Tyttö vai poika fiilis?

Jostain syystä alusta asti ollut tyttöfiilis vaikka ois se pikkuherrakin kiva! Kaikkien testien mukaan tulossa on todennäköisemmin tyttö, mutta sen näkee sit, ehkä jo syyskuun ultrassa :wink
 
Mä oon iha varma, että poika olis tulossa ja mies on varma tytöstä.. Oon nähny jo uniakin pojasta. Toisaalta vähän toivoisin tyttöä, ja mies toivoo 'salaa' poikaa :) .. Mutta jomman kummanveikkaus menee varmasti oikein :wink Ei osata päättää kysytäänkö sukupuolta ultrassa, ensin päätettiin, että ei kysytä, mutta nyt mietitään sitä koko ajan.. !?!
 
meil on toisin päin :D mulla on ihan tyttöfiilis ja ukolla ja muilla sukulaisilla poika etiäinen. Nyt mun tyttöfiilis on kadonnu ku kaikki puhuu pojasta
 
Mulla ei ole ollut kumpikaan fiilis, mutta ennen kuin tiesin raskaudesta, kaveri joka tiesi yrityksestä, kertoi olevansa varma että saan pojan, koska on vuosia sitten nähnyt siitä unta.
Toinen kaveri on varma, että sieltä tulee tyttö :D

Itsellä ei sinällään mikään olo, mutta ajattelen (ehkä kaverin kiitos kaverin unen, 140/min sykkeen ja kiinalaisen kalenterin), että poika tulee. Ajatus pohjautuu siis hyvin vankkaan tieteelliseen näyttöön, kuten voi huomata.
 
Höpötän nyt taas tätä poika-tyttöasiaa :) Näin nimittäin tuossa pari yötä sitten jännän unen. Oltiin siinä unessa jossain työpaikan juhlassa/kokouksessa, jossa oli paljon väkeä ja huoneessa oli hälinää. Menin paikalle ja näin, että esimieheni, jota en siis edes kovin hyvin tunne, viittoi minua luokseen. Menin hänen luokseen ja ihmettelin, että mitähän tuo minulle tuolla viittoilee. Sitten, kun pääsin hänen luokseen niin hän kuiskasi minulle: "Se on tyttö".

Oli kyllä outo uni ja nähtäväksi jää, kumpi sieltä on tulossa. Itsellä on koko ajan ollu vahvasti semmoinen olo, että poika on tulossa, mutta mistä näistä tietää..
 
Mul on aina ollut ajattelun kieli englanti ja vasta tänään tajusin, et viittaan Sintiäiseen sanalla her...
 
Ja itse olen puhunut, että kaveri tai pikkukaveri. Työnimeä ei olla vielä keksitty, mies muutama päivä sitten kysyi asiasta. Niin, ja poikaolo on vahvistunut.
Aion todellakin kysyä rakenneultrassa sukupuolta.
 
Enemmän ollut poikaolo, johtunee siitä, että esikoinen poika ja tämä raskaus ollut tähän asti niin samanlainen. Vajaa kaksi viikkoa ja sitten varmaankin tiedämme kumpi sieltä on tulossa. :)
 
Mulla ei sillein hirveitä fiiliksiä ole ollut, mutta oo huomannut kattelevani kirppiksiltä ja fb: stä poikien vaatteita.. Toivottavasti parin viikon päästä selviää et kumpi siellä on ni vois ruveta osteleenkin!

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Ostin lauantaina vauvakirjan ja tänään pienen pehmolelun, josta vaan tykkäsin paljon.
 
Sen jälkeen kun pääsin itkemään miehelleni siitä, että tiedän jos hän pettyy jos tulee tyttö... (tiedän tyhmää ajatella niin) niin mieheni sitten ystävällisesti kertoi, että hänelle on ihan sama kumpi sieltä tulee, kunhan on terve. Niin.... sen jälkeen olen uskaltanut avata mieleni tälle 99% tyttöfiilikselle.
Siksi ei ole ollut mitään himoja ja haluja käydä ostamassa mitään muksulle, kun uskon että kaikki löytyy jo valmiina kotoa :)
 
Vahva poikaolo edelleen mut viikon päästä jos selviää! :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Minlex, tiedän tuon tunteen hyvin! Meillä siis on jo kaksi tyttöä ja jotenkin olin koko ajan ajatellut, että mieheni pettyy valtavasti jos tämä kolmas ei ole poika. Meillä on siis tiedossa, että tämä kolmaskin on tyttö ja eikä mieheni ole pettynyt (tai sitten näyttelee tosi hyvin :wink).
 
Saako udella murma et mistä tiedätte et on tyttö? Kävittekö jo ultrassa ihailemassa pientä vai oliko joku muu tapa? Mulla nyt vajaa viikko siihen r-ultraan ja jännitys tiivistyy ja epävarmuus lisääntyy :)
 
Meillä todettiin alkuraskauden veriseulan ja np-ultran perusteella kohonnut riski kromosomihäiriöihin ja pääsimme jatkotutkimuksiin naistenklinikalle. Siellä otettiin istukasta näyte, jossa tutkitiin mahdolliset tiettyjen kromosomien trisomiat ja samalla myös tuo sukupuoli. Eli sukupuolen pitäisi olla meillä aivan varma tieto. :)
 
Kun kerran isän geenit määräävät sukupuolen niin onkohan isän perhetaustalla vaikutusta asiaan? Meidän molempien perheessä kun on kaksi ensimmäistä poikaa ja kolmas vasta tyttö.. Mieheni isällä myös veli, joten suurentaako tämä poika mahdollisuuksia? Itse olen useiden vuosien ajan kuvitellut itselleni tytön, mutta koko raskauden ajan ollut poika olo vaikkei merkkejä ole suuntaan eikä toiseen..
 
Meillä ei perhetaustassa ole vastaavanlaisia merkkejä, vaan on tullut tyttöjä ja poikia ihan sikin sokin ekana. Toki voi varmaan olla mahdollista. Mulla ei oikein ole ollut oloa kumpaankaan suuntaan, muutama väittää että poika tulossa, joku toivoo tyttöä, että pääsee ostelemaan rinsessapukuja. Testit kertoo että tyttö tulossa. Ens viikollahan sen varmaan sitten kuulee. En vaan tiiä, että kerronko kellekään :wink
 
Miehen suvussa on vaan hirmusti poikia ja yksittäisiä tyttöjä. Meidän suvussa akkavalta ja poikia aika vähän.. moni veikannut poikaa, mutta moni myös tyttöä. Jännä nähdä kumpi tulee :D

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top