Tyttö vai Poika

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei ollut kummastakaan (tyttö ja poika) mitään oireita, pojasta kävin kerran yskimässä oksettavaa oloa, mutta ei siitäkään mitään tullut. :D

Mulla ei ollut kummastakaan (tyttö ja poika) mitään oireita, pojasta kävin kerran yskimässä oksettavaa oloa, mutta ei siitäkään mitään tullut. :D
Oli siis samanlaiset raskaudet, molemmat ilman oireita? :)

Oli siis samanlaiset raskaudet, molemmat ilman oireita? :)

Juu, aivan samalla kaavalla meni molemmat. Tytöstä närästi kerran kun oltiin jo laitoksella. :hilarious: Mutta muuten ei mitään turvotuksia, pahoinvointeja, väsymyksiä...ei mitään. Mä niin toivoisin, että tämä raskaus noudattais samaa kaavaa. :wink Kumpi vain sukupuoli on tervetullut, mutta itse olen asennoitunut siihen tyttöön, kun sopii paremmin sarjaan. :grin

Minä en haluaisi tietää sukupuolta etukäteen. Olisi niin kiva pitää yllätyksenä itselleen, mutta mies tahtoo tietää. Eikä kuulema pysty pitämään sitä omana tietonaan

Mun veljen vaimo oksensi viikolle 20 asti ihan jatkuvasti ja kävi hakemassa muutaman kerran sairaalasta lisä energiaa. Turposi reilusti ja naamakin kukki. Poika tuli. Toisella kaverilla ei oikein mitään oireita ja mahaakaan ei nähnyt takaapäin ollenkaan ja se oli tyttö. Toinen raskaus hänellä taas ihan toista maata ja oksensi viikolle 11 asti ja sielläkin tyttö. Mä en oikein usko noihin "merkkeihin" tippaakaan. Se selviää aikanaan ja usein jos on itellä vahva fiilis jommasta kummasta niin saattaa se osua oikeaan ennemmin kun ne merkit:)
Mulla ei oo toistaseks mikään kiire tietää kumpi, vaikka olishan se kiva ennen synnytystä tietää nii voi vähä värimaailmoihin vaikuttaa:D

Minä en haluaisi tietää sukupuolta etukäteen. Olisi niin kiva pitää yllätyksenä itselleen, mutta mies tahtoo tietää. Eikä kuulema pysty pitämään sitä omana tietonaan

Meillä mies taipui esikoisen aikaan mun päätökseen, ettei kysytä etukäteen sukupuolta. Kyllä hän siitä vähän nurisi, mutta noudatti mun toivetta. Toisella kerralla oli kummallekin selvää että odotetaam vauvan syntymään.

Enemmän olin ulkopuolisten silmissä outo, kun en käyttänyt selvittämismahdollisuutta hyväkseni, ja varsinkin miehen perhe kyseenalaisti minun toiveeni siitä että vauvan sukupuoli olisi yllätys. Tänä päivänä on kyllä melko harvinaista ettei tiedetä vauvan sukupuolta etukäteen.

Meillä kaks poikaa ennestään. Mies toivoisi poikaa ja minä tyttöä, vaikka todellisuudessa ei mitään väliä kumpi tulee. Kumpi vain yhtä tervetullut ja rakas meille ❤ Kiusoittelemme toisiamme miehen kanssa tuolla kahdestaan. Olo on kyllä pahin kolmesta raskaudesta tai sitten aika kultaa muistot kun edellinen raskaus jo aikaa yli 10 vuotta. Iltatähti siis tuloillaan :) Vielä mietinnässä kusytäänkö kumpi tulossa ultrassa... toisaalta haluaisi sen olevan yllätys kun edelliset on tiedetty etukäteen. Mutta oon niin malttamaton että tuskin voin olla kysymättä :D

Meillä mies taipui esikoisen aikaan mun päätökseen, ettei kysytä etukäteen sukupuolta. Kyllä hän siitä vähän nurisi, mutta noudatti mun toivetta. Toisella kerralla oli kummallekin selvää että odotetaam vauvan syntymään.

