Tyttö vai Poika

Erityistä fiilistä ei ole mutta kovasti tyttöä toivoisin♡ meillä esikoinen on poika :)
 
Mä toivoin tyttöä , mitään fiilistä sukupuolesta ei ole kun vasta plussasin. Meillä on entuudestaan kaksi poikaa ha kuopus tyttö :)
 
Mulla ei ole vielä mitään fiiliksiä kumpi voisi olla, eikä ole toiveitakaan. Toivon vain, että kaikki menisi hyvin. Kun odotin ensimmäistä olin ihan varma, että odottaisin poikaa ja tyttöhän se oli. Toisessa raskaudessa meni juuri toisinpäin.
 
Mä olin viime raskaudessa ihan varma että odotan poikaa mutta rakenneultrassa selvisi että tyttö tulossa. Nyt mulla on taas sellanen tunne et odotan poikaa mut saa nähdä
 
Mulla on jotenki aina ollu semmone jännä haave et esikoinen ois tyttö ja toine sitte poika, ja miehellä kans vähä sama. Elikkä tyttö ollu nyt toiveissa ja jotenki tuntuis hassulta ajatella jos se eka oiski poika, vaikka hänki aivan yhtä rakas olisi :Heartred Nyt kuiteki jotenki oudosti tullu vähä poikafiiliksiä ku sitä esikoista alkanu oottaa, mut ei kuitenkaa nii voimakkaana et tyttöfiilikset ois täysin väistyny :) Saas nähdä mitä tullee. Vai tulleeko molemmat :cat:
 
Niin tuore juttu vielä ettei mitään hajua tai fiiliksiä ole mutta mies on keksinyt tekonimen jo pojalle joten veikataan POIKAA.
Meillä siis on 2 poikaa ja tyttö ja viimeksi mies oli alusta asti vaan yksinkertaisesti sitä mieltä että tyttö tulee, minä en meinannu sitä uskoa vielä silloinkaan kun kätilö sen synnärillä totesi :D
 
Tuleehan sieltä poikaveikkauksiakin :wink
 
Poikaa toivon ja kummasti on kaikki turkoosi miellyttänyt viime aikoina. :love017 Äitiyspakkauksen sävytkin miellyttää siis silmää suurin osa.
 
Me otetaan, otettiin esikoiselle mutta silti. Tykkään nykyisestä pakkauksesta hirmuisesti :-) poikavoittoinen kyllä mutta vaikka tyttö olisi tuloillaan otetaan silti :-D
 
Jess!!! Mä en oo ainut äitiyspakkaukseen höpsähtäny :) muutkin ottaa vaikka kotoo jo löytys!!
 
Meillä eka oli poika, toka tyttö ja nyt tää kolmas itselläni kallistuis ihan tyttöoloon. Lapsiltaki kysyttii ohimenne jo et kumpaa toivoisivat nii tyttö tyttöä ja poika poikaa :D
 
Mä toivoisin poikaa, mutta vähän ehkä tyttöolo vois olla, tosi aikasta sanoa. Mutta joo, poika olis vaihteeksi kiva :D Meillä kaksi ekaa poikia ja kaksi vikaa tyttöjä.
 
Näin unta että poika syntyi:joyful:
Muuta tunnetta ei ole vielä tullu ja kumpi vaan onkin niin yhtä tervetulleita meidän perheeseen, kahden siskon joukkoon:love017
 
Jotenki alkanu poikaepäilykset väistyy. Tuntuu nyt jo tosi vahvasti et tyttö ois tulossa :D
 
Edellisestä olin aivan varma että meille tulee poika. Arvoitukseksi jäi. :Heartpink

Jos sais toivoa niin ekaksi haluttais poika, mutta mulla on tyttöolo :D
Mutta sama kumpi tulee, kunhan on terve ja pysyy mukana loppuun asti :Heartred
 
Tyttöfiilis ois tälläkertaa jotenkin.. Mutta kumpivain tietty kelpaa :)
 
Meillä kaks tyttöä, joten oishan se poikakin kiva. Van tulee kumpi tulee kohan tulee :D
 
Takaisin
Top