Tyttö vai poika? -arvailulistaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Owlet
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä veikkaan edelleen tyttöä meille se selviää 2vk kuluttua 100% varmuudella.

Nane94/tyttö (60%)/?/?

Mähän oon nähnyt tyttöunia ja myös perhe ja isovanhemmat on varmoja että tyttö sieltä tulee... Kihlattu taas kommentoi ultran jälkeen että on tunne pojasta, ja oma isänsä tuntee samoin. Tiedä sitten. :woot:

Samalta tuntuu kuin ekankin kohdalla (eli toistaiseksi ei juuri mitään raskausoireita), niin siksi ajattelen, että myös tyttö. Vielä tosin en ole päässyt sykkeitä kuuntelemaan...niistä on ainakin meidän suvussa osattu tähän asti päätellä.. :D viikot nyt 11+ jotain..

Mä hyppään mukaan!

Even/tyttö(75%)/?/?

Ihan sen takia kun onhan tää hauska ja jotenkin nt-ultran jälkeen oon aatellut jotenkin tyttönä tuota.. (kunha on ihminen, tuleva mummi on tulkinnut nyt ultrakuvasta karhun- tai koiranpentua..... :grin)

Meille vois vaihtaa arvaukseksi

Nannal / tyttö (51%) / ? / ?

Mutta jos rehellisiä ollaan nii ei oikeesti mitään varmuutta mistään sukupuoli-tunteesta

Nannal ei mullakaa oo mitää hajua kumpi tulee :D siks laitoinki tyttö 51%.

Marikoo, sullahan oli tyttöolo eikö niin?

KoBe / poika (65%) /?/?

Voi olla että olo vielä muuttuu, viime raskaudessa poikaolo tuli viimeistään 16 viikon kohdalla, mutta silloin se oli aika vahva tunne, nyt vähän semmonen "poika se kumminkin on". Tyttöä toivoisin kun poika jo on, mutta jos tulee poika niin varmaan ihmettelen taas että miten sitä muka tyttöä oli toivonut. Kumpikin siis yhtä tervetullut.

Sakababy/poika 60%/?/?

Mulla ei oo itellä mitään fiiliksiä.. Oon nähny unia pojasta ei muuta :D miehellä on aavistuksena poika samoin kun mun hyvällä ystävällä.. Siksi tollaset prosentit. Vähän reilu kolme viikkoa niin saadaan ehkä jotain suuntaa antavaa rakenne ultrasta :D

Takaisin