Tyttö vai poika?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Onko sinulla aavistusta, kumpi mahtaa olla tulossa? Tule myös kertomaan myöhemmin, pitikö aavistuksesi paikkansa. :)

Täällä voit käydä testaamassa, onko sinulla suurempi todennäköisyys saada tyttö vai poika. Asiaa voi koittaa myös ennustaa kiinalaisesta syntymäkalenterista. :)
 
Ensimmäisessä raskaudessa olin alusta asti varma, että minä olen vain tyttöjen äiti ja saan tytön. Tytön sain. Kaikki nuo leikkimieliset testit näyttivät järjestään poikaa. Ultra ei näyttänyt mitään, vasta 37+ viimeisessä ultrassa varmistui varmaksi, että tyttö.

Tästä raskaudesta on vielä niin epätodelliset fiilikset, että ei ole kumpikaan olo.. onkohan se sitten huono juttu..

Kumpikin ihan yhtä tervetullut :Heartred
 
Esikoisesta olin varma miehen kanssa että on tyttö, mutta olikin poika :Heartblue:grin toisesta oli aavistus että on myös poika, ja poika tuli.
Nyt on joku selittämätön aavistus takaraivossa että tällä kertaa olisikin tyttö :dummy1: o_O ei perustu kyllä mihinkään tämä aavistelu, ja aavistus voi vielä muuttuakkin raskauden aikana, mutta nyt tämän hetkiset aavistelut:rolleyes: jännä nähdä kumpi tulee ja voiko omiin aavistuksiin luottaa yhtään! Rakenne ultrassa kysytään näkyiskö sukupuolta :)
Kumpikin on kyllä tervetulleita! :dummy::dummy1:
 
Mulla on ihan erilainen raskaus kuin esikoisesta, joka on poika niin oisko nyt tyttö. Mitään muuta mutua ei kyllä oo :D
 
Mää oon jotenki iha varma et tää on tyttö :happy: esikoisesta olin varma alusta asti että on poika ja poika oli. Meneeköhän tällä kertaa oikein :p
 
Fiilikset on pojasta ja paree olis poitsu olla, koska nimi olis ihan täysin selvä :D Tytölle ei ole oikein mitään hyviä...

Toki molempi parempi, mutta sais se silti poika olla :grin
 
Meille olis poika paree sen takia että löytyis vaatteet valmiiksi :grin ja voisivat ehkä paremmin jakaa huoneen veljien kesken :rolleyes:
Mutta pojalle ei olla keksitty nimeä, tytölle mies on jo päättänyt vaikken oo vielä siihen suostunutkaan :p
Olisihan se uutta ja kivaa saada tyttökin tähän perheeseen :)
 
Tuo kiinalainen testi on valehdellu joka kerta... sormustesti on pitänyt paikkansa. Vielä ei oo oloja suuntaan eikä toiseen kun ei tunnu siltä että ois raskaanakaan... molemmille löytys kuitenkin tavarat valmiina kun en oo kerenny oikein mitään hävittää pois.
 
Tiedättekö, minulle on tullut tosi vahva poika -olo :eek: olisipa jännittävää ja ihanaa saada poika, toisaalta itselläni on sisko ja haluaisin omalle tyttärelleni sen saman ilon, että on sisko. Me ollaan siskoni kanssa ainakin todella läheisiä vaikka meillä on 5 vuotta ikäeroa.
 
Sama teksti tuli tuplana :inpain: joten tämä lörpöttely tässä sitä korjaamassa..
 
Ei ole kyllä tuntemusta suuntaan eikä toiseen, tosin miehelle sanoin aamulla että kun on samanlaista pahoinvointia (mitä en kyllä ole kaivannut) kuin esikoisesta että on varmaan myös poika. Mies kyllä siihen sanoi että ei ole kun hän on nähnyt unta tytöstä.
 
Aina sanotaan, että tyttöraskaus olisi jotenkin enemmän oireita tekevä. Mutta voiko tyttöraskaus ja poikaraskaus erottua jo näin alussa? Jos siis oireisiin olisi uskomista...

Itsellä ihan eri oireet kun ekassa. Tyttöä odotin niin öklötti vaikken oksentanut, tissit oli ihan neulasia täynnä ja finnejä kasvot täynnä. Puhumattakaan siitä, että hiuksista olisi saanut voita pöytään asti...

Nyt 5+1 eikä mitään edellä mainituista oireista.
 
Mulla alkoi pahoinvointi esikoisesta aiemmin, enkä pystynyt juomaan kahvia, ja jotkut ruoat ällötti läpi raskauden niin pahasti etten pystynyt syömään. Toisesta alkoi lievä etominen pari viikkoa myöhemmässä vaiheessa, ei siis ollut niin pahaa oloa missään vaiheessa etteikö olisi tehnyt mitään mieli.
Molemmat siis poikia :)
Nyt taas tässäkään ei ole kovin pahaa oloa tullut, välillä alkaa etomaan jos ei muista kostuttaa suutaan joka välis :wtf:
Eli oireitten perusteella tämäkin on varmaan poika, mutta silti on jotenkin tyttö fiilis :grin
 
Minulla ei tyttöraskaus tehnyt kamalasti oireita, vain alussa sen muutaman viikon yökön ja kestokrapulan, ja toki oli finniä..
Nyt ei naama kuki yhtään... vielähän se tietysti tässä ehtii..

Odotan kyllä innolla onko tämä raskaus kuinka erilainen. Huimausta ei esikkotyttöä odottaessa ollut, jos tämäkin on tyttö, niin on alkanut heti erilailla.
 
Täällä ihan erilainen raskaus verrattuna kahteen aiempaan:) Paljon pahempana pahoinvointi, hajut tekee pahaa ja ihan ihme ruokia tekee mieli:eek: Aikasemmilla kerroilla osunut omat aavistukset oikeaan, nyt tyttö fiilikset ollut ihan alusta asti:)
 
Kaikki testit näyttää poikaa ja sellainen tunne on itselläkin. Tuli sitten kumpi vaan, niin ainakin on kovin toivottu :love017
 
Joku kummallinen poikafiilis on itselläni. En tiedä johtuuko tästä kamalasta ruokahalusta ja erityisesti lihan ja roskaruoan himosta.
 
Takaisin
Top