Tyttö vai Poika

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En lukenut koko ketjua, mutta.. Törmäsin netissä Gender predictor testiin. Muka 98% varma. Tietääkö kukaan kenenkään testanneen tuollaisella? :dummy::dummy1:

Oho, en oo kuullutkaan moisesta! :-o voisko olla noin varma, täytyy googlettaa moinen

Mä kävin tekemässä :D en ollut kuullutkaan. Olihan noi vaan uskomuksiin perustuvia. Mun ystävä sai pojan, oksensi 5 kk ja maha levisi jokapuolelle, kaikkien myyttien mukaan olisi siis ollut tyttö :D

Mulla on hurjan vahva fiilis että tyttö tulee! En oo tehny testejä, mutta jostain kumman syystä olen aivan varma että meidän esikoinen on tytsy! :p Ja mulle on kyllä ihan sama onko tyttö vai poika :) kuhan on terve!

Kiinalainen kalenteri povaa meille tyttöä!!! Mut niin on näämmä esikoisestaan povannu...

Oi kun tämä onkin jännä aihe.. :happy:

Mulla ei oikeastaan ole vielä oikein minkäänlaista oloa.. mutta kahden tytön jälkeen tietysti vähän toivon poikaa. Kiinalainen kalenteri on ollut oikeassa tyttöjen kohdalla, nyt näytti poikaa. Poikaa näytti myös tämä vau:n testi. Olen yrittänyt vertailla oireita ja alun pahoinvointi olikin uutta, mutta pahoinvointi on nyt mennyt ohi. Kahvi maistuu, se on ainoa ero edellisiin raskauksiin minkä saan päähäni. (Kai tässä pitää vielä yks testi ostaa ku meinaa usko loppua).

Mutta odotellaan vielä josko se tyttö-poika-olokin johonkin suuntaan kääntyis.. :)

Oho! Mulla ihan poikafiilis ja molempien suvuissa enemmän poikia. No silti kaikki testit ja kiinalainen kalenteri povaa tyttöä!!! :O Mulla on kyllä ehkä vähän myös kaksosfiilis...omasta suvusta löytyy kaksosiakin....saa nähdä! Eka ultra kyllä jännittää jo hurjasti vaikka se on vasta juhannusviikolla. Enivei..kumpi tahansa niin yhtä tervetullu ja haluttu hän on.:Heartred Muoks. Päätinpä myös koklaa sormustestiä ja sormus ei osannu päättää heiluuko vai pyöriikö! :D

Muokattu viimeksi:
Meillä näyttää kiinalainen kalenteri poikaa, mut itse toivoisin tyttöä :) toki eihän sillä ole väliä kumpi tulee kunhan on terve :)

Alusta asti ollut poikaolo, mutta kiinalainen kalenteri näköjään näyttää tyttöä. Aika mielenkiintoinen toi kalenteri, en ollut aiemmin kuullutkaan siitä!

Kiinalainen kalenteri on mulla aikaisemmat kaksi saanu osumaa nappii. Saa nähdä osuuko kolmaskin, tyttöähän tuo kalenteri tällä kertaa povais, mikä on siis omakin fiilis :)

Mä oon hieman epävarma siitä, milloin hedelmöittyminen on tapahtunut, niin en tiedä mitä kiinalainen ennustaa. Jotenkin uskon vähän tuohon kiinalaiseen kalenteriin, kun ennusti oikein esikoisen kohdalla. Silloin oli myös vahva poikaolo. Se tuli jossain np-ultran ja r-ultran välillä. Nyt ei oo mitään oloakaan vielä.

Mie en vielä veikkaile kumpaakaan, katellaan ku alkaa kunnon oireet ja tullee se ahaa elämys kumpi ois :D
Ja tosiaan oon tienny alusta asti kaikista 3.tytöstä että ovat tyttöjä. Ollu tosi vahva tyttöfiilis :)mutta tosiaan vasta muutama viikko ennen ekaa ultraa tullu se.

Minusta tuntuu että tää on poika. Eka oli tyttö ja mielihalut oli ihan erilaiset silloin. :D

Jos oireista ja kiinalaisesta kalenterista jotain vois päätellä, niin meille tulis toinen tyttö. 50/50, mä en vielä usko mitään. :P

Meillä näytti kiinalainen kalenteri esikoisesta tyttöä, mutta poika tuli. Nyt en oo ees katsonu mitä sanoo.

Mä veikkaan (toivon) tyttöä. Samaa sanoisi kiinalainen kalenteri. :)

Vaikka eniten mä toivoisin tyttökaksosia, mut niin hyvä pulla ei taida käydä.. :p

Takaisin