Tyttö vai poika fiilis?

Jaahas. Se olis sitten puoliksi tyttö ja puoliksi poika. .. :D terv: kiukkunen lihansyöjä jonka maha on levinnyt joka puolelle! :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Nt-ultrassa tuli vain varmempi olo, että pieni miehen alku on tulossa: unesta herättäminen on kun koittais avokkia herättää ja riehui herättyään yhtä paljon kuin mies pienenpänä ! :laughing002
 
* Vatsasi on levinnyt sivulle. * Vatsasi on pystyssä, eikä se näy takaapäin.

* Mielesi tekee makeita ja herkkuja ja hedelmiä. * Himoitset suolaista ruokaa, lihaa ja juustoa.

*Olit yhdynnässä muutamaa päivää * Olit yhdynnässä ovulaatioaikaan.
ennen ovulaatiota.


* Viiva vatsassasi päättyy napaan. * Viiva vatsassasi jatkkuu aina rintojen korkeudelle.

* Vauva potkii hillitysti. * Vauvan potkut ovat voimakkaita.

*Edellinenkin lapsesi on tyttö. * Odotat esikoistasi tai edellinenkin lapsesi on poika.

* Voit pahoin raskauden alussa ja näytät nuutuneelta. * Et kärsi pahoinvoinnista ja hehkut kauniina. (tosta kauneudesta en niin tiiä mut ei oo pahoinvointia :grin)

* Olitte stressaantuneita lasta tehdessänne. * Elitte leppoisaa elämänvaihetta lasta siittäessä.

* Säärikarvasi kasvavat samaa vauhtia kuin ennenkin. * Säärikarvasi kasvu on kiihtynyt.

* Kätesi on aiempaa pehmeämmät. * Kätesi kuivuvat helposti.

* Vauvasi sydämen syke on yli 140. * Vauvasi sydämen syke on alle 140.

* Olet normaalia kiukkuisempi. * Olet rauhallinen ja hyväntuulinen.

* Vauvasi hikottelee usein. * Vauvan isä lihoo odotusaikanasi.

* Ikenet verestävät odotusaikanasi. * Jalkasi ovat aiempaa kylmemmät.

rv12+5 näin :grin

tyttö 5 poika 7 eli tasoissa mennään viel
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon yrittänyt puhua poikaystävää ympäri, että ei kysyis siinä rakenneultrassa sitten sukupuolta kun en tosiaan itse halua tietää sitä etukäteen mutta hän haluaa. Onko kellään muulla ollut tollanen tilanne että onko onnistunut sen toisen pitää salassa se tieto? Mietin et kun sit poikaystävälle kuiskataan/lapulla kerrotaan se, niin miten ite maltan olla koko loppuraskauden utelematta sitä asiaa :D Kun ihan varmana käy niin, että sitte jossai vaiheessa munkin uteliaisuus voittaa ja alan asiaa tivaan...
 
Nyt mä oon niin varm et tyttö taas tulossa.. naama kukkii niin komeesti :angry1 toisaalt esikkoa odottaessa naama kukki mut pahoinvointia ei ollu.. nyt on.. :D
 
Mulla tulee joka yö vähintään kymmenen uutta näppylää naamaan, hermo menee niihin :P eli näppyjen perusteella pakko olla tyttö :wink mulla on himona kaikki kylmä ja raikas. Rasvasesta tulee ällö olo, kumpihan sen perusteella tulee? :)
 
Mulla on ihan tunne että tulee poika, vaikka toisaalta se vois olla tyttökin. Hedelmöittyminen on ainakin tapahtunut samantien :D se on varmaa! Mulle on tullu joitain finnejä selkään, rintoihin, kaulaan ja leukaan. Ei erityisemmin ole himoja, mutta kyllä mun pitää saada jälkiruoka aina ruoan päälle. Makea ei maistu kovin paljon, mutta toisaalta suolaisetkaan ei maistu. Normiruoka maistuu, kunhan ei oo liian maustettua/suolaista. Maito ehkä ainoa himo mitä tulee välillä :)

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla ei oo kumpikaan fiilis, tai sitten en vaan uskalla kuulostella tuntemuksia. Toisaalta haluaiskn ihan hirveestk poikaa kun tyttö jo on (ja mies haluaa vielä enemmän "treenikaveria", sillä on jo kaks tyttöö..) mutta toisaalta olis ihanaa jos sais toisenkn trinsessan.

Kiinalainen kalenteri povais poikaa.
 
Mulla edelleen poika fiilis. On alkanut maistua tulinen ruoka jota en ennen paljoa syönyt, nyt ihan himottaa! Finnejä naamassa ja niskassa joten raskaushehku ei päde muhun :) jännittää nähdä kumpi tulee ja onko oma fiilis oikea. ...

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Tataa: Mitkä sun sykkeet on ollu? Tänää dopplerilla kuuntelin lukema oli 141, esikosta en koskaan saanu noin matalaa lukua sillä oli se 150-170. Mullahan oli alusta se tyttöfiilis, mutta kun ihan jokainen ilman että puhun mistää mun omasta fiiliksestä on sitä mieltä että poika tulee tai puhuu pojasta :grin Mulla on tosi paljon samoja "oireita" ku sulla :) nuo finnit ja sit tulinen ruoka. Mut ens kuussa sen sit tietää kumpi siel on :) Maha kuulemma tulee eteen sanoi eräs sukulaisrouva :grin mä taas oon sitä mieltä et se on edessä illalla ku turvottaa mut muuten mukavasti sivuilla venyy
 
Lissufin: Mä en ihan luota siihen dopplerin näyttöön ja se antaa semmosia 125-140 lukuja ja ei oikeen usein edes löydä mitään lukua.. Äänet kuuluu kyllä hyvin ja näin, mutta mä nyt vähän epäilen et laittees vika. Hope so. .. mut alusta asti sama vaiva dopplerilla niin en vielä huolestu matalista sykkeistä :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mun doplerilla ei edes saa mitään lukuja :D mä saan luvut sitten neuvolassa kun kuunnellaan :) mulle riittää että sydän lyö :Heartred

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä lasken aina itte kans sykkeet. Ajastimen kanssa laskee 15 sekuntia sykettä ja kertoo luvun neljällä...meillä A vauvan syke 150-160 tienoilla useimmiten.

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Mä yritin MarinaMelina tota mut en onnistunut. Täytyykin kokeilla jos sais tänään jotain lukuja... nyt alkaa maha tulemaan esiin ihan urakalla! Läski olo. Mammahousut rules!

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Voi ei, mun poikafiilikseltä vei vähän pohjaa, kun sisko kertoi, ettei silläkään oo koskaan ollu raskauspahoinvointia - ja tyttöjä on tullu! :P
 
Esikoinen on poika ja oli ihan poikaolo alusta lähtien. Nyt on ollut niin erilainen alkuraskaus että siksi veikkaan tyttöä. On siis ollut erittäin pahoinvoinnintäyteinen... Tosin olen nähnyt unta pojasta. Ihan varma olo ei ole.
 
Takaisin
Top