain on nyt tullut aavistus että poika se on.
Nimet täälläkin molemmille päätettynä
 
Tein sormustestinkin, tyttöä näytti kai. Ihan oikein näytti myös, että esikoinen poika. Ihan huuhaatahan tuo on mutta vissiin monella näyttänyt oikein :p
 
Poika olo, koska pahoinvointi puuttuu jota oli tytöistä, mutta ei pojasta :joyful: vaikka periaatteessa en ton pahoinvoinnin suoraa usko liittyvän sukupuoleen, mutta näin mulla mennyt joten.... :dummy:
 
Täällä sormustestikin näyttää tyttöä :grin Mutta siltikin vahva poikafiilis. Saapa nähdä.
 
Heh, mies oli jutellut raskaana olevan työkaverinsa kanssa (molemmat sairaanhoitajia), että ultrassa nähdyt korkeat sykkeet viittais enemmän tyttöön... Että saa sitten nähdä kuka siellä asuu :)

Mä olin esikoisesta ihan varma, että olisi tyttö juurikin noiden korkeiden sykkeiden perusteella. Kikkeli tuolla kuitenkin näyttäis olevan :grin
 
Takaisin
Top