Tyttö vai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ennestään tyttö ja poika. Oireiden perusteella veikkaisin tyttöä tästä, ei oikein "tunnu" vielä kummaltakaan. Ihan sama kumpi on, aivan yhtä toivottu ja rakastettu ❤

Mulle on ihan sama kumpi tulis kun vaan sais sen vauvan elävänä syliin asti. <3
Meillä on 5 tyttöä niin toisaalta ois kiva saada poika, mutta ei sillä oo väliä =)
Sukupuolta ei varmaan kysytä etukäteen.. minä kyllä haluaisin, mutta mies ei =)

Mä oon aina jotenki "tiennyt", että meillä tulee olemaan yksi tyttö ja kaksi poikaa. Eli tuon tuntemuksen mukaan olisi poika tulossa :) tein sormustestin (hömppä hömppää :D ) ja sekin poikaa näytti. Oikeasti ei väliä kumpi tulee, mutta jännä nähdä pitääkö nää tuntemukset paikkansa vaiko ei.

Minä ostin sellasen gendre makerin tyttö vai poika-testin. Tämä hiukka leikkimielinen testi. Virtsasta tehdään ja näytti pinkkiä melkein heti eli tyttö olisi tulossa. Hauska nähdä sitten näyttikö oikein.

Mulle kelpaa kumpi tahansa, mutta jotenkin on semmonen ole että poika olis tulossa. Mies haluaisi tytön :happy8

Minä ostin sellasen gendre makerin tyttö vai poika-testin. Tämä hiukka leikkimielinen testi. Virtsasta tehdään ja näytti pinkkiä melkein heti eli tyttö olisi tulossa. Hauska nähdä sitten näyttikö oikein.

Mistä ostit testin :D

mamaxs mäkin haluan tietää! :) mulla esikoine kyseessä eli ei vertailupohjia, mutta jotenkii tyttöolo. Ehkä senkin takia, että 'ennustaja' on mulle joskus niin sanonu :woot:

Mulle esikoisen täti veikkasi nyt poikaa tulevaksi. Itse kyllä epäilen yhä toista tyttöä

Pitääpä huvikseen itsekin ostaa tuollanen testi jostain.. En ole koskaan tehnyt.. mulla on kyllä aika vahva tunne että tyttö tulee.. kun ei me osta tehdä muita kun tyttöjä. :dead:

Paitsi että oli aika hintava testi.. ja monella ei oo pitänyt paikkaansa :rolleyes:

Mä kuulun niihin joka tein ton testin aikanaan ja poika piti tulla, mutta tyttö tuli joten en luota noihin :D
Samoin se kiinalainen kalenteri ei pidä meillä minkään lapsen kohdalla paikkaansa joten ainoa mihin olen pystynyt luottamaan ainakin toistaiseksi on ollut 4D ultra joka tietty maksaa ihan sikana mutta on kyllä ollu sen arvoinen :)

Nuo testit on leikkimielisiä. Siinä paketissakin luki niin. Ite uskon sukupuolen vasta kun sen itse vastasyntyneen näen :D

Mieheltä just kyselin että kumpaa hän toivois, niin tyttöä :') itselle oikeestaan ihan sama kumpi tulee, kuhan on terve! Ja taidan hömpänpömppänä tehdä vielä sitä sormus tai neulatestiä ja kattoo sit miten käy :happy:

Mitään oloja ei ole, mutta jotenkin osaisin kuvitella itseni helpommin pojan äidiksi. Toki molemmat on tervetulleita, mutta mieskin sanoo että osaisi paremmin kuvitella meille pojan. Toisaalta mies sanoi tuossa yksi päivä, että jos toivoa saisi niin poikaa toivoisi, mutta jotenkin hänellä on sellainen olo että tyttö sieltä tulee. Katsotaan osuuko aavistus sitten oikeaan.

Mulle on ihan sama kumpi tulis kun vaan sais sen vauvan elävänä syliin asti. <3
Meillä on 5 tyttöä niin toisaalta ois kiva saada poika, mutta ei sillä oo väliä =)
Sukupuolta ei varmaan kysytä etukäteen.. minä kyllä haluaisin, mutta mies ei =)

Mulla Junibea ihan sama :D, paitsi ajatus pojasta hirvittä.

Mullekaan ei ole niin väliä varsinkin kun on ensimmäinen kyseessä :p olisi kiva saada joskus molemmat! Mies toivoo poikaa, hänellä kun on kolme pikkusiskoa ja yksi siskopuoli :grin pitää kuulostella tuleeko jossain vaiheessa aavistusta siitä kumpi olisi tulossa, nyt vielä hyvä kun osaan aavistaa että olen raskaana edes :grin

MarjaKu : just juttelin kaverin kanssa että sitä menis varmaan shokkiin jos pojan sais.. =D Mitä sen kanssa osais tehdä, miten poikia hoidetaan? =D Noh kyllähän sitä oppis varmasti pojanki hoitamaan.. mä en vaan jaksa uskoa että joskus poika tulis.

Tuntuu että tyttö olisi tulossa. Ei tietenkään väliä kumpi tulee!<3 Miehen puolella perheessä ja suvussa kyllä poikia enemmän :o

Kaveri veikkaili poikaa ultra kuvan perusteella.. Ja tänään oli siis päiviä 8+3 lupasin kertoa heti kun saadaan tietää et kumpi tulee.. että osuko oikeeseen vai menikö huti

Näin jo kauan sitten unta että tyttö :dummy1: olisi tulossa, mutta olen kuulemma kuitenkin alitajuisesti ostanut enemmän poikienvärisiä vaatteita kirpparilta :dummy:

Takaisin