Tyttö vai Poika

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Annulii, mulla samankaltaiset ajatukset kun sulla! Meillä on myös kaksi tyttöä, niin oishan se mukavaa, jos pojan vielä saisi. Toisaalta taas miettii, että se on loppujen lopuksi aivan sama kumpi tulee, kunhan vaan tulee! :joyful:

Tyttö on ehdottomasti ensimmäinen ajatus! :) Veljiä ei ole, joten tytön olen aina ajatellut saavani. Todellisuudessa ei merkitystä, mies uskoo olevan poika, joten 50/60 edelleen ;)

Yksi poika on, toinen taitaa olla tulossa. (Tosin salaa toivoisin ehkä tyttöä)

Esikoisesta olin heti varma, että odotan poikaa - ja nyt meillä onkin suloinen 2-vuotias poika :)

Vielä ei ole ehtinyy tulla mitään vahvaa fiilistä kumpaankaan suuntaan, mutta välillä huomaan miettiväni tyttöjen nimiä.. Mies toivoo kovasti tyttöä :)
Kerron heti tänne, jos saan vahvan fiiliksen ;)

En tiedä mistä mulle on nyt hiipinyt jotenkin vahva tyttöfiilis... no katsotaan.... Meillä ennestään tyttö ja poika <3
Tämä sukupuolen miettiminen aina yhtä jännää ja sitä aina mielellään arvuutellaan mahan muodosta ja vaikka mistä. Esikoista odottaessani muistan että töissä moni tuntematon sanoi että ihan varmasti poika tulossa. Maha oli kuulemma juuri sen muotoinen :D Ja yksi vanhempi terveydenhoitajaki sanoi että on kyllä niin poikamaha että ihme jos tulee tyttö :D No tiedettiin kyllä että tyttö tulossa, kun ultrassa kysyttiin ja näkyi selvästi.

mulla oli viimeks aivan selvä poikamaha.. ei näkyny takaata ja kasvo suoraa eteenpäin :) olin ku jättimäinen tohveli tosta keskivartalosta :D

Tyttö, ihme on jos poika olis, edelliset siis tyttöjä, niin eiköhän tääki tulokas tyttö oo:grin

Tänään tuli ekaa kertaa fiilis et tää voiskin olla poika :D Katsotaan kun päästään vähän pidemmälle. Esikoinen on tyttö.

Mulla on ihan poika fiilikset ittellä. Oon jotenki aina ajatellu et saan tytön, mut nyt yhtäkkiä onki tuntunu fiksummalta kattoa poikien juttuja:)
Lisäks mulle alkaa näköjää jo nyt ilmestyy jonkun näköne hormoniviiva mahaan:D

Meillä eka oli tyttö toinen poika. Ekassa aavistelin tyttöä, ei tiedetty kumpi tulossa haluttiin pitää salassa syntymään asti, mut oli tosi vahva tyttö fiilis en edes poikien vaatteita katsellut.. Maha oli todella klassinen poikamaha joten kaikki veikkas silloin poikaa... :)Pojan kanssa ei ollut samaa fiilistä ja jotenkin arvasin että on poika...kysyttiin myös etukäteen tieto ultrassa... Nyt on taas tyttöfiilis nostanut päätään..:joyful: Mutta tosiaan samapa tuo kunhan kaikki menee hyvin...

Mulla tuntuu fiilikset menevän ihan päivän mukaan. Tänään kuvittelen odottavani tyttöä :D

Neuvolan täti oli ilmeisesti sitä mieltä, että meille on tulossa tyttö. Puhui vain pikkusiskosta.. :) Mulla ei kyllä vieläkään ole tuntemuksia kumpaankaan suuntaan.

Onpas kiva ketju ! mutkin saisi lisätä :) kaikki vanhan ajan uskomukset ym viittaa poikaan mutta mulla on täysin TYTTÖ olo :o ? pelkkiä tytön nimiä pyörii päässä ja en edes osaa ajatella että tuolla masussa olis poika.. uskotteko te äidin intuitioon? :) tän ketjun kautta ainakin vähän näkee miten käy ;)
Nyt olis 12+ 2 eli saa tässä vielä odotella. Äidin kysyessä mikäs olis vauvan väri jostain tuli mintun vihreä ? :o ikinä en kyllä mintun vihreää ole kerännyt tai itse pitänyt.. mutta se se varmaan nyt sit on :D

lakritsi, tämä on tammikuisten ketju, toki saat täälläkin jutella mutta joulu/ marraskuisistakin löytyy varmasti seuraa :) kumman kuun puolella la osuu :)

Takaisin