Tyttö vai poika fiilis?

lissufin

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tammikuunmammat 2015
Onko teille tullu jo fiilistä kumpi olis tulossa? Mulla on ihan tyttöfiilis :)
 
Tyttö fiilis täälläkin :) mies taas povaa poikaa tällä kertaa...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Marinamelina: Meil on sama homma :) Ja puhuu kaikista ku se poika tulee nii mä haluun opettaa sille erätaitoja :grin
Keskenmenneessä mulla oli poikafiilis ja miehellä taas tyttöfiilis. Saas nähä kumpi meille suodaan, Kuhan vaan on terve nii on pääasia :Heartred
 
Ihan poikafiilis :) ensin olin tyttötunnelmiasa mut nyt on ollut jo pitkään aika vahva olo et poikahan se on!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla itellä on ihan poikafiilis, mutta saa nähdä kumpi tulee. Mulle itselleni on ihan sama kumpi sieltä tulee.
 
Jotenki pieni kutina että tyttö mutta kaikki viittaa poikaan ja lähes tulkoon kaikki sukulaiset sanoneet että poika tulee :)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillekin on ihan sama kumpi tulee♡ ihana persoona varmasti joka tapauksessa♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Poikafiilis tosi vahvasti. Mutta perinteisesti, kunhan on terve, ei väliä tyttö vai poika, molemmat yhtä toivottuja:Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä veikkaan poikaa. En haluaisi tietää sukupuolta etukäteen, mutta poikaystävä haluaa kovasti saada tietää sen sillon siinä ultrassa ku mahdollista ehkä nähdä.. Joten en varmaan saa pysyy jännityksessä syntymään asti.
 
Lullis, ultrassa voi pyytää et kätilö kirjottaa sukupuolen lapulle ja antaa sille, joka haluu tietää :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tyttöfiilis on aika voimakas ja ensimmäinen tyttöunikin nähty. Edellinen oli poika ja raskaus tuntuu nyt jotenkin erilaiselta. Toisaalta edellisessäkin raskaudessa olin aika varma, että tyttö tulis. Eipä tuolla sukupuolella ole mitään väliä, se tulee kumpi on tullakseen kunhan vain on terve.
 
Mulla ei oo niinkään mitään fiilistä, mut arvelen, että tää ois poika, koska raskaus on ollu niin samanlainen edellisten kanssa ja ne molemmat ovat poikia, mut ois kyl ihanaa, jos sais tytön tähän katraaseen ♡
 
Täällä on vahva tyttö fiilis.. Tosin ihan sama kumpi on :) Ei haluta etukäteen tietää kumpi on ellei esittele niin selvästi että hoksataan se itte :wink
 
Kyllä mulla on edelleen semmonen olo, että poika on tulossa ja niin mieskin veikkaa. Esikoinen oli taas sitä mieltä, että tyttö tulee. Saa nähä, kuka on oikeessa :) Mulle käy ihan kumpi vaan, poika meillä on jo ennestään. Tää raskaus on vaan ollu yhtä oireeton, kun ensimmäinenkin. Mä oisin halunnu tietää sukupuolen jo ennen synnytystä, mut mies ei halua. Siitäkin pitää vielä jutella..
 
Hansu: Pyydät et kätilö kirjoittaa lapulle kumpi sukupuoli :-) Mulla oli ekaks fiilis et en haluu tietää kumpi mut nyt ihan päin vastoin :grin Tieten se voi viel muuttua, mies haluaa tietää kumpi siel on. Mut eihä sitä tiedä haluuks se ees näyttää kalleuksiaan :grin
 
Joo, oon miettiny tota lappujuttua, mut mä varmaan paljastaisin sen sit miehelle jotenkin. Ostelisin sinisiä tai punasia juttuja tms :) Voi olla, että odotellaan synnytykseen saakka. Tehtiin ekan kanssa niin myös, mut katotaan nyt. Mieli voi vielä muuttua :wink
 
Mulla on vahva poikafiilis. Esikoisen kohalla tosin epäilin kans poikaa ku halusin tyttöö niin kovasti, mutta tyttö tuli :) Nyt on raskaus oireet ihan erilaiset ku ekassa nii tää on ihan salee poika.
 
Mulla on jostain syystä ihan jäbäfiilis.
Tosin, jos onkin poika niin pelottaa että se on sitten yhtä villi kuin mies on ollut liikkeelle lähtönsä jälkeen. :D
 
Tälläisen löysin netistä :)

tyttö tiedossa..poika tiedossa..

* Vatsasi on levinnyt sivulle. * Vatsasi on pystyssä, eikä se näy takaapäin.

* Mielesi tekee makeita ja herkkuja ja hedelmiä. * Himoitset suolaista ruokaa, lihaa ja juustoa.

*Olit yhdynnässä muutamaa päivää * Olit yhdynnässä ovulaatioaikaan.
ennen ovulaatiota.

* Viiva vatsassasi päättyy napaan. * Viiva vatsassasi jatkkuu aina rintojen korkeudelle.

* Vauva potkii hillitysti. * Vauvan potkut ovat voimakkaita.

*Edellinenkin lapsesi on tyttö. * Odotat esikoistasi tai edellinenkin lapsesi on poika.

* Voit pahoin raskauden alussa ja näytät nuutuneelta. * Et kärsi pahoinvoinnista ja hehkut kauniina.

* Olitte stressaantuneita lasta tehdessänne. * Elitte leppoisaa elämänvaihetta lasta siittäessä.

* Säärikarvasi kasvavat samaa vauhtia kuin ennenkin. * Säärikarvasi kasvu on kiihtynyt.

* Kätesi on aiempaa pehmeämmät. * Kätesi kuivuvat helposti.

* Vauvasi sydämen syke on yli 140. * Vauvasi sydämen syke on alle 140.

* Olet normaalia kiukkuisempi. * Olet rauhallinen ja hyväntuulinen.

* Vauvasi hikottelee usein. * Vauvan isä lihoo odotusaikanasi.

* Ikenet verestävät odotusaikanasi. * Jalkasi ovat aiempaa kylmemmät.


Älkää ottako tätä vakavasti!
 
Takaisin
Top