Tyttö vai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä miehen suku on "poikasuku" ja silti esikoinen oli tyttö :dummy1:

En lähde veikkailemaan missää kohtaa omaa raskautta. Viime raskaudessa ei pahoinvointia, poikamaha ja silti tuli tyttö!
Yhdelle tutulle olivat ultrassa saneneet, että tyttö tulee, syntyikin poika.
Esikoisesta emme ottaneet selville kumpi tulee. Nyt ehkä otamme, mutta en silti valitse värejä ultran perusteella, koska saattaa se väärin mennä kuitenkin!

Mieheltähän se X tai Y tulee, mutta silti olen ollu siinä käsityksessä että äitikin vaikuttaisi jollain lailla sukupuoleen... Että saattais riippua mitä siittiöitä äidin elimistö paremmin suosii tms... Että vois olla naisestakin kiinni jos saa esim tosi monta poikaa. Eikös ollut että jos on 2 poikaa niin on todennäköisempää että kolmaskin on poika? Ei ole mitään lähdettä näihin kylläkään.

Mäkään en usko "merkkeihin" kun esikoisesta ei olla pahoinvointia pientä etovaa oloa vaan nälkäisenä, makea ei maistunu, suolainen sitäkin enempi. Linea negra (tosin haalea) ylsi aika korkealle ja teki vielä sen mutkan...jonka pitäis olla varma pojan merkki! No mahan muoto taisi viitata enempi tyttöön.
Mä veikkaan toista tyttöä koska mun äidillä ja siskollaki pelkkiä tyttöjä!

Mieshän juu sen Xn tai Yn saa. Jostain olen joskus lukenut että poikasiittiöt ovat keskimäärin nopeampia uimaan, mutta kestävät vähemmän aikaa elossa, jos munasolua joutuukin odottelemaan. Että silläkin olisi vaikutusta sukupuoleen. En tiedä miten äidin elimistö voisi asiaan vaikuttaa. Ihan mielenkiintoista! Kai se kuitenkin on loppupeleissä ihan sattumaa ja onnen kantamoista että mikä nakki sieltä napsahtaa. :D

Ja saako sitä nykyisin enää sukupuolta olettaakaan (ehe ehe...).

Meillä toivotaan tietenkin ensisijaisesti tervettä lasta. Mies haluaisi esikoiseksi pojan ja tietyllä tavalla itsekin olisin vähän poikaan päin kallellaan. Nimi olisi valmiina, toisin kuin tytölle, joka on aivan mysteeri niminensä. Varsinaisia tuntemuksia ei kuitenkaan ole.

Mulla on tyttö olo. Oireet päinvastaiset mitä esikoisen aikaan. :)

Jos tuo pitää paikkansa, että tyttösiittiöt elävät pitempään, niin meille on tulossa tyttö. :grin Mutta oikeasti ihan sama, kunhan kaikki menisi hyvin.

Tän pahoinvoinnin perusteella tyttö. Kiinalaisen kalenterin perusteella tyttö. Mieheni on ainoa poika suvussa.. siis mä yllätyn jos tämä on poika. Molemmat tervetulleita tietenkin ja terveys ennenkaikkea!

Mieheltähän se X tai Y tulee, mutta silti olen ollu siinä käsityksessä että äitikin vaikuttaisi jollain lailla sukupuoleen... Että saattais riippua mitä siittiöitä äidin elimistö paremmin suosii tms... Että vois olla naisestakin kiinni jos saa esim tosi monta poikaa. Eikös ollut että jos on 2 poikaa niin on todennäköisempää että kolmaskin on poika? Ei ole mitään lähdettä näihin kylläkään.

Mäkään en usko "merkkeihin" kun esikoisesta ei olla pahoinvointia pientä etovaa oloa vaan nälkäisenä, makea ei maistunu, suolainen sitäkin enempi. Linea negra (tosin haalea) ylsi aika korkealle ja teki vielä sen mutkan...jonka pitäis olla varma pojan merkki! No mahan muoto taisi viitata enempi tyttöön.
Mä veikkaan toista tyttöä koska mun äidillä ja siskollaki pelkkiä tyttöjä!

Tyhmä kysymys mutta mikä on linja negra?

Moi!
Meille on kolmas lapsi tulossa ja oireet on PALJON voimakkaammat tässä raskaudessa kuin kahdessa edellisessä. En tiedä vaikuttaako ikä (31v) vai mikä (edelliset raskaudet 08 ja 10). Tytöstä oli aamupahoinvointia ja pojasta ilta, nyt 24/7 pahaa oloa Eli nähtäväksi jää kumpi tulossa, mutta ehdottomasti aiotaan selvittää etukäteen kumpi tulossa

iLa, linea negra on häpykummusta napaan tai sen yli tuleva tummahko viiva ihossa. Osalle se tulee ja osalle ei :)

Tyhmä kysymys mutta mikä on linja negra?

Juu just niinku Mandah vastasi :)

Se kai usein tulee herkemmin jos äidillä on tummaa pigmenttiä... korjatkaa jos olen väärässä. Eli täysin blondille ei tulisi...

Täytyykin vähä tutkailla joskus että tuleeko vaiko eikö :D

Mulla ei ole vieläkään itsellä mitää kutinaa kumpi sieltä olisi tulossa..
Saakoon sukulaiset alkaa arvuutteleen sit keväällä / kesällä :D

Itse olen täysin blondi ripsiä myöte ja tuli linea negra :shy:

Itse olen täysin blondi ripsiä myöte ja tuli linea negra :shy:
Aijaa :0
No tuo mun kuulema teoria on sitten ihan väärä! Mutta toisaalta tuleehan vaaleille pisamiakin... Eli kyllä sitä pigmenttiä kumminki on:rolleyes:
Ehkä albiinoille sitte ei tule linea negraa.. (niin mun ei tarvii olla täysin väärässä teoriani suhteen:grin)

Täällä on jotenkin poika olo. Oon aina halunnut tyttöä, mutta nyt mietinkin et poika voiskin olla kivempi :D Mut niinkin jotkut sanoi niin kunhan tulis edes jompi kumpi. Esikoisesta saatiin rakenneultrassa tietää että poika tulossa ja aiotaan kysyä nytkin :)

Samalta tuntuu ku viimeksikin ja poikaa odotin ja se sieltä tuli. Enkä oikeen tyttöä ees haluis mut jos tulee niin vastaanotan kyllä.

Oon aina toivonut tyttöä, mutta esikoisesta oli jotenkin ihan poika-olo joks varmistuikin oikeaksi. Tän raskauden plussauksen aikaan ajattelin tätä kakkosta koko ajan poikana, mutta nyt onkin hiipinut tyttöolo ajatuksiin.

Molemmat on yhtä toivottuja!

Takaisin