Tyttö vai Poika

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli viime raskaudessa olevinaan poikaolo, mutta tyttö sieltä tuli. Että en kyllä luota ainakaan omaan intuitiooni. :D Ehkä pitää kysyä mun äidiltä, kumpi on tulossa, hän oli ainoa joka veikkasi esikoisesta tyttöä... Muut väitti ihan varmuudella poikamahaksi.

Mä halauaisin niin tytön. :) Pojalle ei ole yhtään nimiehdotusta edes keksitty, tytöille sitäki enemmän. :)

Ruusutarha. Itsellä ei ole pojalle kuin yksi nimi. Enempää ei mieluisia ole :o eli yksi poika saisi tulla ja kaikki loput tyttöjä :)

Mä en tiedä, miten me ikinä keksitään nimi, jos tulee toinen tyttö. Esikoisen kohdalla piiiiitkän pohdinnan tuloksena löytyi YKSI nimi, joka kelpasi sekä mulle että miehelle. :P

Onkos minkälaisia "testejä" että kumpi on tulossa tyttö vai poika? Siis näitä leikkimielisiä ja uskomuksia :)

Muokattu viimeksi:
Pitäs olla oma sormus, sit langan pätkä ja sormus siihen roikkumaan, käden päällä pitää sitä käsi vakaana, jos pyörii niin tulee jompikumpi ja jos heiluu edestakaisin niin tulee sit toinen, en muista kummin päin :-D

Ruokasoodaa ja pissaa, jos kuohuu->poika jos ei -> tyttö. Vai oliko se toisinpäin...
Kiinalainen kalenterin täsmänny jo neljästi täällä.

Pitäs olla oma sormus, sit langan pätkä ja sormus siihen roikkumaan, käden päällä pitää sitä käsi vakaana, jos pyörii niin tulee jompikumpi ja jos heiluu edestakaisin niin tulee sit toinen, en muista kummin päin :-D
Netissä luin et pitäs olla hiuksessa se sormus ja mahan päällä :D

Aaa :-D :-D sekin voi olla :-D mun isä ennustaa noin, langalla :-D

Mut vatsan päällä joo myös! sekin on hyvä

Kuinka monella on aiemmin pitänyt kiinalainen kalenteri paikkaansa? :) mulla viime kerralla näytti poikaa ja poika tuli ❤

Mulla on kiinalainen kalenteri tarjonnut molemmilla kerroilla poikaa, mutta tyttöjä on ollu molemmat.

Joo sormus testi edellä mainituilla ohjeilla. Jos sormus pyörii ni tyttö ja edestakaisin liikettä ni poika

Miulla on kans kiinalainen syntymäkalenteri povannu kaikista poikia, mut eipäs olekkaan tullu, joten jännä nähä et mites se nyt pitää paikkaasa, kun nyt lupaa sit tyttöä vuorostaan :)

Ei ole oikein oloa kummastakaan ja eka raskaus kyseessä :)

Mutta salaa kyllä kovin toivoisin poikaa <3

Muoks. Nyt kävin katsomassa mitä kiinalainen syntymäkalenteri sanoo ja poikaa sekin lupailee. Kumpa pitäisikin paikkaansa! :)

Muokattu viimeksi:
Jos pakko valita, niin ehkä sitten tyttöä toivoisin. Mutta mitään fiilistä kumpaankaan suuntaan ei vielä ole tullut.

Me oltiin kaikki viimeksi varmoja että tulee poika. (Ei kysytty ultrassa). Anoppi sai pari päivää ennen syntymää etiäisen ja osti vaaleanpunaisia kukkia tytölle. Ja tyttöjen sieltä tuli - oltiin ihan hämillään alkuun.

Kiinalaisen kalenterin mukaan ois pitänyt tulla poika. Nyt pitäisi tulla tyttö.. saa nähdä

Koska itselläni ei ole siskoa, haluaisin toisen tytön. Mutta poikakin olisi haaveissa.. Joten siksi haaveilen kolmesta

Mies tänään sano että kyllä sieltä tyttö tulee ihan melkeen varmasti

Takaisin