Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oli siis samanlaiset raskaudet, molemmat ilman oireita? :)Mulla ei ollut kummastakaan (tyttö ja poika) mitään oireita, pojasta kävin kerran yskimässä oksettavaa oloa, mutta ei siitäkään mitään tullut. :D
Oli siis samanlaiset raskaudet, molemmat ilman oireita? :)
Mutta muuten ei mitään turvotuksia, pahoinvointeja, väsymyksiä...ei mitään. Mä niin toivoisin, että tämä raskaus noudattais samaa kaavaa. Minä en haluaisi tietää sukupuolta etukäteen. Olisi niin kiva pitää yllätyksenä itselleen, mutta mies tahtoo tietää. Eikä kuulema pysty pitämään sitä omana tietonaan
Meillä mies taipui esikoisen aikaan mun päätökseen, ettei kysytä etukäteen sukupuolta. Kyllä hän siitä vähän nurisi, mutta noudatti mun toivetta. Toisella kerralla oli kummallekin selvää että odotetaam vauvan syntymään.
Enemmän olin ulkopuolisten silmissä outo, kun en käyttänyt selvittämismahdollisuutta hyväkseni, ja varsinkin miehen perhe kyseenalaisti minun toiveeni siitä että vauvan sukupuoli olisi yllätys. Tänä päivänä on kyllä melko harvinaista ettei tiedetä vauvan sukupuolta etukäteen.
Tuo on niin totta tai sama kuva itselläkin että nykyään tiedetään enemmän etukäteen kumpi tulee. Kaikissa ketkä itse tiedän lähivuosien ajalta odottaneen tai odottaa nyt, tietää kyllä kumpi tulossa.
Munkaan lähipiirissä ei oo ollut minun lisäksi muita, jotka olisivat oottaneet syntymään saakka. Yksi ystäväni on kaikista lapsistaan ottanut selvää, mutta ovat pimittäneet syntymään saakka läheisiltä tiedon sukupuolesta, muut ovat kertoneet heti rakenneultran jälkeen kumpaa odottavat.
Me ei esikoisen kohdalla kysytty. Se aiheutti kummastusta, ja moni ei uskonut ettei tiedetä.Meillä mies taipui esikoisen aikaan mun päätökseen, ettei kysytä etukäteen sukupuolta. Kyllä hän siitä vähän nurisi, mutta noudatti mun toivetta. Toisella kerralla oli kummallekin selvää että odotetaam vauvan syntymään.
Enemmän olin ulkopuolisten silmissä outo, kun en käyttänyt selvittämismahdollisuutta hyväkseni, ja varsinkin miehen perhe kyseenalaisti minun toiveeni siitä että vauvan sukupuoli olisi yllätys. Tänä päivänä on kyllä melko harvinaista ettei tiedetä vauvan sukupuolta etukäteen.
Ei ne kuitenkaan aina varmoja ole.