Tyttö vai poika?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ruusa#
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiiä vielä tietääkö tää alkiokaan mikä sieltä on tulossa, mutta itsellä aavistus pojasta. Siksi varmasti myös ultrassa sitä kysytään, vaikka aika vähän sillä sukupuolella lopulta on väliä.:)

Meillä esikoinen vastaa, että haluaa pikkusiskon :) hänelle ei siis kerrottu, muuten tietäisi kaikki;D

Odotan ihan täpinöissä kumpaa vaan, mutta pieni aavistus olisi pojasta. Jotenkin odottaisin vielä rajumpaa pahoinvointia tytön kanssa... :)

Minusta tuntuu että tuolla majailee molemmat. On niin voimakkaat oireet ollut.

Mulla kans fiilikset et masukkeja olis kaks. :dance008 Tyttöjen ja poikien nimiä on jo 4kpl valmiina. Ei väliä kumpi tulee, aivan yhtä toivottu ja rakastettu yksilö ois. Jos sieltä kaks ois tulossa niin ehkä silloin toivoisin et ois pari poikaa tai pari tyttöä.

Onko teillä sit jo niin isot masut vai miksi kaksi veikkaus ? :)

Onko teillä sit jo niin isot masut vai miksi kaksi veikkaus ? :)

Pitkin päivää turvotus ihan hullua ja muutkin pahoinvoinnit ja nälkä ja väsymys on tosi isoja. Joku tunne vaan on, että ehkä siellä ei ookkaan vaan yksi. Jouluviikolla ultrassa selviää :)

Voi apua! Kaikkea tuommoista tässä ehtiiki pelätä vielä ennen ultraa!
Olihan nyt Suomessakin vasta syntyny jotku kolmoset yksinhuoltajalle...?

• Tykkään
Reaktiot: iLa
Onhan näitä ylläreitä vaikka mitä. Vähän aika sitten oli kans jossain juttua, että oli yksinhuoltajalle tullu viitoset. Entuudestaan oli jo 5 mukulaa. Onneksi hänellä oli auttavat sukulaiset. Onhan siinä vaipparumbaa ja syöttämistä ja heräilyä..

Eikös se ollu joku jämsäläinen yksin huoltaja joka sai neloset?
Ja ennestään oli kaksi lasta?

Mä haluaisin pojan, jos sais päättää. Mies tytön. Aiotaan kysyä ru:ssa. :) viimeks oli todella selkee poika-arvaus/tieto.

Esikoista saimme yrittää 11kk ja tätä uutta tulokasta 8kk. niin on aika samantekevää kumpi on tuloillaa! Toivotaan vaan, että kaikki menee hyvin

Mä kanssa yritän kaiken "taikauskon" sivuuttaa ja pelosta huolimatta nauttia ja haaveilla tästä.. pojalle on jo nimi valmiina ja tyttöhaaveitakin löytyy. Tosin eikös vauvan sukupuoli tule miehen puolelta? Miehen puolella lähinnä veljessarjoja, joten yritän henkisesti valmistautua poikaan. :D

Vanhaa kansaa jos uskoo, niin meille on tulossa tyttö. "Tyttöjä takaapäin, poikia edestä." :P sorrrriiiiiiiiiiii kaikille mielikuvasta! :D

Sama täällä: toivitaan, että olisi edes jotain matkassa ja pysyisi loppuun asti. Suurimman osan ajasta ei uskalla haaveilla edes huomista tai seuraavaa vessareissua pidemmälle.

Välillä sitä sitten ajatukset lähtee pidemmälle tulevaan. Olemme puhuneet lapsista pitkään ja toki molemmille on aivan sama kumpi tulee. Ainoa miksi vaakakuppi pojan puoleen kallistuu on, että haluaisin nähdä mieheni piirteitä pienessä pojassa. Se olisi niin suloista.

Kuten tuolla oireet osiossa kirjoitin, pieni epäily pojasta tässävaiheessa, koska pahoinvointia ei oikeastaan ole. Muistelisin lukeneeni niin, että tyttövauvojen odottajat kärsivät todennäköisesti raskauspahoinvoinnista enemmän kuin poikavauvojen. Taisitte niin vähän jotkut viitatakin veikkauksissanne.

Vatsan muotohan on toinen, mistä paljon sukupuolta povataan, mutta vielä pitkään aikaan se ei kerro mitään. Mutta onko muita merkkejä/oireita, jotka liitetään tyttööt tai poikaan?

Puhuimme myös siitä, että KYLLÄ, haluamme tietää etukäteen kumpi tulee.

Niin ja minä muistelisin, että tuo jämsäläinen yksinhuoltaja olisi saanut neloset ja ennestään olisi ollut jo viisi lasta. Kyllähän se aika elämää mullistava tilanne on. On sitä, vaikka tulisi "vain" yksi.

Itse haaveilen pojasta ehkä enemmän.. Tyttökin on kyllä tervetullut :)
En ole ikinä oikein osannut olla "tyttömäinen" en mm osaa vieläkään meikata ja ikääkin jo huimat 27 :D niin mun tuurilla sieltä tulis sellanen rinsessa taloon että oksat pois ;)

Toivoisin tyttöä jos täytyis toivoa :)
Molempi parempi kunhan vaan syntyisi vauva. Kaksoset olis tuplavoitto, riskeistä ja rankkuudesta huolimatta.
Pojalta oli äärimmäisen kamala pahoinvointi heti alusta. Nyt alkanut pahoinvointi pari pv sitten kunnolla viikkoja 6+5

Poika ennestään niin tyttökin vois olla kiva lisä perheeseen. Mutta tunne pojasta. Tulee kumpi tulee niin rakkaudella otetaan vastaan.

Itsekin kuullut tuosta, että sukupuoli voi osittain "periytyä" isän puolelta. Miehen suvussa lähes ainoastaan poikia ja miehellä itselläänkin kaksi veljeä, ei siskoja. Poikaa siis senkin vuoksi povailen meille. :grin

Takaisin