Enemmän olin ulkopuolisten silmissä outo, kun en käyttänyt selvittämismahdollisuutta hyväkseni, ja varsinkin miehen perhe kyseenalaisti minun toiveeni siitä että vauvan sukupuoli olisi yllätys. Tänä päivänä on kyllä melko harvinaista ettei tiedetä vauvan sukupuolta etukäteen.

Tuo on niin totta tai sama kuva itselläkin että nykyään tiedetään enemmän etukäteen kumpi tulee. Kaikissa ketkä itse tiedän lähivuosien ajalta odottaneen tai odottaa nyt, tietää kyllä kumpi tulossa.

Tuo on niin totta tai sama kuva itselläkin että nykyään tiedetään enemmän etukäteen kumpi tulee. Kaikissa ketkä itse tiedän lähivuosien ajalta odottaneen tai odottaa nyt, tietää kyllä kumpi tulossa.

Munkaan lähipiirissä ei oo ollut minun lisäksi muita, jotka olisivat oottaneet syntymään saakka. Yksi ystäväni on kaikista lapsistaan ottanut selvää, mutta ovat pimittäneet syntymään saakka läheisiltä tiedon sukupuolesta, muut ovat kertoneet heti rakenneultran jälkeen kumpaa odottavat.

Me ei olla kysytty 2 aikasemmassa, olleet yllätyksiä. 3:sta kyllä kysyttiin, muttei silti tiedetty kumpi on tulossa, vaikka kysyttiin 4:ssä ultrassa, niin vauva ei näyttäny et kumpi on:) Tästä en tiiä vielä kysytäänkö vai säästetäänkö yllätys synnärille?

Muokattu viimeksi:
Munkaan lähipiirissä ei oo ollut minun lisäksi muita, jotka olisivat oottaneet syntymään saakka. Yksi ystäväni on kaikista lapsistaan ottanut selvää, mutta ovat pimittäneet syntymään saakka läheisiltä tiedon sukupuolesta, muut ovat kertoneet heti rakenneultran jälkeen kumpaa odottavat.

Kummipoikani oli aikoinaan äidilleen yllätys. Isä tiesi sukupuolen, mutta piti sen visusti omana tietonaan. Kaikki muut tuttavat ovat tienneet ja myös kertoneet sen etukäteen kaikille.

Me ei kerrottu isovanhemmille esikoisen sukupuolta ennen syntymää. Mun työkaverit ym. kyllä tiesi.

Samaa on täälläkin mietitty yhtenä vaihtoehtona että kysytään muttei kerrota kenellekään etukäteen.

Mies kyseli jo heti ar-ultran jälkeen tohkeena että näkykö kumpi tulossa :D ei siis ollut mukana ultrassa ja muutenkin ehkä vähän pihalla kun hälle eka lapsi. Mutta tästä päätellen siis ei malteta odottaa synnärille asti jos vaan aiemmin selville saa. :)

Kumpainenkin mun lapsista piti visusti jalat edessä ultrassa ettei nähnyt kumpi on tulossa, olisin kyllä halunnut tietää. Tyttö ja poika siis mulla ennestään, jännää kumpi nyt tulee!:dummy1::dummy:

Meidän mummo sanoi et on ihan varma tytöstä. Itse en yhtään tiiä. Enempi tyttöjen vaatteet houkuttais :D

Me ei esikoisen kohdalla kysytty. Se aiheutti kummastusta, ja moni ei uskonut ettei tiedetä.

Yksi työkaveri mulla on, joka on vaimonsa kanssa ollut tietoisesti kysymättä.

Nyt ei ole vielä päätetty. On mietitty että jos kysyttäisiin- kokisi molemmat tavat odottaa

Me ei kysytty kummastakaan eikä kyllä kukaan olettanutkaan. o_O Tytön rakenneultra kuvasta ei tosin jäänyt epäselväksi kumpi tulossa, niin hienon esittelyasennon oli ottanut. :p
Nykyään tuntuu kyllä että kaikki ottaa selvää ja osa vielä kertoo sen hyvinkin avoimesti. Itse en halua nytkään tietää ja mieheltä en edes kysy. :happy: Ei ne kuitenkaan aina varmoja ole.

Takaisin